Mommybloggers topic

Volgen jullie fit mom.nl ? Ik weet niet wat ik van haar moet denken maar ik vind al die botox zo zonde :persevere:.

Beetje flauw, het kan best je smaak niet zijn maar waarom zou je dit zeggen?

1 like

JE MAG OOK NIKS MEER ZEGGEN.

21 likes

Die theorieƫn van Martine doen mij denken aan mijn favoriete filmpje:

6 likes

Jaa indd, ook zo’n standaard boos gezicht lijkt ze nu te hebben. Vind 't wel bewonderenswaardig dat ze mee blijft doen aan die wedstrijden terwijl ze elke keer als laatste eindigt…

Is dat ook haar naam op insta? Zie daar wel een fitmommy.nl

Fit _ mom. Nl :wink: aan elkaar dus

1 like

Vind het best een grappig en eerlijk mens, hoewel ik mij wel zou ergeren als haar man zijnde aan constant die insta stories. Ze filmt hem volgens mij ook best vaak als hij gewoon chagrijnig is. Het is wel een soort real life iemand, doet zich absoluut niet beter voor.
Toch vind ik al die dingetjes vaak zonde, ze post wel eens foto’s van vroeger waar ze blijkbaar niet tevreden over is toch vind ik haar daar zoveel meer mooier. Nu heeft ze idd altijd een boos zuur gezicht.

1 like

Heb soms meer het idee dat bij haar man chagrijnig zijn permanente staat van zijn is :joy:

2 likes

Ja die komt niet veel sympathiek over hoewel ik het ergens wel begrijp als je partner continu je staat te filmen haha

1 like

Zo ver hebben zij er echt niet over nagedacht. Ze hebben ook niks met Scandinaviƫ.

Wel interessant, je info!

Edit: Zie nu de rest van de opmerkingen. Deze Bjƶrn is Bjorn met een ā€˜korte’ o. Maar goed, maakt ook allemaal niet uit.

Moet je per se iets met Scandinaviƫ hebben om je kind een Scandinavische naam te geven?

4 likes

Ja je moet minimaal 1x in Legoland zijn geweest voordat je een scandinavische naam mag geven

48 likes

Oh kut. Heeft er iemand nog een nieuwe naam voor mijn kind dan?

5 likes

Nee

Hahaha ja. Ze heeft wel echt hele leuke kinderen. Vind het ook altijd wel tof dat ze gewoon zichzelf op nummer 1 zet. Geen gedoe

Nooit geweten dat Lego van oorsprong uit ScandinaviĆ« komt… :sweat_smile:

Nieuw mommyblogger erbij?! Mascha en Gregor!
Zo leuk voor ze! Want dat ging volgens mij niet heeeel makkelijk zei ze toch toen destijds :heart:

2 likes

Ja, ze zeggen in de video dat als ze na Miami nog niet zwanger zijn ze hulp zouden zoeken.

Wauw wat een super leuk en goed nieuws! Ben helemaal blij voor ze

1 like