Haha iedereen denk ik, ze had gisteren ook nog een video waarin ze het had over een evt 4e zwangerschap (heb alleen de titel gelezen).
Haha ja een mini Sjenkie
Zelfs nog nooit de connectie met paw patrol gemaakt terwijl dat helaas dagelijks gekeken wordt hier
ik ken een baby met de naam vinz…
Kelly Weekers
Ik weet ook niet helemaal hoe ze in dit topic is beland haha. Ze is volgens mij psychologe, schrijft boeken, en is wekelijks bij RTL Boulevard te gast
En vrouw van John Ewbank.
Die je wist dat zou komen.
Nou hij is dus gekomen
Is eindelijk hieeeer.
Ben je er klaar voor?
Kun je dat ooit echt zijn?
Wakker stamppot eten!
Toen ik zwanger was moest ik heel hard huilen om dit stukje:
Door de regen en de wind
Zal ik naast je blijven staan
Ik bescherm je tegen alles wat komt
Ik zal waken als jij slaapt
Ik behoed je voor de storm
Hou je veilig zo lang als ik leef
Ah dat snap ik wel!
Och
Is het een ding om je baby alvast een eigen insta te geven? Zodat die naam niet bezet raakt? Zit dat er achter?
Ik heb het nu een paar keer gezien en zag t nu weer bij ivvj
Dat hoort nu eenmaal bij het commercieel uitbaten van je nazaat.
Ja, wie zegt dat over 15 jaar instagram nog gebruikt wordt haha.
Ja maar ze doen er niet echt iets mee? Reclame op maken oid
Pff die vlog van trendymommy over haar hond kan er niet naar kijken. Echt heel zielig
Ik vind Kelly en Sjenkie zo tenenkrommend. Ik keek uit uiterste verveling een vlog en dan hebben ze het er over dat de werksfeer bij het werk van Yannick niet leuk is en dat zijn collega’s onder werktijd ook Kelly haar vlogs kijken en waarschijnlijk ook nu Sjenkie zijn vlogs.
Dat is toch logisch? Dat is toch gewoon het leven? Ze trekken zich vooral niets aan van de mening van andere maar moeten het wel even benoemen. Ik vind het gewoon 2 pubers bij elkaar. Ze doen echt alles voor de kijkcijfers nu. En dan die vraag “ waar kan je Kelly wakker voor maken? “
Sjenkie SEKS! En dan beetje stom lachen en volgens mij is er dan een stukje uitgeknipt
Weet niet vond dat zo puberaal.