Mommybloggers topic

Martine heeft de foto ook geliked, willemijn dan weer niet.

1 like

Whahahahahahaha nee ik schrijf IK dus mag gewoon in een pm :joy:

1 like

Martine ook van Willemijn

4 likes

Het goede aan het verhaal is wel dat ik nu de insta van marketingvrouw heb ontdekt en die leuk vindt. :face_with_hand_over_mouth:

Heb veel van jullie reacties geliked.

Ik kan gewoon niet bij de kortzichtigheid van bloggers in het algemeen. In plaats van zeggen “sorry” of “je hebt gelijk, nooit zo over nagedacht maar bedankt voor de informatie” altijd gelijk in de verdediging.

8 likes

Maar als je naar de foto gaat en op de likes klikt staan de mensen die je zelf volgt bovenaan de lijst. Kan je ze makkelijk ontvolgen haha

1 like

Top, tijd om insta op te ruimen

4 likes

Ja gedaan! Maar het liken van die vorige foto was nog erger en daarvan weet ik alleen Elise en Sanny nog!

Edit; bedoel, mensen die die eerste foto gemist hadden, hebben ws geen idee gehad bij het liken van die pic met alleen Sint

1 like

Tegen wie zegt ze dit?

Tegen mij in een privé bericht

Dat ze het ook van zichzelf niet netjes vindt en dat ze te snel heeft gehandeld uit boosheid

2 likes

Ah okee!

@anon12348926 dit is een screenshot van een privégesprek tussen twee personen en mag je hier niet delen.

1 like

Oké ga ik even wissen

Je mag het uiteraard wel in eigen bewoording vertellen.

Edit; ik heb het voor je verwijderd want het was gemeld en dan kun je dat zelf volgens mij niet.

1 like

Zit nu even wat insta profielen te bekijken van (kleinere) mombloggers. Maar het merendeel heeft Zwarte Piet op de foto. Snap heus, ze wonen allemaal in Schubbekutteveen en daar zijn nog geen roetveegpieten. Maar plaats dan gewoon geen foto?

Sorry, ik ben echt pissig vanavond. Ik ga maar naar bed :laughing:

15 likes

Haha jaaaa dit! Vooral je laatste zin, ik word lijp haha.

1 like

Marketingvrouw heeft gezegd dat het niet de bedoeling is om kindjes niet te blurren, ze zegt ook dat ze achteraf te snel uit emotie boosheid heeft gehandeld en dat ze normaal gesproken altijd kindjes weghaalt. Dat ze het wel snapt van ivvj dat ze daar boos over zijn

6 likes

Grapjassen. Ze wisten heel goed wat er zou gebeuren. Kan me niet voorstellen dat ze echt zo onwetend zijn.

8 likes

Ja mee eens! Dat ze nu zogenaamd een punt hebben dat het echt te ver ging toen andere foto’s van Hunter gingen delen

2 likes

Klinkt wel lafjes hoor. Neem er dan duidelijk afstand van. Biedt excuses aan en zeg dat je fout zat.

4 likes