Wie is Tom Gorny? Wat is deze? Wat lees ik? Dit is verschrikkelijk!
āWij wildeā??
het elke dag slikken en mijn ervaringen daarmee besloten mij te doen laten zeggen tegen de verloskundige
enne, een decennia. een heel decennia. weet je wel hoe lang dat is!
Dat zij überhaupt Boortje op het punt heeft gekregen om het rubbertje achterwege te laten. Haar taalgebruik werkt bij de meeste mannen als anticonceptie.
Allemachtig, net als je denkt dat het niet erger kan⦠Dat er nog bedrijven zijn die haar serieus nemen En dan die Boris is die oké met dit soort schrijfsels?
Het enige woord wat bij Elise en haar family past is āgezapigā.
Alles aan haar is gezapig.
Intens
Hahah hoe krijg je het serieus verzonnen. Zou ze het ook zo tegen haar vriend zeggen? Doe jij meneertje rubbertje even om meneertje Boris?
Ik vraag mij af of haar ouders haar blog ook zouden lezenā¦
Om het plassertje
Alsof dat ding er de hele tussentijd permanent om heeft gezeten š¤¦
Bijzonderkleinwonder plaatst dat iemand haar kind lelijk noemt. Ik snap ook zo niet waarom mensen de behoefte voelen zoiets te delen met een moeder.
Die zus van Nanne heeft een heel bevalplan opgesteld ben altijd benieuwd wat er van over blijft als ze daadwerkelijk gaat bevallenā¦sommige dingen zijn ook gewoon logischā¦
Vond haar bevallingsplan nogal zweverig en overdreven. Hoop voor haar wel dat het gaat lopen zoals ze wilt, maar ze wilt bijvoorbeeld echt niet in het ziekenhuis bevallen, terwijl als dat medisch nodig is je toch zal moeten. Daarnaast mogen mensen ook niet zeggen wanneer ze moet persen want dat voelt ze zelf wel? En dat van die placenta dat ze die wilt laten capsuleren. Vrij heftig en zweverig allemaal.
Ik dacht: wat is placenta capsuleren? Een rondje Google zegt dit:
"Je kan de placenta zowel rauw (denk aan een smoothie) als gecapsuleerd eten. Ook bestaat er de mogelijkheid tot het maken van een tinctuur of het maken van chocoladetruffels.
Er zijn twee methodes om de placenta te capsuleren: de rauwe methode en de gestoomde methode."
Iehl, placenta smoothie?? placenta chocoladetruffels???
Ik zag vandaag op insta dat Suus nu een vriendin zoekt. Als in lover volgens mij. Niks bijzonders uiteraard maar misschien was dat dan de reden dat haar relatie of huwelijk is stukgelopen.
Ja gatver snap echt niet dat dat een ding is tegenwoordig.
Vind het ook raar van dat persen⦠vind haar dan echt een typje dat helemaal in paniek schiet maar goedā¦
Moeder van Roos? Zij is al een tijdje geleden uit de kast gekomen en ik denk wel dat het de reden was dat relatie met de vader van Roos stuk is gegaan. Volgens mij heeft ze dat niet specifiek zo gezegd, maar ik volgde haar wel rond die tijd en ik vind het redelijk 1 + 1 = 2.
Maar ik ben haar niet, dus ik kan er natuurlijk volledig naast zitten.
Ah ok dat heb ik volledig gemist.