Ik ken een Cloë en die wil Klowie genoemd worden hahahaha.
Hahaha
Klowie… ik moet hier echt te hard om lachen. Wat staat dat schattig fonetisch: Klowie.
Ben nu de video aan het kijken: 2 januari is een datum waar ze geen fijne herinneringen aan heeft, maar Zoey heeft zelf de datum gekomen om die nare herinneringen af te sluiten.
Joe!
Edit: en meine gute ik zou echt niet de behoefte hebben om de hele tijd te bellen en te appen tijdens weeën.
Baby’s van precies 0 dagen maken namelijk bewuste keuzes. Hun schedel is nog zacht als pap maar hun hersenen denken na over de sentimentele associaties van hun moeder.
Jeetje Mina echt een knap kind, nog niet geboren of ze kent de gregoriaanse kalender al.
Godnonde dat is dan toch gewoon fout!!!
Ik haat het wanneer ouders een kind een naam geven die als X wordt uitgesproken en dan zeggen “Nee het is Y!” Dat is niet aan jou om te beslissen gvd spel de naam van je kind dan gewoon correct!
Oh in de vlog zeggen ze: zowie!
Fijn toch voor haar dat ze zo een positieve draai kan geven aan een datum. Daar geeft ze kennelijk om.
Zelfs al een bevallingsvlog!!
Ik kan me er niet zo druk om maken hoor. Laat haar lekker gekke theorieën bedenken als ze daar steun aan heeft
Ben ongeveer halverwege de video, maar ik kan me echt niet voorstellen dat ik een live verbinding met een vriendin wil tijdens de weeën, met sentimenteel gewauwel als ‘ik draag je kettinkje’. Wie krijgt er nou een kind, Martine en haar man of Martine en Willemijn
Zoe komt van het Griekse woord voor leven, ζωή (zoí). Dus ben voor zo-wie haha
Wat een gedoe om die datum. Ja leuk als ze was geboren op 3 januari, en nu? Gaat ze een nobelprijs winnen?
hey de balzak letter, die had ik vroeger op mn telefoon, goude tijden
Vind het een vreselijke video haha maar Martine ziet er wel waanzinnig goed uit als ze op bed ligt met Zoey!! En fijn dat het een fijne bevalling was.
Snap het ook alsnog niet, 3 januari is toch 301, als 311 zo belangrijk is had ze lekker tot 3 november moeten blijven zitten. Kunnen ze meteen een nieuw boek schrijven, 20 maanden zwanger
Nu zie ik dat Willemijn een paar uur later al op visite is en 2 uur blijft, kind verschoont etc.
Ik moet er niet aan denken joh wat een heftige band heb je dan. Nmsmvpe
Maar fijn dat het een goede bevalling was, ben benieuwd naar het bevallingsverhaal.
( ͡❛ ω ͡❛)
Ik vind dat ook echt heel heftig. Die dag zou echt alleen van mij en m’n vriend (en de baby) zijn en misschien mogen de opa’s en oma’s 10 minuten gluren maar that’s it. Martine ziet er wel fris en blij uit, dus lijkt erop dat de ervaring indd een stuk beter was dit keer!
Hou op hoor. Martine benoemt in de vlog ook nog dat de 3 en de 1 terugkomen in 02:31, het tijdstip dat ze Willemijn appte dat de bevalling was begonnen.