Mommybloggers topic

Sorry maar wat is dit dan als het geen hoektandshamen is?
Als het erom gaat dat ze niet zou moeten lachen als het nep is dan hoef je haar hoektanden niet te noemen toch.
Als je niet wilt hoektandshamen moet je niet impliceren dat ze haar tanden beter verborgen houdt, en als je wel gaat hoektandshamen own het dan tenminste? :neutral_face:

16 likes

Joe, het was maar een grapje hoor. Ik vind ‘…-shamen’ in veel gevallen wat overtrokken dus vandaar dat ik er een grapje over probeerde te maken, maar blijkbaar valt die niet goed.
Maar goed, dan zal ik het ownen, ik vind haar hoektanden niet mooi en snap de foto’s niet waarop ze met zo’n grimas staat. Ze heeft genoeg sterkere punten die ze kan benadrukken, naar mijn mening.

4 likes

Haha inderdaad. 4-1kan ook want 4-1 is ook 3 :joy:

1 like

Ik snap je punt, maar ze heeft er zelf ooit over gezegd dat ze er helemaal oké mee is dat ze geen kaarsrecht gebit heeft. Dus zij heeft denk ik niet de behoefte om het te verbergen

Ik had een dikke maand iets gewonnen bij Elise Joanne maar heb nog steeds niks ontvangen. Dat is gek toch? Op dm reageert ze niet (1,5 week geleden gestuurd). Het was geen hele spannende prijs, maar toch ben ik er wel heel blij mee.

14 likes

Ik vind een maand wel erg lang duren ja.
Maar een DM 1,5 week niet beantwoorden in deze tijd van het jaar vind ik dan weer niet zo vreemd. Heeft ze niet 2 weken vrij?

Wel heel irritant trouwens!

1 like

Wat een onzin zeg, alsof je altijd maar bezig moet zijn met je “positieve” kanten showen en je mindere kanten verbergen. Deze wereld vol fillers en filters heeft juist wat meer van dit soort hoektanden nodig.

10 likes

En veenlijken-huidskleur.

Ik snap jouw reactie helemaal. Ben het dus ook volledig met je eens. Al moet ik toegeven dat ik @FrauHelga haar irritatie ook begrijp dus misschien ben ik gewoon hypocriet. Alles en iedereen wat fillers heeft en zichzelf laat verbouwen verafschuw ik maar al die influencers die meerdere foto’s van zichzelf in een paar dagen plaatsen zorgen ook dat ik me ga irriteren aan zwoele blikken, scheve tanden of rare camouflage strepen op hun wangen. :roll_eyes:

1 like

Jongens dit was helemaal niet de bedoeling van mijn opmerking. Er komen nu best wat reacties op, en als ik dat van te voren had geweten, had ik de opmerking niet gemaakt. Het was als grapje bedoeld maar ik zie nu in dat het grapje misplaatst was.

Ja, ik heb regelmatig een mening over het gebit van anderen. Nee, die mening hoef ik niet te ventileren.

Het spijt me dat ik de opmerking heb gemaakt en dat ik mensen hiermee heb gekwetst. Dat is echt niet mijn bedoeling geweest. Ik heb mijn les geleerd.

19 likes

Heb ik ook :joy:

1 like

Een dag én tijdstip die niet met een 3 en een 1 in verband gebracht kunnen worden :blush:

Waarschijnlijk steekt dochterlief meteen haar vingertjes met 3 en 1 omhoog zodra ze er uit is.

10 likes

Of ze heeft heel lang 3 centimeter ontsluiting maar heeft maar 1 hechting nodig

:face_with_hand_over_mouth:

22 likes

Kind weegt 3100 gram (kg) :joy:

18 likes

Of ze had een gezin van 3 mensen en er komt er 1 bij
:family_man_woman_girl_boy:

13 likes

Er is toch zo’n spel “24-game” dat je van 4 random getallen 24 moet maken?
Dat gaat zij ook doen. Sws

3 likes

Maar 3 januari, dat is 3-1. Ja dan moet ze wel bevallen want ze heeft iets met 31!!!

Edit: oh spuit elf :sweat_smile:

Dat zou zomaar kunnen!
Ze is zelf ook op een feestdag jarig immers! Toch? 2e kerstdag meen ik. Of 1e…?

Goffer. Ik weenie waarom ik zo’n sterk anti-gevoel heb ontwikkeld tov dat 3 en 1. Ik gun haar een fijne bevalling en een gezonde baby, natuurlijk! Maar die ‘air’ van haar ofzo? Geen idee waarom het me zo steekt. Het is dat uit de hoogte ‘intuïtief’ waarbij ik denk: :face_vomiting::face_vomiting::face_vomiting:

6 likes