Mommybloggers topic

Ik snap de verontwaardigde reacties onder haar post (en van haarzelf) ook niet zo goed. Ze wist toch dat het weer in de oorspronkelijk staat opgeleverd moest worden? Als ze er zelf voor kiest om te behangen, te verven en nieuwe gordijnen op te hangen in een tijdelijke woning dan moet ze daarna ook niet klagen vind ik. Niet iedereen zit op haar smaak en spon-aanwinsten te wachten.

11 likes

Ik las in een comment dat de bezichtigen pas later plaatsvonden, dus wellicht hadden de nieuwe bewoners graag hun raambekleding of behangetje overgenomen. Snap wel dat je dat frustrerend vindt, wie weet had je hen er blij mee gemaakt.

Ik zie twee geverfde muren in de kleur Dead Salmon, het (verschrikkelijke :no_mouth:) behang bij bovenkomen en gordijnen die zijn verwisseld. Wat een werk ja. Niet te overzien. :roll_eyes:

7 likes

Dode zalm? Wat een rare naam voor een kleur.

2 likes

Nee, is dus echt een kleur van Farrow&Ball :sweat_smile:

https://www.farrow-ball.com/paint-colours/dead-salmon

2 likes

Haha, helaas en het is nog dure dode zalm ook… :thinking:

3 likes

Placenta Purple©

15 likes

Baarmoeder Blauw

14 likes

Ik heb het niet meer :joy::joy::joy:

5 likes

Gisteren bij de Jumbo 2 flinke stukken voor 2 euro. :joy:

Turquoise Tepelkoven

5 likes

striae scarlet

3 likes

Ik dacht dat er misschien iets leuks gebeurd was. Maar nee hoor jullie zitten ranzige verfnamen te bedenken.

68 likes

Remifentanil roze

1 like

Ik dacht hetzelfde :joy::joy:

1 like

Kijkt hier iemand nog Ik vrouw van jou? Ik ben er mee gestopt omdat ik de vlogs een te lang zeikverhaal vond. Is er nog iemand die kijkt, en zo ja: is het de moeite waard?

2 likes

Ook gestopt. Het gezeur en gekat van vooral Scarlet wordt niet minder. En tussendoor veel spon. En op instagram vind ik helemaal niets: veel advertenties of van die vage/slecht geschreven levenswijsheden.

2 likes

Ik heb ikvrouwvanjou ontvolgd nadat ze zo raar reageerden toen ze werden aangesproken op de foto met zwarte piet. Bijzondere vrouwen vind ik het.

15 likes

Hier ben ik het ook wel mee eens hoor! Ik doelde met het zeiken vooral op het elkaar afkatten. Ik hoop dat het beter met ze gaat en dat Joyce het naar haar zin heeft (gaat hebben) op haar nieuwe werk (dat was het toch?)

2 likes

Wat is er met Joyce? Ik kijk ook niet meer na zp-gate

1 like