Eigenlijk is het een soort wonderbaby
Bij Tien en steeds haar verwijzing naar 311 etc. Kan ik alleen maar aan dit denken
Ach Martine lag live in een etalage in Groningen haar echo te doen, dus misschien vond ze het welletjes voor het grote werk.
Wat brengt zoveel spiritualiteit in vredesnaam? De woorden vrede en rust kwamen op?!?!
Ik denk dat ze gewoon lachgas heeft gehad tijdens de bevalling
Owja, klopt: ná de feestdagen is het rust zei ze daarna.
Waar was haar man? Ik vraag net aan mijn vriend ‘Wat zou jij ervan vinden als ik tijdens mijn bevalling 2,5 uur met een vriendin zat te bellen?’
- ‘Had je haar toch lekker naar het ziekenhuis laten komen, was ik naar de kroeg gegaan.’
Love you
Haar man sliep toch? Het is de bevalling van martine, dan bepaalt zij toch wie ze er wel en niet bij wil hebben? Er zijn zoveel vrouwen die de eerste uren van de bevalling alleen doorbrengen dus zo raar is dat niet. En als martine graag met haar beste vriendin erover wil praten (die meer ervaring heeft met bevallen dan haar man), nou laat haar lekker. Tijdens mijn bevalling heb ik de eerste uren ook via WhatsApp veel contact gezocht met anderen zodat de tijd wat sneller zou gaan voor mijn gevoel.
In de datum 02-01-2020 zitten 3 2’en en 1 1. 311 confirmed
Ik heb in dit topic moeten lezen hoe je het nou uitspreekt. Ik ken wel Zoe (Engels) of Zoë, maar toen ik op Instagram keek, kreeg ik een error en dacht ik dat de baby Zoei (rijmend op oei) heette .
De baby heeft de naam zelf gekozen en op 3/11 via de navelstreng 3 tot 11 keer in Martines oor gefluisterd om 3 over 11.
(Vind het best een leuke naam hoor! Zie ik kan ook positieve dingen zeggen)
Nou logisch toch: de Z is de 26e letter in het alfabet. En 26 is natuurlijk een 2 en een 6 dus 1+1 en 3+3!
Heb de video net gekeken en vind dat Willemijn het mooi geëdit (juiste spelling?) heeft. Muziekje erbij. Fijn ook dat het allemaal goed is gegaan.
(Maar dat nummer-gezweef geeft me de kriebels.)
In Oudgrieks wordt dit echter uitgesproken als zo-wè (met een èta). Tenminste, zo heb ik het op school geleerd?
Vond het ook nogal voyeuristisch. Wel een snoezige baby en snoezige naam (snap ook de discussie over de uitspraak niet want martine bepaalt die toch (zowie)?
Vind heel dat zweverige met Tien ook nmsmvpe, maar tegelijk heeft ze ook de uitleg over haar trauma, miss heeft dat er ook iets mee te maken?
Ons kind heet Adriaan, maar je schrijft het als H-E-N-K. Moet kunnen toch.
72% van de ffers spreekt ook al zo uit, dus het is niet dat ze Clara als Kljeirsja schrijft ofzo?
Ps kljeirsja moet ook kunnen hoor
Nee maar zoë als zowie uitspreken is niet iets heel bizars ofzo. Alsof ze er zee-egel van maakt
Geniaal dit.
Moet bij Zoey alleen maar aan die oud forummer denken…