Vind het ook super onvolwassen, alsof iemand daar op zit te wachten
Waarom in godsnaam is dit überhaupt vlog materiaal?
Moet je als man meteen dit soort stereotyperende vlogs maken?
Sneu.
Het filmpje is zo grappig bedoeld maar zo niet grappig, het zijn paar sketches van heel romantisch in het begin naar super lomp na jaren relatie. Vind alles zo wanhopig overkomen, van please we halen nu het laatste uit de kast om kijkcijfers te krijgen, geef ons die cijfers !!!
En dan proberen op seks en scheten te scoren nou super grappig, hihahoooo. Ze doen echt alsof het iets heel spannends is maar zij durven er over te vloggen
Wauw de one man sjenkie show
Ja precies en dan RELATIEPROBLEMEN???
Maar boehoeeee mijn collega’s kijken wel de vlogs op het werk terwijl ik in influencers land de clown wil uithangen. Vind het oprecht sneu voor die kinderen van hun. Mijn zoon is nu 5 en kijkt ook vlogs, volgens mij van de dutchtuber ofzo maar in ieder geval, die kinderen van de leeftijd kijken echt al (veel) YouTube echt grote kans dat die klasgenoten ook op die vlogs komen.
Plus, ons Kel ging in haar podcast nog ff in op de problemen die hij had met zijn werk. Spoiler alert; alleen schuld van de werkgever uiteraard
In de reacties van papa sjenkie staat ook nog vaak dat alles zo geweldig en herkenbaar is …
Snap dat echt niet hè, ook beetje lullig voor zijn werkgever die zich in dit verhaal niet kan verdedigen
Er staat niet meer HILARISCHE SKETCH maar gewoon SKETCH
verbetering?
Hahaha dat theatrale van tiger elise, ik kan het van haar wel hebben ofzo. Nu zegt ze weer dat ze ‘out gaat’ omdat twee vestjes die ze gekocht heeft zo schattig zijn
Haha ja ik moet er ook altijd om lachen maar lijkt me wel vreselijk om met zo iemand te wonen. Alles word zo groots gemaakt haha. Maar Vita is ook wel een beetje zo, vorig keer hadden ze groenten in tomatensaus gemaakt en toen zaten ze ook helemaal van: hmmm ohhhh biiiii-zarrrrr lekker. Hoe biiiizarrrrr lekker is dit?! Hahaha
Ik vind het vooral enorm onprofessioneel. Vraag me ook af of hij zichzelf niet verder in de problemen brengt
Nee maar echt… Dit is biiiii-zarrrr goed nagedaan.
Echt ge wel dig!! Niet normaal!
Ik hoor hun stemmen gewoon als ik jouw tekst lees.
Wel jammer dat Wouter een keiduur luchtje en keidure schoenen krijgt voor kerst en Elise een knuffel en lampjes voor de babykamer.
Zal ze wel gevraagd hebben en ze zal er wel blij mee zijn maar dat contrast valt me toch op.
Toevallig zei ik dit nog tegen mn vriend gister. Een vrouw wordt echt (gezien als) de baby(‘s) die ze in d’r buik heeft en de man totaal niet.
Hahaha ja, dit bedoel ik precies! Is toch raar? Maar jouw vriend zou denk ik geen kado’s krijgen die voor de baby bestemd zijn.
GELUKKIG!
Ik ben net verhuisd en kreeg voor Sint en kerst ook van die dingen als Peper en Zout stelletje en een vergiet. Ja handig, maar ik wil een cadeau voor mijzelf
Edit: oh kut zie nou titel van topic sorry haha
Nou dit inderdaad. Ik kreeg voor Kerst van m’n ouders een P.renatal cadeaukaart (super blij mee overigens hoor) en mijn vriend kreeg hetzelfde bedrag bij B.ol. Dat vond ik ergens best een beetje gekkig haha. Waarom hij niet ook van P.renatal?
Yep, stond een paar dagen geleden in zijn stories.