Mommybloggers topic

die taarten zien er wél lekker uit!

“spectaculaire maar oh zo simpele” … hier had ook nog wel een eindredacteur naar mogen kijken. Maak er dan minstens “simpele maar oh zo spectaculaire” van

16 likes

En die roepen dan ‘OMG heaven dit!’

12 likes

Dit klinkt echt als iets wat je gratis bij een pak Dr Oetker cupcake mix krijgt.

5 likes

Vergeet niet, en wat energetisch gesprenkel!

9 likes

Ik kots :nauseated_face:

Ik heb welgeteld 2 min van die video bekeken en daarin zeggen ze ook gewoon dat de appeltaart geïnspireerd is op het bekende kant-en-klare bakexemplaar van de supermarkt. Ik begrijp écht niet dat ze 15 euro durven te vragen. Bijvoorbeeld dat boek van Laura’s Bakery (bomvol met van alles en nog wat + veel meer recepten) is maar 10 euro duurder. Dan ga je toch niet 10 nageaapte recepten in PDF van Tien & Wil kopen?

5 likes

Echt alles is tegenwoordig “beroemd”

Martine is niet beroemd laat staan haar spekkoek

12 likes

Zoals ze dat voorwoord schrijven; het is echt gericht op hun volgers. En die kopen echt alles :woman_shrugging:t3:

Tsja, slim (geniepig) zijn ze wel…

1 like

Hoe vaak heeft ze die gemaakt? 1×?
Of heeft ze haar spekkoekkunsten altijd verborgen gehouden in haar vlogs?

4 likes

Ze zeggen in de video dat ze voor een ebook hebben gekozen zodat ze o.a. linkjes konden plaatsen naar waar dingen van zijn. Zouden dit dan ook nog affiliatie links zijn of kan dat niet :confused:

2 likes

Nu heb ik hier Zo’n zin in!!

1 like

Deze opmerking is zo on point dat ik in de trein keihard in lachen uitbarstte :’)

2 likes

Als de recepten echt van anderen zijn, hoe komen ze hier dan mee weg?

Waarschijnlijk door iets kleins te veranderen zodat het niet meer precies hetzelfde is

2 likes

Door het enige echte ‘wil&tien sausje’ van onze gekke meiden die het net eventjes iets anders doen

4 likes

Ik vind het wel echt irritant dat zó veel mensen kookboeken uitbrengen met dingen die ze van pinterest hebben (en dan zoals @Pendule zegt met één kleine aanpassing) en ze daar nog goed aan verdienen ook, terwijl er ook echte koks zijn die kookboeken uitbrengen en daarvoor originele recepten bedenken, duizend keer proefkoken en aanpassen.

Ik snap dat je er niets aan kunt veranderen hoor en dat het ook gewoon is omdat mensen er blijkbaar voor willen betalen, maar ik vind het wel gewoon echt heel stom.

13 likes

Nou. Ik ga die dus gebruiken voor die confettitaart, en dat staat gewoon online? Haha

Is het mascarpone, slagroom en (vanille)suiker?