311 ik heb haar minstens 311 keer te vaak onzin horen verkondigen met dr gezweef.
Bedoelt ze dat over 03-01 niet grappend in deze post?
Wel een mooie foto zeg.
Fijn dat een ze een goede bevalling had. Niets mis met de naam, maar dacht dat ze een aparte naam hadden gekozen, maar het gaat dus om de spelling
Ik denk dat dit wel een goede samenvatting is van hoe de meeste mensen hier er over denken
Maar het is toch gewoon een heel standaard spelling?
Ik vind Zoƫ wel logischer
Maar wel leuke namen verder. Fien vind ik ook leuk!
Is de schrijfwijze niet voornamelijk gekozen om aan te duiden dat de naam in het Engels (āzowieā) wordt uitgesproken? Zoey is uiteindelijk maar een verbastering van Zoe.
Het zou me iig verbazen als ze dat kind toch gewoon āzoweeā noemen.
Ik ken de naam als Zoƫ.
Opzich hĆØ. Had niemand hier (volgens mij) geraden dat dĆt nou de reden was dat ze iets āhadā met 311
. Het is onzinnig. Maar wel orginele onzin 
Huh hoe spreek je het dan uit?
Zoƫ = zowie
Zoey = zowee?
Dat verschil? Meer kan ik er niet bij bedenken, en dit verschil is ook al amper hoorbaar als je iemands naam gewoon in gesprek noemt.
Oh zou precies andersom verwachten!
Vraagt om een poll. Hoe ken jij Zoƫ?
- als zo-wee
- als zo-wie
0 stemmers
Zoals Chloƫ, klowee
Ik ken een Cloƫ en die wil Klowie genoemd worden hahahaha.
Hahaha 
Klowieā¦
ik moet hier echt te hard om lachen. Wat staat dat schattig fonetisch: Klowie.
Ben nu de video aan het kijken: 2 januari is een datum waar ze geen fijne herinneringen aan heeft, maar Zoey heeft zelf de datum gekomen om die nare herinneringen af te sluiten.
Joe!
Edit: en meine gute ik zou echt niet de behoefte hebben om de hele tijd te bellen en te appen tijdens weeƫn.
Babyās van precies 0 dagen maken namelijk bewuste keuzes. Hun schedel is nog zacht als pap maar hun hersenen denken na over de sentimentele associaties van hun moeder.

Jeetje Mina echt een knap kind, nog niet geboren of ze kent de gregoriaanse kalender al.
Godnonde dat is dan toch gewoon fout!!!
Ik haat het wanneer ouders een kind een naam geven die als X wordt uitgesproken en dan zeggen āNee het is Y!ā Dat is niet aan jou om te beslissen gvd spel de naam van je kind dan gewoon correct!
Oh in de vlog zeggen ze: zowie!