Mommybloggers topic

Het is niet eens echt een e book maar een pdf bestand.

5 likes

Nee joh?! :joy::joy: wat een arremoei. Tip lieve mensen; allerhande recepten zijn gewoon gratis. En dr Oetker heeft ook onwijs veel toffe recepten op de site :laughing:

2 likes

Ik was er van overtuigd dat Billie Rose haar appartement had gekocht. Maar nu ze het zo vertelt klinkt het meer als huur. Of is dit nieuwe huis wel koop? :thinking:

Ik was ook geinfluenced en ik heb de “zoete” box besteld, maar die vond ik echt oprecht onwijs lekker! Ik heb alleen het idee dat die kortingscodes dikke onzin zijn? Een soort van: je krijgt nu 50% korting, dus goedkoop/bestel nu, terwijl de prijs waarschijnlijk nooit naar 6 euro gaat.

1 like

Rupaul gelooft er ook in

1 like

Ik heb echt serieuze issues gehad door dat “the secret” boek.
Ik las dat / was hip toen, in een periode dat mijn pa kanker bleek te hebben. Uren heb ik gepiekerd en gehuild: hadden we dit zelf aangetrokken? Echt vreselijk.

3 likes

Je schrijft belieber is dat een foutje? Want dan ben je Justin Bieber fan, toch? Moet de tekst echt een aantal keer lezen omdat ik het niet snapte :nerd_face:

12 likes

Nee huur! Ik denk dit ook weer huur. Ik snap niet zo goed de keuze eigenlijk. Lijkt me juist ook fijn verdiepingen te hebben in een huis & ze hebben zoveel geinvesteerd in een nieuwe vloer, verf e.d. in dit appartement, sowieso wat zonde vind ik bij huur.

Ja daar heb je gelijk in inderdaad! Is misschien ook meer dat ik dat bij haar niet zo snel verwacht dat dat allemaal mogelijk is (niet onwijs veel volgers, vriend lijkt ook niet veel te werken e.d.) en ik vaker denk bij haar: hoe kan het?

Ze heeft best wel veel samenwerkingen met onder andere C.esane, s’issy boy, f.onq… die twee laatste lijken me bijvoorbeeld wel handig met zo’n verhuis op de planning + ik denk dat die inkomsten van samenwerkingen hoog genoeg zijn voor influencers om niet fulltime te moeten werken en toch makkelijk rond te komen.

1 like

O shit sorry! Dankjewel :smile:

Ga ik meteen even naar kijken. Dankjewel!

1 like

plus ze had haar vloer en gordijnen ook gekregen volgens mij.

Ik had de healthy versie. Het is inderdaad super healthy als je na 1 hapje niks meer hoeft :wink:

6 likes

Haha ik zou er als merk niet heel blij mee zijn als je sponvloer en gordijnen na een half jaar niet meer zichtbaar zijn in de vlogs

1 like

Maar aan de andere kant; de meeste aandacht is er voor op het moment van leggen en inrichten. Dus nu weer nieuwe spon kans hahaha

1 like

Is het hier al besproken dat het ebook van Willemijn en Martine met 10 bakrecepten serieus 14,99€ gaat kosten?

Zag ik vandaag op stories voorbij komen

:scream::scream::scream:

Volgens mij al wel, maar het kan geen kwaad nogmaals te benadrukken dat dat welgeteld 1,50 per recept is, die je met maximaal 5 minutenwerk ook GRATIEZ van Pinterest / Dr. Oetker site / Rudolph /Heel Holland Bakt-boek/website noem maar op kan halen.

Net als die mokken. En die kaartjes. Oke die mokken dan wellicht niet zó specifiek maar dit schreeuwt weer dertien in een dozijn met een wilentien sticker erop. OMG wat een goed idee, wil en tien stickers.

8 likes

Wie van jullie volgt Janni Delér (Olsson)? Ze is een Zweedse instagrammer/blogger en woont in Monaco. Heeft afgelopen week een zoontje gekregen. Ik vind haar een hele spontane mooie vrouw en ze lijkt mij ook een hele leuke mama. Ben benieuwd of ze haar leven met een kind nu ook gaat vloggen.

1 like

bedoel je hondenhuid of echt onderhuid?:joy:

2 likes