Mommybloggers topic

Andere influencers zoals de Huismuts en isabellamachine liken de foto. Mijn beeld van hun is nu ook gelijk veranderd. Hebben jullie dat ook?

18 likes

Ja

2 likes

Ja ! Heb ook mensen ontvolgd hierdoor haha

7 likes

Ja ik heb de huismuts ook meteen ontvolgd. Heel bizar allemaal, snap niet dat mensen echt nog zo denken

1 like

Ja. Nu volg ik die niet, maar heb net wel Elisejoanne om die reden van insta gepleurd
:wave:t2:

2 likes

Ook een goede reden om ze te ontvolgen

7 likes

Ja ik wilde daar niet over beginnen maar dat maakt het wel extra jammer. Zij leiden een leven waar ook genoeg kneuzen iets over te zeggen hebben en zij willen toch ook gesteund en gehoord worden door de meerderheid.

1 like

Ik heb ze nu ook ontvolgd…

1 like

ja maar dat was gewoon al een goede keuze bloedjes kuch

7 likes

Ja ik volgde alleen voor de cringe eigenlijk :joy:

Mochten jullie meer namen hebben van mensen die die foto’s van ivvj hadden/hebben geliked, dan hoor ik het graag. Enige wat ik nu nog kan doen is die mensen in ieder geval ontvolgen.

5 likes

Martine heeft de foto ook geliked, willemijn dan weer niet.

1 like

Whahahahahahaha nee ik schrijf IK dus mag gewoon in een pm :joy:

1 like

Martine ook van Willemijn

4 likes

Het goede aan het verhaal is wel dat ik nu de insta van marketingvrouw heb ontdekt en die leuk vindt. :face_with_hand_over_mouth:

Heb veel van jullie reacties geliked.

Ik kan gewoon niet bij de kortzichtigheid van bloggers in het algemeen. In plaats van zeggen “sorry” of “je hebt gelijk, nooit zo over nagedacht maar bedankt voor de informatie” altijd gelijk in de verdediging.

8 likes

Maar als je naar de foto gaat en op de likes klikt staan de mensen die je zelf volgt bovenaan de lijst. Kan je ze makkelijk ontvolgen haha

1 like

Top, tijd om insta op te ruimen

4 likes

Ja gedaan! Maar het liken van die vorige foto was nog erger en daarvan weet ik alleen Elise en Sanny nog!

Edit; bedoel, mensen die die eerste foto gemist hadden, hebben ws geen idee gehad bij het liken van die pic met alleen Sint

1 like

Tegen wie zegt ze dit?

Tegen mij in een privé bericht

Dat ze het ook van zichzelf niet netjes vindt en dat ze te snel heeft gehandeld uit boosheid

2 likes

Ah okee!