Mommybloggers topic

Marisca ius van mamablogger. Zij is een van de weinige bloggers die werkt naast haar blog en dan vind ik het knap dat ze iedere dag blogt en soms ook meerdere keren per dag. Zij werk echt heel hard en heeft echt een passie dat vind ik leuk. Ik kijk ook op Insta maar vind de verhalen op de blogs leuker.

Wie volgen jullie verder nog of is dit het?

Ik volg Annic ten Duis ( HA HA), Michelle Bollen en af en toe Manon en Paulien Tilstra.
Die laatste 2 vind ik wel inhoudsloos en teveel spon, dus ik kijk steeds minder.
Annic begint ook irritant te worden voor mij, maar ik heb wel dezelfde smaak qua spullen enzo dus ik blijf wel volgen.
Oh en Saar Koningsberger (?) vind ik ook heel leuk!

Edit: bloggen is dood haha. Youtubers zijn dit. Michelle heeft wel een blog!

1 like

Saar is ook leuk! Annic vind ik de laatste tijd veel van hetzelfde en veel familiesponā€¦ en ze vindt zichzelf ook heel wat.

Bloggen is voor mij niet dood ligt aan de doelgroep en niet iedereen heeft de tijd en zin om vlogs te kijken.

Volgt iemand nog the mommy diaries en Joy from Joyce?

Ik dacht dat die hele loedermoederhype alweer voorbij was. Snap dat ook niet, maar trek Elise sowieso al heel erg slecht. Die teksten zijn zo krom en zo slecht.

4 likes

En dan zeggen er nog mensen dat het zoā€™n goed stuk is. Really? Hebben we wel hetzelfde stuk gelezen?

1 like

Jeetje wat een zeikartikel. De inleiding is langer dan de kern en dat stuk over die tuitbeker is gewoon pure humble braggerijā€¦ het lukte wel meteen hoor!

3 likes

Oh even lezen!

Moeders zijn paradoxale wezens.

Bye.

9 likes

image
image
image
image

10 likes

Voor haar verlof vertelde ze dat ze vooruit had gewerkt en lezers echt goede artikelen konden verwachten met meer dan 1 foto enzo. Ze kan beter haar teksten even nalezen, maar gelukkig vindt zij ze wel goed :thinking:

Willemijn noemde zich een loedermoeder omdat ze met een andere moeder kletste en chocola at terwijl hun kinderen speelden :roll_eyes:

6 likes

Wauw dit is echt de grootste onzin ooit. Zo kun je overal wel een drama van maken en jezelf loedermoeder noemen :roll_eyes:

1 like

Het was ongetwijfeld ā€˜hiliarischā€™ bedoeld, maar dan nog slaat het gewoon nergens op :unamused:

3 likes

Haha even over het Oei ik groei, ik werd daar bij de eerste zo moe van! Alles proberen te verklaren en dan een lijst met 1000 dingen die ze nu wel zou kunnen misschien. Bij de 2e nooit meer ingekeken dat boek en ook die doet het nogā€¦

1 like

Kellycaresse hanteer een zomerrooster want ze wilt tijd doorbrengen met de meisjes. Sorry maar ze is toch altijd al thuis? en ze blogde toch al minder? En dan gaat ze inpaklijstjes delen voor de vakantie. Die hebben we nog niet eerder gezien :neutral_face: Vind het zo bizar dat ze hiermee nog geld verdient. Het komt zo ongeĆÆnspireerd over. Ben ik de enige die daar zo over denkt?

2 likes

Ja en de artikelen die online komen hangen aan elkaar van spon.

Ja echt overal hangt echt spon aan bij haar. Ik kijk heel soms is wat ze doet op insta maar overal staat dan die # bij van kcAD. (of iets weet niet precies welke ze gebruikt)

1 like

Ik begrijp gewoon niet dat bedrijven haar nog zoveel sponsoren. Je wilt toch ook gewoon goed geschreven reclame?

Kelly heeft in haar insta stories een spon van veet. Haast onmogelijk dat je de strip er zo vlot af trekt als je daad werkelijk haar op je benen hebt als je gaat harsen. Ze gebruikt ze ook nog eens ondersteboven.

3 likes

Nee dit meen je niet? :joy::joy:

1 like

Meen je niet! Ze neemt zichzelf erg serieus, maar is zo dom. Dit zie je toch??