Ga echt helemaal kapot aan die Indonesië-vlogs van de Huismuts. ‘Deze reis heeft echt een extra dimensie nu Pip erbij is’, ‘Pip doet het zo goed’, ‘Pip entertaint de hele groep’, ‘We houden niet vast aan een eet- en slaapplanning maar nemen het zoals het komt en daar vaart Pip wel bij’ en mijn persoonlijke favoriet: ‘Als iedereen moe is of alweer vooruit kijkt kunnen we van uitgerekend de kleinste in de groep leren hoe je in het moment leeft’.
Idd, als je een vakantie geheel cadeau krijgt met enorm veel luxe en een groep van 20 mensen die ook je kind entertainen (en veel oke vinden omdat zij ook gratis die reis doen) is het heel oke om met een peuter te reizen.
Jullie @Bennielava en @Hans_Kazan beschrijven het dat ik die vlogs dus ook NIET wil zien.
Het echte leven hoor. Ja voor haar, niet voor het gros van Nederland.
Ik denk dat dit meer zegt over de groep dan over Pip…
Ik krijg ook vaak het gevoel dat zij er met de kinderen grotendeels alleen voor staat, misschien is dat niet zo, maar zo komt het wel over in haar blogs… kan me wel voorstellen dat het dan allemaal een stuk pittiger is!
Kim van A.lboe legt uit waarom haar dochter herkenbaar in beeld is. Haar reden: we hebben allemaal een relatief korte tijd op aarde en zij vindt het fijn om mooie beelden vast te leggen als een soort docuentaire. Dit slaat toch kant noch wal. Maak die documentaire dan lekker voor jezelf in plaats van de privacy van je kind op te geven door alles op internet te gooien.
Ik volg haar al heel lang niet meer. Ze groeide best hard en ik vond dat de vlogs etc daardoor ook veel veranderde. Veel spon en het eigen er vanaf. Is dat nog steeds zo of is dit alweer wat beter?
Ik kijk sporadisch een vlog, maar inderdaad altijd spon. Kijk haar vaak omdat ik dan lekker kan cringen
Ja dat heb ik ook nog wel eens overwogen haha, maar die reden die ze opgeeft slaat natuurlijk nergens op. Vraag me af hoe ze er over een x aantal jaar op terugkijkt.
Ja ik! Bibian volg ik nog op Instagram. Die post sporadisch wat. Manon is helemaal van de radar verdwenen en heeft alles afgeschermd geloof ik.
Ligt het aan mij of wordt Shirley ook met de dag negatiever…?
Ligt niet aan jou. Ik wilde iets soortgelijks posten.
Alles uit haar mond lijkt wel negatief op het moment, terwijl ik haar normaal heel leuk vond. Ze kwam altijd normaal en leuk over, maar de laatste tijd is ze echt vermoeiend. Alles lijkt haar teveel en te druk. Kinderen zijn/kunnen nou eenmaal druk zijn. Ze lijkt soms genoeg aan zichzelf te hebben
Af en toe genoeg aan jezelf hebben, is menselijk maar dit is wel totaal het andere uiterste.
Iets anders: ik vind het ‘bijzonder’ dat er aan elk dingetje een blog gewijd moet worden. Bij Shirley: de vriendschap met Mika. Who cares dat zij dikke vette ruzie hebben gehad en het weer goed hebben gemaakt. Een mooi iets, maar om zoiets op een blog voor heel de wereld open en bloot te plaatsen… Dan de zieke Hazel van Elisejoanne. Heel sneu dat ze ziek is, maar elk detail moet omschreven worden. Het zal wel aan mij liggen…
Tja als het geen spon is waar ze een artikel aan kunnen wijden. Krijg je dit soort dingen die niemand interesseert. Of nou ja mij iig niet. Lijkt me echt niks om dan maar zulke content te gaan maken als blogger. Op een gegeven moment ben je toch klaar?
Je hebt gelijk, we hebben allemaal weleens genoeg aan onszelf. Maar het lijk alsof Shirley dat wel heel vaak heeft of het lijkt zo omdat zij het deelt.
Het is heel dubbel want ik vind het wel heel erg leuk om mensen te volgen die veel online delen terwijl ik zelf het liefst zo min mogelijk online deel.
Ik vond Shirley eigenlijk altijd wel leuk om te volgen, tot de zwarte pieten bij haar Sinterklaasstuk laatst. Sindsdien ook niet meer op haar blog gekeken.
Ik vind Michelle van bijzonderkleinwonder erg leuk om te volgen maar soms vind ik dat ze écht teveel haar kinderen overal mee heen sleurt. Naar de voetbal met dit weer, brrr…
En ik vind dat sommige mommybloggers teveel dingen laten zien. Een plog én een weekvlog. Alles zie je van de vlog in fotovorm weer terug. Maar hé, de blog moet elke week zovaak gevuld worden.
Lees nu ineens dat hij is overleden. Zo heftig.
Oh nee! Zij komen net als ik uit Haarlem en ik ben ook zwanger van een j/m tweeling dus volgde ze met extra veel aandacht zeg maar. Wat een shock dit
Over wie gaat dit precies? Heb al ver naar boven gescrolld maar kan het niet goed terugvinden…