Ik heb tijdens mijn zwangerschap mijn ringen ook niet gedragen omdat ik vocht vasthield. Ben nog altijd gelukkig getrouwd dus op basis van het (niet) dragen van ringen zou ik geen conclusies trekken.
Was echt zodra ik bevallen was over, ik kon vanaf 2 maanden zwangerschap mijn ringen niet meer dragen en 1 dag na de keizersnede pasten ze alweer. Heel bijzonder.
Ik was 10 jaar samen en meneer nam de benen in de zwangerschap
Ben al ehm⌠14 jaar getrouwd geloof ik? En ik draag nog steed geen verlovings- of trouwring
Dan ben je nog best jong getrouwd, toch? Nou nou wel een risico hè!
Over Serena: ik denk bij haar nog altijd aan dat filmpje LONG time ago, met Samantha uit Utreg. Via die weg leerde ik haar kennen hahahaâŚ
Verder vind ik het wel bijzonder (als in niet âgek of raarâ maar leuk bijzonder) dat haar zussen bij de bevalling zijn! Dat hoor je toch niet zo vaak? Lijkt me als zus ook erg spannend als je zelf nog nooit bevallen bent :)!
Ps. Ik draag juist mân verlovingsring en trouwring elke dag hahaha. En at is ook het enige want ik heb niks met siraden :â) Nu 3.5 en 2.5 jr
Wowww dat lijkt me echt heel heftig! Was het ook echt onverwacht of hadden jullie al wel troubles? Jeetje moet daar dus echt niet aan denken hè
Onverwacht. Ja heb er alles aan gedaan om de relatie te redden. Maar ben beter af alleen !
Fijn dat je er in ieder geval zo in staat! Dat scheelt al een hoop. En hopelijk is het voor je kindje uiteindelijk ook beter zo
Omg en drie kinderen he. De eerste al na 6 jaar ofzo. Godswonder dat wij nog bij elkaar zijn
Hahaha dat denk ik inderdaad ook wel eens. Of als ik mijn ringen niet om heb (normaal eigenlijk altijd wel) dat mensen dan denken dat ons huwelijk slecht gaat
Ik heb zondag mijn verlovingsring afgedaan voor sport en ik vergeet steeds weer om hem om te doen. Elke ochtend als ik in de auto stap naar werk dan âmisâ ik het gevoel van die ring om mijn vinger en ben ik het weer vergeten. Eerste gedachte was dus ook of het mijn collegaâs zouden opvallen.
Ik let echt nooit op iemands handen en of diegene ring draagt en wat die ringen betekenen.
Ik heb mân moeders trouwring om, mân eigen is veel te groot geworden. Mijn man is die van hem kwijtâŚ
We roepen al heel lang dat we een keer voor nieuwe gaan kijken, maar er zijn tig andere dingen die voor gaan haha.
Ik ook niet !
Ik wil toch even reageren aangaande de Serena kwestie. Ik merk dat mijn gedachten hierbij erg wisselen. In de eerste instantie dacht ik, jemig die is snel zwanger van iemand met wie ze nog niet zo lang lief en leed deelt ( aan de andere kant; wie weet kenden ze elkaar al heel lang en heel goed).
Daarna dat hele debacle met die bijzondere Facebook post van hem, toen dacht ik; oei, zou ze hem echt goed en lang genoeg hebben gekend om ook deze kant van hem ontdekt te hebben?
Maargoed toen kwam de baby en leken ze een gelukkig gezin.
Nu weer in verwachting en lijkt het toch zo te zijn dat ze niet meer in 1 huis leven/ samen zijn ( dit is natuurlijk sowieso een groot verschil, latten of uit elkaar zijn).
Mijn eerste gedachte was; Jezus als je relatie al die tijd al zo instabiel was, waarom zou je dan ook nog zo snel een tweede kind met elkaar willen? Wat doe je je kinderen âaanâ?
Maar daarnaast heb ik het idee dat Serena haar eigen boontjes prima kan doppen, ze een fijne en behulpzame familie heeft en op beeld lijkt iig hun zoontje er niet onder te lijden.
Wie ben ik om te zeggen dat dit schadelijk is voor de kinderen? Het komt vast goed en wens hen alle goeds toe.
Serena zegt nu in haar insta story iets over dat de baby net zulke lange benen heeft als papa George, verder zegt ze niks erover
Ik denk dat Serena en George inderdaad uit elkaar zijn omdat George een hond heeft geadopteerd en onder de foto staat âmy new best friendâ. En George en de moeder van Serena hebben onder die foto een gesprekje en uiteindelijk reageert haar moeder met: gefeliciteerd met je hond. Dus niet âour best friendâ of âjullie nieuwe hondâ.
Nou, nu lijk ik vrij triest alsof ik het even allemaal heb onderzocht maar dit viel me na wat gespeculeer in dit en de andere topics over youtubers wel op.
Ik vind het zo naar om hierover te speculeren. Vooral omdat er kind(eren) bij betrokken zijn
Dat âwat doe je je kinderen aanâ vind ik een moeilijke discussie. Genoeg vaders/moeders die, net zo vaak bewust, alleen kinderen opvoeden. Bedoel, misschien waren ze zelfs al uit elkaar toen ze zwanger wilde worden? We just donât know