Mommybloggers topic

Wat een clickbait, de nieuwe video van Kelly C.
Zoooo onnodig.

Stoppen met vloggen heet hij.
Kan iemand een samenvatting geven wat erin gebeurt? Voel er weinig voor om de vlog te gaan kijken :sweat_smile:

1 like

Haha echt he. Zo irritant als mensen zomaar dingen roepen zonder de bron of het bewijs erbij om hun bericht volledig te maken. Dat je nog op YT of IG moet gaan zoeken ernaar.

5 likes

Het heeft te maken met een of andere regelgeving die eraan komt. Kanalen waarin speelgoed, vrolijke kleurtjes, muziek en kinderen in voorkomen worden gezien als video’s voor kinderen en worden dan geweerd uit de zoekresultaten. Ik hoop dat ik het zo goed heb uitgelegd. Kelly gaat niet stoppen met vloggen, maar vraagt kijkers of ze zich willen abonneren op haar kanaal, want voor abonnees blijft alles zichtbaar wat ik begreep. Een optie is ook dat haar video’s op een ander medium geupload zullen worden. Kelly houdt iedereen op de hoogte.

Ze had beter voor de titel nieuwe regelgeving youtube kunnen kiezen. Dat is een stuk transparanter. Kelly gaat helemaal niet stoppen met vloggen, maar ze hoopt natuurlijk kijkers te trekken met deze titel die niet klopt.

1 like

Ze had vast nog ff clicks nodig voor 31 december ivm jaarcijfers ofzo :roll_eyes:

3 likes

Hahaha. Wel opvallend dat er weinig mommybloggers zijn die aan vlogmas deden

2 likes

Anders haalt ze haar target nietšŸ¤‘

1 like

Oops dom van mij, sorry! :sweat_smile:

2 likes

Ja maar ja ff eerlijk, ik zou ook niet voor niks (of voor veel minder) gaan werken.

1 like

Ik vond haar laatste leuk of meuk afleveringen ook niks, je kon echt merken dat ze er geen zin meer in had

Misschien is ze het ook wel een beetje ontgroeid. Op een gegeven moment ben je ook wel klaar met dat kinderspul. Nu alleen hopen dat ze niet alleen maar goedkope meuk van Ali en Wish gaat kopen voor de video’s.

edit: oh beetje offtopic wel sorry

JA! Wat een topper is ze toch!

(maar ff serieus, zou ook wel heeeel kut zijn als ze nu beviel)

1 like

Ik twijfelde nog om het hier te posten, zat ook al met mijn ogen te rollen. :roll_eyes:

6 likes

Oh gelukkig maar! Hier kreeg er eentje waterpokken toen B 6 weken oud was. Wat een draaama was dat :joy:

1 like

In het dierenrijk is dit wel echt zo. Een paard dat aan het bevallen is en merkt dat ze wordt bekeken, dan stagneren de weeƫn. Ook met oa herten in het wild is dit zo, als ze moeten vluchten voor een roofdier tijdens een bevalling, dan stagneren de weeƫn tot alles weer veilig is.
Maar ik denk niet dat het zo werkt bij waterpokken, dat is wel ver gezocht

2 likes

Ze is ook nog niet uitgerekend toch? Dommig gedoe met je intuĆÆtie, benieuwd wat voor reden ze heeft als ze overtijd gaat

1 like

mwah, ik ben zelf ingeleid en wist de dag dus vooraf, maar het voelde op weg naar het ziekenhuis een beetje alsof ik een dier was dat naar de slacht werd gebracht. Zeker omdat het de tweede was en ik precies wist wat er te wachten stond haha

maar het chille was wel weer dat er veel ruimte was om dingen te bespreken (zoals dingen die me waren tegengevallen bij bevalling nr1 en die ik nu anders zou willen). Dus een beetje dubbel, al zijn bevalling op zich nooit heel gezellig haha

3 likes

Ja dat had ik ook. Maar je wordt ook niet zomaar ingeleid, dat doen ze alleen als het medisch noodzakelijk is. Dus dan zit je sowieso al met een hele andere mindset (iig dat had ik) dan wanneer je een gezonde zwangerschap hebt

1 like

Ik ken iemand die al flink in de weeƫn zat, wachtte tot haar schoonmoeder haar andere kind kwam ophalen, naar buiten keek en haar kind heel hard uit het klimrek zag vallen, en prompt stopten de weeƫn. Heeft nog twee dagen geduurd voor ze daadwerkelijk beviel.

2 likes