Mommybloggers topic

Tien is bevallen!! 3-1 haar eerste volle dag :rolleyes:

25 likes

Inderdaad, meteen ook dat 311 gewauwel…

Vind wel dat ze een mooie naam hebben gekozen (en kan me herinneren dat ze ‘aparte’ spelling voor normale namen leuk vond. ha)

6 likes

Heeft ze toch nog een betekenis voor de 3-1 gevonden :yum:

En waarom komen feestje en rust terug op 2-1? Omdat je 2 dagen moet uitbrakken van O&N?

2 likes

Leuke naam! Valt me echt alles mee.
En eerste volle dag slaat natuurlijk als een tang op een varken pffff

17 likes

Hahaha uiteraaaard moet en zal die 311 “verklaard” worden hè. Als ze 01-01 bevallen was, was 03-01 dr 2e op de wereld :astonished:

6 likes

“Geboren op 02-01-2020 , komen de woorden feestje en rust toch echt weer terug”

afbeelding

Die woorden staan in de datum?

62 likes

Vind het wel een leuke naam!

1 like

311 ik heb haar minstens 311 keer te vaak onzin horen verkondigen met dr gezweef.

22 likes

Bedoelt ze dat over 03-01 niet grappend in deze post?

Wel een mooie foto zeg.

2 likes

Fijn dat een ze een goede bevalling had. Niets mis met de naam, maar dacht dat ze een aparte naam hadden gekozen, maar het gaat dus om de spelling

Ik denk dat dit wel een goede samenvatting is van hoe de meeste mensen hier er over denken

6 likes

Maar het is toch gewoon een heel standaard spelling?

1 like

Ik vind Zoë wel logischer

Maar wel leuke namen verder. Fien vind ik ook leuk!

3 likes

Is de schrijfwijze niet voornamelijk gekozen om aan te duiden dat de naam in het Engels (“zowie”) wordt uitgesproken? Zoey is uiteindelijk maar een verbastering van Zoe.

Het zou me iig verbazen als ze dat kind toch gewoon “zowee” noemen.

Ik ken de naam als Zoë.

4 likes

Opzich hè. Had niemand hier (volgens mij) geraden dat dít nou de reden was dat ze iets “had” met 311 :joy: . Het is onzinnig. Maar wel orginele onzin :laughing:

2 likes

Huh hoe spreek je het dan uit?
Zoë = zowie
Zoey = zowee?
Dat verschil? Meer kan ik er niet bij bedenken, en dit verschil is ook al amper hoorbaar als je iemands naam gewoon in gesprek noemt.

Oh zou precies andersom verwachten!

7 likes

Vraagt om een poll. Hoe ken jij Zoë?

• als zo-wee
  • als zo-wie

0 stemmers

Zoals Chloë, klowee

1 like