ik zag net een artikel op het AD van een moeder die een tweeling heeft gekregen. Een van de tweeling heeft het syndroom van down en ze blogt erover. dit soort blogs vind ik veel fijner om te lezen
Goede tip.
Ze schrijft niet heel samenhangend maar wel leuk met humor. En inhoudelijk mooi om te volgen.
Ik ging stuk om het stukje met die betty boop pyjama en muizensloffen.
Vind het altijd zo mooi om te lezen hoe tweelingen elkaar rust kunnen geven.
Maar zeeeer verstandig zij is de beste blogger om twee redenen: ze kan écht schrijven en ze is ermee gekapt want privacy. Daar zouden die sponhengelaars eens een voorbeeld aan moeten nemen.
Waarom gaat Kelly naar een 2.0 versie? Lopen haar bezoekersaantallen terug? Of heeft ze een andere reden?
Nog meer spon ?
Lindsay blogt nu wel zakelijk voor Nibud! Maar heel sporadisch, maar wel heel leuk om weer iets van haar te lezen!
De naam van Lindsay aangepast in mijn originele bericht.
Nu we het over oude mommybloggers hebben. Wie volgde Manon en Bibian?
Ben benieuwd hoe het nu met ze gaat.
Ik weet niet of het hier hoort of in het âandere youtubersâ-topic, maar volgt iemand de Familie Wanders? Voorheen heette het Doortjes Blog geloof ik.
Doortje is niet hip zoals Elise of Kelly maar ik vind haar boodschappenshoplogs wel leuk. Alleen zegt ze wel vaak âhelemaal primaâ en dat vind ik echt een jeukterm.
Ja ik volg haar! Zij is zo lekker gewoon en haar shoplogs zijn inderdaad erg leuk om naar te kijken (ik vind boodschappenshoplogs sowieso leuk, het is hetzelfde als stiekem in iemands winkelkarretje kijken)
Haha ja precies!
Na het kijken van zulke shoplogs voeg ik regelmatig ook wat van haar aankopen toe aan mijn lijstje, onder het mom van âgoed idee, ik wil ook wel weer eens Mexicaans etenâ.
Ga echt helemaal kapot aan die IndonesiĂ«-vlogs van de Huismuts. âDeze reis heeft echt een extra dimensie nu Pip erbij isâ, âPip doet het zo goedâ, âPip entertaint de hele groepâ, âWe houden niet vast aan een eet- en slaapplanning maar nemen het zoals het komt en daar vaart Pip wel bijâ en mijn persoonlijke favoriet: âAls iedereen moe is of alweer vooruit kijkt kunnen we van uitgerekend de kleinste in de groep leren hoe je in het moment leeftâ.
Idd, als je een vakantie geheel cadeau krijgt met enorm veel luxe en een groep van 20 mensen die ook je kind entertainen (en veel oke vinden omdat zij ook gratis die reis doen) is het heel oke om met een peuter te reizen.
Jullie @Bennielava en @Hans_Kazan beschrijven het dat ik die vlogs dus ook NIET wil zien.
Het echte leven hoor. Ja voor haar, niet voor het gros van Nederland.
Ik denk dat dit meer zegt over de groep dan over PipâŠ
Ik krijg ook vaak het gevoel dat zij er met de kinderen grotendeels alleen voor staat, misschien is dat niet zo, maar zo komt het wel over in haar blogs⊠kan me wel voorstellen dat het dan allemaal een stuk pittiger is!
Kim van A.lboe legt uit waarom haar dochter herkenbaar in beeld is. Haar reden: we hebben allemaal een relatief korte tijd op aarde en zij vindt het fijn om mooie beelden vast te leggen als een soort docuentaire. Dit slaat toch kant noch wal. Maak die documentaire dan lekker voor jezelf in plaats van de privacy van je kind op te geven door alles op internet te gooien.
Ik volg haar al heel lang niet meer. Ze groeide best hard en ik vond dat de vlogs etc daardoor ook veel veranderde. Veel spon en het eigen er vanaf. Is dat nog steeds zo of is dit alweer wat beter?
Ik kijk sporadisch een vlog, maar inderdaad altijd spon. Kijk haar vaak omdat ik dan lekker kan cringen
Ja dat heb ik ook nog wel eens overwogen haha, maar die reden die ze opgeeft slaat natuurlijk nergens op. Vraag me af hoe ze er over een x aantal jaar op terugkijkt.