Mommybloggers topic

Mijn broer liep als superman door zijn huis en riep ‘ik heb superzaad!!!’.

12 likes

Ik vond Michelle Bollen altijd heel leuk, maar denk dat ik een beetje een overdosis heb gehad ofzo, erger me te pletter op Instagram. Elke keer zo’n foto of story waarbij ze een van haar kinderen op schoot heeft, hem over zijn hoofd aait en ondertussen zwoel de camera in kijkt. Met filter waarbij elke porie weg lijkt te zijn. Al krijg ik sowieso jeuk van zwoele selfies met kinderen

13 likes

Ik vond haar make up tutorials vroeger ook al zo ongemakkelijk. Hoe ze dan mega geposeerd keek en voor mij gevoel ook heel de tijd keek of ze er wel leuk uit zag. En dan met die lippen zo half getuit ofzo.

Maar moet wel zeggen dat ik wou dat ik ook zoveel discipline had om er elke dag zo leuk uit te zien.

1 like

I still stand by this message (over Martine en haar 'ik beval op een feestdag hihaho).

11 likes

Jawel.
Mijn oude buurman (van mijn ouderlijk huis, zelfde dorp), belde gewoon aan in week 41.
“Ik dacht, die baby zal er nu vast wel zijn! Ik kom even kijken!”
Ehhhh

& ik kreeg inderdaad dagelijks app’jes met “duurt nu wel erg lang hè…”

2 likes

Willemijn post net een foto met als caption iets van dat ze niet kan wachten tot de baby er is, en allemaal mensen die eronder gaan posten: ik denk dat Martine al bevallen is!!! Dit is een smoes!

Doe gewoon normaal en laat die vrouw in rust een kind baren (of dus nog niet), jeetje

12 likes

Drie Koningen kan nog! (Da’s 6 januari)

2 likes

Waarom worden vrouwen nooit gecomplimenteerd met hun fantastisch functionerende vulva, eitjes en baarmoeder? Misschien schiet die vent wel schots en scheef en is het dankzij de uitmuntende ontvangstkwaliteiten van de vrouw dat er toch een kind van komt. Mocht ik ooit zwanger raken ga ik mezelf daarin ieder geval van harte mee feliciteren. ‘Ik heb supereitjes, ik heb goed gevangen, ik ben zwanger hoera praise me!’

105 likes

Ja goed punt! Vind het soort vragen echt onbeschoft maar wordt in zekere zin inderdaad ook wel gevoed door de hoeveelheid aandacht die de zwangerschap kreeg op YouTube en Instagram.

Helaas gebeurt het ook in het echt (zonder het hele uitmelken op internet), zoals bij het voorbeeld van @Fishing

5 likes

Haha dat zei mijn schoonmoeder tegen mij!
Mijn schoonvader zei: ‘goed gedaan’ oid tegen mijn man. Mijn schoonmoeder: hoezo heeft hij het goed gedaan!? Misschien is zij wel super ontvankelijk haha.

Maar dat is bij ons niet zo want we weten dat het aan mijn lijf ligt en zijn zaad echt kwaliteit plusplus is hahaha. Dus bij ons ging die niet op :joy:!

Maar vond het wel tof dat ze dat zei🤪!

17 likes

Heb serieus bewondering voor hoe goed zij elke dag voor de dag komt.

Hoop nog steeds op de dag dat het mij lukt dat te doen zonder dat het idee alleen al mij van tevoren energie kost :joy:

1 like

Ach, als Tien inderdaad in haar cocon zit, merkt ze toch niets van vragende mensen. Laat Willie dat maar pareren als bestie.

Waar ik mij meer over verbaas is de opmerking van Willie dat haar agenda praktisch leeg is ivm het verlof van Martine. Eh, moet ze dan niet dubbel aan de bak voor één van haar 5 bedrijven? Zij hoeft niet te bevallen. Luxepaardje.

12 likes

Ja Willemijn moet ook weer even aandacht, zo lang buiten de spotlights staan omdat Tien zwanger is, is ook heel moeilijk

3 likes

Precies, ik bedoel maar! Het is hard werken hoor

1 like

Ja, ik heb echt het idee dat ze dit kindje (een meisje) helemaal geromantiseerd heeft en dat het nu beetje bij beetje toch meer werkelijkheid krijgt. Een kindje zal niet geboren worden op een bepaalde dag omdat je dat als moeder zo hebt ingebeeld. En ook dit kindje zal huilen, nachtvoedingen nodig hebben, etc etc etc. Hopelijk heeft ze daar wel rekening mee gehouden en valt ze straks niet ineens van die giga roze wolk waar ze op zat tijdens haar zwangerschap. En ter verduidelijking: roze wolk tijdens een zwangerschap is absoluut niks mis mee, maar als je op dingen hoopt die niet te realiseren zijn kan dat best een klap geven als het niet uitkomt.

9 likes

Willemijn schrijft ook dat ze, zodra de baby is geboren, ze elke dag komt knuffelen. Ik zou echt gillend gek worden. Geef ze een beetje privacy.

Dat volgers zo lopen te speculeren, kun je hen volgens mij niet kwalijk nemen. Zij melken zo’n zwangerschap uit. Wie A zegt moet ook B zeggen.

12 likes

Ik ben hier ook wel heel benieuwd naar. Had bij haar zoontje het idee dat dit haar probleem was. Ze had alles geromantiseerd en uitgedacht…toen viel het zo enorm tegen. Ik had verwacht dat ze dat daardoor nu wat minder zou doen, maar lijkt er niet op.

6 likes

Ik zie de eerste berichtjes al met ‘3-1’ is ook 31!1!1

Ja meit zo kan ik het ook. Als ze dan bij wijze van spreken op 9 februari bevalt is het ook 31 (9+2+20). :crazy_face:
Overigens wil ik niet hoektand-shamen maar ik begrijp de foto’s waarop Willemijn ‘lacht’ (want volgens mij is het fake) nooit zo.

12 likes

Oh ja ze had het steeds over een 1 en een 3… Zal je zien dat ze vandaag bevalt :grimacing:

2-1 = ook 3
Nummertechnisch kan het bijna niet mis gaan, zou je zeggen.

6 likes