Mommybloggers topic

Ik toen ik single was wel, maar heel veel getrouwde mannen dragen geen ring. Ik vond dat toen echt een vorm van misleiding haha.

5 likes

Mooi verwoord :ok_hand:t2:. Mensen moeten lekker zelf doen wat goed voelt. Duidelijk dat hun zoon een blij kind is en geen liefde te weinig krijgt.

Lol ja dacht ook al, ben nu op een leeftijd dat ik toch even kijk als ik iemand interessant vind, maar het zegt inderdaad heel weinig (maar goed bij wel een ring weet je in ieder geval genoeg).

2 likes

Een goed co-ouderschap tussen twee mensen die elkaar de tent niet uit vechten hoeft toch helemaal niet schadelijk te zijn?
Serena heeft ook nog eens een goed en liefdevol vangnet en ze lijken absoluut geen ruzie te hebben. Kan prima zo, mijn inziens.

De oudste is veel te jong om te beseffen wat er speelt en de baby weet natuurlijk al helemaal niets. Als je in zo’n gezinssamenstelling opgroeit is er toch niets aan de hand?
“Beter” nu dan wanneer ze de pubertijd naderen. ( Dan hoeft het nog geen kommer en kwel te zijn, maar toch )

8 likes

Het wordt pas schadelijk als mensen tevergeefs bij elkaar blijven ‘voor de kinderen’ en vervolgens elke dag lekker zitten te bekvechten. Soms is het beter voor kids om uit elkaar te gaan. Spreek uit ervaring en ben altijd heel blij dat ik met gescheiden ouders ben opgegroeid, want anders was mijn jeugd echt niet leuk geweest

14 likes

Klopt, maar zo bedoel ik het ook uit te leggen. Ik merkte dat mijn gedachten erover alle kanten op gingen ( die omschreef ik dus) en uiteindelijk was mijn conclusie: iedereen doet het op zijn manier en ( hopelijk) altijd bewust van de situatie in zijn geheel. En dat is goed en zo’n indruk kreeg ik aan het einde van al mijn gedachten ook. Het was meer een omschrijving waarin ik mijzelf berispte.

8 likes

En wat dit ring aangaat, was de mijne laatst kwijt. Toen ik dat doorhad dacht ik; oja even zoeken. Om vervolgens een week later nog steeds niet gezocht te hebben ( zo belangrijk is ie dus). Nu wel weer gevonden trouwens :sweat_smile:

Ja en dan heb je dus ook nog mannen die hun ring expres afdoen als ze op vrijdag middag met hun collega’s naar de kroeg gaan

een trouwring is misschien onbelangrijk maar als iemand zoiets gaat doen dan wordt het wel belangrijk.

9 likes

Marshall blijf ik echt een afgrijselijke naam vinden. Ik vraag me echt af hoe ze dat toch iedere keer weer uit haar strot krijgt. :joy:

11 likes

Dat vind ik ook van scotty

9 likes

Eens, wie is de moeder van Scotty?

Ik moet dan standaard denken aan How I Met Your Mother

3 likes

Saar Koningsberger haar dochter heet zo en volgens mij ook de dochter van Kelly Weekers

Haha neeeee! Ik dacht aan een jongetje. Blijkbaar leef ik onder een steen.

2 likes

Vind Marshall eigenlijk best een leuke naam. Doet me alleen altijd denken aan The Marshall Plan
 :woman_shrugging:t5:

3 likes

Ik vind Marshall een leuke naam.

Erger me vooral aan het feit dat ze hem continu ‘marshie’ noemen.

Ik kan nooit Marshall horen zonder aan paw patrol te denken.
Maar vind het wel een leuke naam! En ben ook benieuwd wat de naam van het andere kindje gaat worden :blush:

8 likes

We zijn al onderweeeeeg

2 likes

27 likes

Ik wilde marshal plan stemmen maar m’n duim was scheef.