Mommybloggers topic

Oh wauw. Wat fijn voor ze!

Wow, ik zie net die laatste IG post van de Huismuts. Heb je recentelijk al die muren in een kleur geschilderd en behangen en moet je nu weer alles kaal en wit opleveren. Wat een werk man!

3 likes

Daarom bleven Willem en haar vader dichtbij in een hostel slapen om nog aan de woning te werken. Terwijl zij vertrok naar hun nieuwe tijdelijke woning.

2 likes

Die arme vader
 is ook altijd de sjaak hù. Ben wel benieuwd wat ze gaat doen als dit huis klaar is. Dan zal het wel even afgelopen zijn met 5x per jaar verhuizen en lekker sponnen.

13 likes

Ze heeft PCOS, waar haal je vandaan dat ze geen kinderen kon krijgen?? PCOS kan totstandkoming van een zwangerschap bemoeilijken. Maar dat is niet bij 100% van de vrouwen met PCOS (ik spreek uit ervaring)

1 like

Dat het niet lukte klinkt anders. Ik las je bericht als in ‘ik dacht dat ze onvruchtbaar was’ dus ik dacht huh?! Sorry :joy:

3 likes

Ik daaaacht (lekker op de speculeer toer want ik weet het niet meer 100%!) dat ze toen een video gemaakt had waarin ze uitlegde dat ze het zo kwetsend vond dat mensen soms zeiden dat ze dacht dat ze zwanger was. Omdat ze dus PCOS heeft en het niet makkelijk zou gaan zijn? Iets met dat ze bijna nooit een eisprong had ofzo? Volgens mij is die video een paar jaar terug alweer.
Of ik haal nu een compleet andere YouTuber door elkaar
 niet onvruchtbaar dus maar “moeizamer” ofzo.

Hier trouwens ook 1 spontane PCOS-baby en 1-metmedischemolenbaby.

Nee ik las het berichtje van @Reflect anders dan ze bedoelde, no drama. Speculeren vind ik ook niet nodig, vind ik helemaal iets tussen Mascha en haar man. Superleuk voor ze, baby komt volgens mij in een heel warm nestje.

1 like

Hij kiest er toch zelf voor. Hij is toch ook recentelijk gescheiden en met pensioen gegaan? Misschien dat hij het juist wel fijn vindt om zo lekker bezig te zijn dan, ik kan het me best voorstellen.

3 likes

Ik snap de verontwaardigde reacties onder haar post (en van haarzelf) ook niet zo goed. Ze wist toch dat het weer in de oorspronkelijk staat opgeleverd moest worden? Als ze er zelf voor kiest om te behangen, te verven en nieuwe gordijnen op te hangen in een tijdelijke woning dan moet ze daarna ook niet klagen vind ik. Niet iedereen zit op haar smaak en spon-aanwinsten te wachten.

11 likes

Ik las in een comment dat de bezichtigen pas later plaatsvonden, dus wellicht hadden de nieuwe bewoners graag hun raambekleding of behangetje overgenomen. Snap wel dat je dat frustrerend vindt, wie weet had je hen er blij mee gemaakt.

Ook dat: “het staat je maar niks”. Niets iedereen zit te wachten op een instaperfect paradijsje. Echt bizar hoeveel zij eraan gedaan hebben voor nog niet eens een jaar wonen.

8 likes

In het geval van de Huismuts zal er ook wel wat arrogantie bij komen kijken. Als opper-interieurstylist.

10 likes

Ik zie twee geverfde muren in de kleur Dead Salmon, het (verschrikkelijke :no_mouth:) behang bij bovenkomen en gordijnen die zijn verwisseld. Wat een werk ja. Niet te overzien. :roll_eyes:

7 likes

Dode zalm? Wat een rare naam voor een kleur.

2 likes

Nee, is dus echt een kleur van Farrow&Ball :sweat_smile:

https://www.farrow-ball.com/paint-colours/dead-salmon

2 likes

Haha, helaas en het is nog dure dode zalm ook
 :thinking:

3 likes

Placenta Purple©

15 likes

Baarmoeder Blauw

14 likes

Ik heb het niet meer :joy::joy::joy: