Vind het best een grappig en eerlijk mens, hoewel ik mij wel zou ergeren als haar man zijnde aan constant die insta stories. Ze filmt hem volgens mij ook best vaak als hij gewoon chagrijnig is. Het is wel een soort real life iemand, doet zich absoluut niet beter voor.
Toch vind ik al die dingetjes vaak zonde, ze post wel eens foto’s van vroeger waar ze blijkbaar niet tevreden over is toch vind ik haar daar zoveel meer mooier. Nu heeft ze idd altijd een boos zuur gezicht.
Heb soms meer het idee dat bij haar man chagrijnig zijn permanente staat van zijn is 
Ja die komt niet veel sympathiek over hoewel ik het ergens wel begrijp als je partner continu je staat te filmen haha
Zo ver hebben zij er echt niet over nagedacht. Ze hebben ook niks met Scandinavië.
Wel interessant, je info!
Edit: Zie nu de rest van de opmerkingen. Deze Björn is Bjorn met een ‘korte’ o. Maar goed, maakt ook allemaal niet uit.
Moet je per se iets met Scandinavië hebben om je kind een Scandinavische naam te geven?
Ja je moet minimaal 1x in Legoland zijn geweest voordat je een scandinavische naam mag geven
Oh kut. Heeft er iemand nog een nieuwe naam voor mijn kind dan?
Nee
Hahaha ja. Ze heeft wel echt hele leuke kinderen. Vind het ook altijd wel tof dat ze gewoon zichzelf op nummer 1 zet. Geen gedoe
Nooit geweten dat Lego van oorsprong uit Scandinavië komt… 
Nieuw mommyblogger erbij?! Mascha en Gregor!
Zo leuk voor ze! Want dat ging volgens mij niet heeeel makkelijk zei ze toch toen destijds 
Ja, ze zeggen in de video dat als ze na Miami nog niet zwanger zijn ze hulp zouden zoeken.
Wauw wat een super leuk en goed nieuws! Ben helemaal blij voor ze
Oh wauw. Wat fijn voor ze!
Daarom bleven Willem en haar vader dichtbij in een hostel slapen om nog aan de woning te werken. Terwijl zij vertrok naar hun nieuwe tijdelijke woning.
Ze heeft PCOS, waar haal je vandaan dat ze geen kinderen kon krijgen?? PCOS kan totstandkoming van een zwangerschap bemoeilijken. Maar dat is niet bij 100% van de vrouwen met PCOS (ik spreek uit ervaring)
Dat het niet lukte klinkt anders. Ik las je bericht als in ‘ik dacht dat ze onvruchtbaar was’ dus ik dacht huh?! Sorry 
Ik daaaacht (lekker op de speculeer toer want ik weet het niet meer 100%!) dat ze toen een video gemaakt had waarin ze uitlegde dat ze het zo kwetsend vond dat mensen soms zeiden dat ze dacht dat ze zwanger was. Omdat ze dus PCOS heeft en het niet makkelijk zou gaan zijn? Iets met dat ze bijna nooit een eisprong had ofzo? Volgens mij is die video een paar jaar terug alweer.
Of ik haal nu een compleet andere YouTuber door elkaar… niet onvruchtbaar dus maar “moeizamer” ofzo.
Hier trouwens ook 1 spontane PCOS-baby en 1-metmedischemolenbaby.
Nee ik las het berichtje van @Reflect anders dan ze bedoelde, no drama. Speculeren vind ik ook niet nodig, vind ik helemaal iets tussen Mascha en haar man. Superleuk voor ze, baby komt volgens mij in een heel warm nestje.
Hij kiest er toch zelf voor. Hij is toch ook recentelijk gescheiden en met pensioen gegaan? Misschien dat hij het juist wel fijn vindt om zo lekker bezig te zijn dan, ik kan het me best voorstellen.