En dat je wel de humor van sjenkie moet snappen
Ik vind het geen humor ik vind het gewoon een kleuter
En dat je wel de humor van sjenkie moet snappen
Ik vind het geen humor ik vind het gewoon een kleuter
Ik zou gewoon zo graag een borstel door de haren van die kinderen willen halen en staartjes/vlechtjes/knotjes/whatever in willen doen. Kan me gewoon niet voorstellen dat het fijn is voor ze dat dat haar steeds in hun gezicht hangt.
Ja dat dus! Als een collega van mij thuis op de vlog een beetje de clown gaat uithangen zou ik het ook volgen.
En zo ook ouders van klasgenootjes van de kinderen of straks gewoon klasgenootjes. Denk gewoon na joh over de consequenties.
Oh en dan ga je als clickbait doen
De situatie op mijn werk !!!
Logisch toch dat collega’s dat volgen en Kelly en Sjenkie zeggen wel dat iedereen hun vlogs mogen kijken maar ze doen nu een beetje zielig.
Ja en dan ook nog in een andere titel “
Seks before and after kids “
Nee hoor heel gek dat collega’s dat kijken
Ik wil die gezichten van hun dochters zien als die in de puberteit komen.
Of het is een en al cringe of die hele familie is aan het vloggen geslagen.
Hoe voed je narcisme? Ga vloggen en laat je kinderen ook vloggen.
Ik blijf het verbazend vinden, die extreme voorzichtigheid eerst en al die exposure nu. Die kinderen herkennen hun ouders straks alleen maar met een camera voor hun snufferd (allebei!).
Maar volgens mij gebeurt dat enorm vaak hoor, dat een van de twee vlogt en dat de ander hiermee geconfronteerd wordt op het werk. Kijk maar naar Gre van Mascha. Als hij nu gaat solliciteren, zouden makelaarskantoren hem dan echt nog serieus nemen?
Natuurlijk is pesten/plagen op de werkvloer echt niet oke, maar als je zelf besluit om bepaalde video’s en foto’s uit je priveleven te delen kan je natuurlijk niet voorkomen dat je collega’s dit ook te zien krijgen.
Dat vierde kind komt er natuurlijk niet vanzelf.
Dus Kel zal Sjenk wel gezegd hebben haar wakker te maken ivm de timing van de eisprong.
En Sjenk geeft er op puberwijze een naughty draai aan.
Zo vermoeiend, dat soort types.
Mijn god wat een verhaal. Ik volg niet veel vloggers maar heb wel wat herkenbare dingen gelezen door dit topic te volgen. Weten jullie wie dit is?
Bizar om zo financieel afhankelijk te worden van je man en niks geregeld hebben voor als het misgaat. Wat een armoe (letterlijk en figuurlijk).
Anna Liss
Shifra vindt het dus oké om een foto van een wildvreemde oudere man met grijs haar en baard op haar Instagram stories te zetten, met als onderschrift dat Zara dat een kerstman vond.
Ik heb er ook op gereageerd. Vind het niet kunnen.
Wat voor zielig slachtoffer helaas zal het worden?
Jeetje, had dat gewoon in een tekst in je story gezet. Iedereen en z’n moeder snapt dat veel kinderen, mannen met een grijze baard vaak als kerstman zien. Om nou dit openbaar met foto te delen, vind ik niet kunnen. Sowieso zie ik vaak Instagrammers gewoon in het wilde weg stories maken met allemaal mensen erop. Ik vind dat raar.
Maar oh wee als iemand anders een foto van hun kind deelt, dan zijn ze woedend.
Lekker anoniem haha. Wel heel heftig om zo te moeten leven. Ergens ook heel zielig.
Ik ook. Je zult je vader / opa etc maar herkennen, ik zou dat echt niet leuk vinden. Zelf schermt ze een gedeelte van haar leven en familie heel bewust af, maar wildvreemden uit de supermarkt op je Instagram gooien is geen probleem. Zeer hypocriet.
Jeetje lijkt me echt erg als het zo ver komt. Maar dat je dan in eerste instantie ook niet eens denkt: ik ga nu een normale baan zoeken, maar dat je dan nog steeds door wil gaan met vloggen en je eigen leven op die manier in de etalage zetten
Suuuuure