Mommybloggers topic

Vind haar zó erg veranderd nu ze bekender geworden is.

1 like

Ik vond haar vroeger ook leuker. Volg haar niet meer zo vaak. Op YT kijk ik wel eens naar een vlog, maar dat is bijna iedere keer hetzelfde (niets mis mee natuurlijk, maar als kijker haak je dan wel af). Op insta ben ik geblokkeerd geloof ik.

1 like

Hans zegt dat Shifra terwijl hij de hond uitlaat altijd op de bank zit te werken. :face_with_raised_eyebrow: Wat doet ze dan in hemelsnaam als ze elke avond ‘werkt’???

1 like

A beautifull mess bekijken en kopieren.

13 likes

Ik wil niet kijken maar ik wil het wel weten :joy:. Wie offert zich op voor een samenvatting?

clickbait

Pff wat slecht weer.

1 like

Ja, daar denk ik dus ook altijd aan.
Wel fijn voor haar dat ze alsnog zo een goede band hebben inderdaad.

6 likes

Dat heb ik dus ook altijd! Ik vond het echt een heftig verhaal dat ze toen deelde en vind het dan wat ‘raar’ als ik haar nu zo vrolijk zie doen met haar moeder. Maar vind het natuurlijk heel fijn voor haar dat het nu zo goed gaat tussen haar en haar moeder! Uiteraard zitten er heel wat jaren tussen maar er missen wat delen in het verhaal.

4 likes

Ooo wat een cringe. Wou het net ook plaatsen :weary:

1 like

Wow wat!?! Dit heb ik helemaal gemist. Hoe lang geleden was dat ongeveer gepost?

Wat een lol!

2 likes

https://2wmn.nl/2014/10/het-volgen-van-je-hart/

Ik maak weleens schampere opmerkingen over hoe zweverig Martine tegenwoordig in het leven staat, maar ik vind het echt verschrikkelijk wat zij heeft moeten meemaken.

9 likes

Ik denk daar ook altijd aan!

Ik vraag me af of haar ouders ook uit de gemeenschap zijn gestapt. Haar jongste zus heeft ook een kindje van een donor en die komt daar ook nog over de vloer.

Haar vader is sowieso nooit jehova getuige geweest schrijft ze in het artikel. Dat vind ik ook zo apart, maar ik denk als je er nooit mee te maken heb gehad je sowieso niet kan voorstellen hoe dat wereldje is.
Haar zus die toen met die verschrikkelijke man getrouwd was, is ook uit de gemeente gezet. Misschien was dat wel Renate en heeft ze daarom nu ook een kindje van een donor.
Verder viel het mij ook op dat een andere zus zumba les gaf, ook niet de eerste sport die ik van een strenge jehova verwacht, dus ik denk dat haar moeder en andere zussen er misschien ook afstand van hebben gedaan. Dat hoop ik tenminste!

Ik hoop het ook voor ze. Vooral buitenstaanders zal heel het geloof denk ik gewoon niet te snappen zijn, zit zo ingewikkeld in elkaar.

Serena en George hebben wel samen kerst gevierd zie ik op insta :blush:

Maar de conclusie dat ze uit elkaar zijn is toch alleen de hond?

1 like

Misschien zijn ze nog samen maar wonen ze niet meer samen, ook nog een optie

2 likes