Mommybloggers topic

het bevallingsverhaal van elisejoanne staat online. Normaal gesproken vind ik dit prachtige verhalen maar nu ben ik afgehaakt. Weer van die kromme zinnen en withete pijn? Ik heb daar echt nog nooit van gehoord.

2 likes

Nou, echt he? Iedereen maakt weleens een foutje in een blog, maar zij slaat alles en als je dan jezelf nog zo serieus neemt als zij doet


Ik heb me er doorheen geworsteld, het was nog tenenkrommender dan haar gebruikelijke schrijfstijl. Ik denk wel dat ze het goed zal doen als schrijfster van doktersromannetjes.

Gisteravond op instastories kon je haar ook van die vragen stellen. Iemand vroeg iets mbt ‘haar vriend’. Ook direct zo’n passief agressieve reactie ‘Man! We zijn getrouwd :ring:’
Moet dat nou zo benadrukt worden?
Gelukkig kunnen we op 17 augustus wel een artikel van ‘lieve Boris’ tegemoet zien.

9 likes

Doktersromannetjes :joy: Dat is inderdaad precies die schrijfstijl!

1 like

Ik heb me voorgenomen EJ nooit meer te lezen. Zit me er toch maar aan te irriteren

Zag nog wel een insta Stories voorbij komen waarin ze reageert op de vraag welke opleiding ze heeft gedaan. Ze heeft echt wel goede opleidingen gedaan maar in alles wat ze zegt schemert zo door dat ze zichzelf echt fantastisch vindt

1 like

Een soort van juridische opleiding. En nog een paar, maar ze is jong en heeft er nooit in gewerkt dus ik vraag mij af wat ze echt heeft afgemaakt.

Kelly Caresse gaat ook een event doen

https://www.facebook.com/events/470851590065945/?notif_t=event_calendar_create&notif_id=1537253548560570

1 like

ik moet al veel te hard nadenken over de titel. unifĂłrme loedermoedermomentjes? ik snap maar niet met welk woord ze in de war is. wat bedoelt ze nou wel? universeel?

AAARGH en het opent met ‘moeders zijn paradoxale wezens’.

nee, ik haak af. ik red het niet, dit stuk. ik heb het echt geprobeerd.

3 likes

Ik zag het en snap dat niet zo goed. Ga je dan een event rondom jezelf organiseren? Ik vind dat echt heel raar. Mensen laten betalen om jou te mogen ontmoeten om ze daarna een goodiebag vol spon te geven.

1 like

Dat heb ik sowieso al met haar stukken. Ze is zo vol van zichzelf en wil zo graag intelligent overkomen, dat ze de plank totaal misslaat. Teksten schrijven is mijn werk en buiten dat er geen doorkomen aan is, gebruikt ze veel woorden totaal verkeerd.

1 like

Wie komen er op af? Vraag me echt af welke personen haar willen ontmoeten. Vind haar geen inspirerend persoon. Laat staan, zeggen dat ze zo dankbaar is en normaal gebleven is, terwijl haar hele huis spon is. Ze is gewoon een reclame zuil geworden en maakt goed gebruik van de wegwerp maatschappij. En al dat speelgoed dat die kinderen krijgen. Die denken dat het normaal is dat er elke week een nieuw cadeau op tafel staat. Ik vraag me af hoe ze dat verantwoord. Maar ja op een gegeven moment zijn die kinderen ouder, wat krijgen ze dan via de spon? Een iPhone? En dan zeggen dat het normaal is dat een kind van 8 dat heeft? :rofl:

Vind haar ook niet inspirerend omdat ze eigenlijk heel slecht schrijft. Ook haar site is heel rommelig en ze heeft gewoon geluk gehad. Het is niet zo dat ze er keihard voor heeft gewerkt. Dan vind ik Annic inspirerender, die heeft jaren keihard gewerkt. Volgens mij is het echt niet uitverkocht.

1 like

Ja, ik zag het ook! Zo knullig allemaal, maar dat is typisch Kelly. En die quote is een random quote van internet, niet van haarzelf. Ik snap de samenwerking sowieso niet, want ze doet nooit wat met het haar van haar dochters. Heeft zelfs meerdere malen gezegd dat Lana dat niet wilt.

2 likes

Ze kwam net op toen het mommy bloggen hot werd. Dat was haar geluk. En dan vooral het geld achterna gaan.

Tja spon blijft belangrijker. Dus nu willen de kinderen opeens allemaal speldjes. :thinking:

1 like

Precies! Ze heeft mazzel gehad. Nu zijn er veel meer bloggers. Veel meer daarvan schrijven beter en steken er veel meer tijd in. Dat gevoel heb ik er heel erg bij Shirley van Mommyhood en Marisca van Mamablogger. Zij schrijft zelfs iedere dag en werkt nog 32 uur. Dat vind ik inspirerender dan Kelly die tegenwoordig nog meer drie keer per week wat schijft of een videootje heeft. Kan echt niet begrijpen dat mensen haar dan een voorbeeld vinden. Van wat?

2 likes

Hihi nu wel ja.

Zo pijnlijk als mommybloggers ongegeneerd klagen over de prijzen van bijvoorbeeld een ledikant of kinderwagen in de hoop er Ă©Ă©n gesponsord te krijgen.

Mrsmama (die ik altijd wel leuk vond maar die erg schooierig is geworden) wil graag een antracietkleurig ledikant en post een plaatje van een ledikant in die kleur, van bijna 800€. Ja, dat is duur.
Maar volgens mij is het niet zo heel moeilijk om zelf een ledikant in de juiste kleur te schilderen. Ik heb een ledikant van mijn zus overgenomen en zelf geschilderd in de kleur die ik wilde. Kosten: 2 middagen verven en 60€ aan verf.

2 likes

Ja leuk hĂš! Ben zelf ook zwanger dus vind het ook leuk! Hopelijk houd ze ons veel op de hoogte !

1 like