Mommybloggers topic

Dan heb je mijn bericht verkeerd begrepen, want ik bedoelde dat niet grappig, meer als: oeps, dit had ik (nog) niet verwacht als ‘nadeel’ van het niet meegaan in de collectieve leugen.

1 like

Sommige mensen zijn allang op volwassen leeftijd en geloven nog steeds niet in opwarming van de aarde dus je weet het niet :woman_shrugging:

16 likes

Ik heb een keer een klasgenootje geslagen toen hij me op Mn 7e vertelde dat het niet echt was.

Talk shit get hit hoor.
Leven is al kut genoeg, laat kinderen lekker in de waan van Sinterklaas zonder dat er weer één irritanto moet zijn die dan gaat rondbazuinen ~<Is nEp

35 likes

:heart:

2 likes

Ik denk dat het hele leven een Truman show is! Alles is nep! :crazy_face:

2 likes

Ik was in een influence trucje van wil getrapt en heb die snack box besteld voor 3 euro. Het duurde een week voor dat die box er was. En het is GOOR. Gedroogde appel. Smakeloze gebakken maïs. Echt. Waarom promoot ze dat?

Ps: ik heb er kortingsbonnen bij gekregen dus mocht iemand het zelf willen ervaren ring me up.

6 likes

Neuh. Na jouw review sla ik wel ff over :joy:

10 likes

Mijn zoontje is 1 geworden en ik ga de confetti taart van 2wmn bakken. Keihard geinfluenced denk ik…

2 likes

Hahaha. Nee bedankt en een week wachten ook nog?!

1 like

Hadden het vast druk na al die bestellingen via wil.

1 like

Altijd nog goedkoper dan het bakboek. 14,95 voor 10 taarten/cakes.

Voor een e-book? Vind ik best wel duur… Voor een echt boek zou ik het misschien nog uitgeven, maar voor een e-book niet.

1 like

Het is niet eens echt een e book maar een pdf bestand.

5 likes

Nee joh?! :joy::joy: wat een arremoei. Tip lieve mensen; allerhande recepten zijn gewoon gratis. En dr Oetker heeft ook onwijs veel toffe recepten op de site :laughing:

2 likes

Ik was er van overtuigd dat Billie Rose haar appartement had gekocht. Maar nu ze het zo vertelt klinkt het meer als huur. Of is dit nieuwe huis wel koop? :thinking:

Ik was ook geinfluenced en ik heb de “zoete” box besteld, maar die vond ik echt oprecht onwijs lekker! Ik heb alleen het idee dat die kortingscodes dikke onzin zijn? Een soort van: je krijgt nu 50% korting, dus goedkoop/bestel nu, terwijl de prijs waarschijnlijk nooit naar 6 euro gaat.

1 like

Rupaul gelooft er ook in

1 like

Ik heb echt serieuze issues gehad door dat “the secret” boek.
Ik las dat / was hip toen, in een periode dat mijn pa kanker bleek te hebben. Uren heb ik gepiekerd en gehuild: hadden we dit zelf aangetrokken? Echt vreselijk.

3 likes

Je schrijft belieber is dat een foutje? Want dan ben je Justin Bieber fan, toch? Moet de tekst echt een aantal keer lezen omdat ik het niet snapte :nerd_face:

12 likes

Nee huur! Ik denk dit ook weer huur. Ik snap niet zo goed de keuze eigenlijk. Lijkt me juist ook fijn verdiepingen te hebben in een huis & ze hebben zoveel geinvesteerd in een nieuwe vloer, verf e.d. in dit appartement, sowieso wat zonde vind ik bij huur.