Mommybloggers topic

offtopic

Jeetje, wat een verdrietig verhaal. Excuses dat ik zei dat je aannames deed, want het lijkt me heel erg om dit mee te moeten maken. Ik vind het van alle kanten erg sneu… Eigenlijk heeft in jullie specifieke geval de naam inderdaad gezorgd voor vervelende situaties. Misschien wil je het er niet verder over hebben hoor, maar ik ben even benieuwd: wat was de beweegreden van jouw ouders om tot zijn elfde te wachten met vertellen dat hij geadopteerd is? Ik hoop voor je, mocht je die wens hebben, dat je hem ooit nog eens zal zien of spreken en dat het in de toekomst beter met hem gaat :kissing_heart:

1 like
Summary

Jesas eindelijk gelukt met die spoiler!! Excuses zijn helemaal niet nodig hoor, ik kan het me vanaf jouw kant voorstellen hoe naar sommige berichten zijn!

Waarom ze het hem toen pas hebben verteld is omdat hij begon te merken dat hij op niemand van de familie leek. Mijn ouders gaven hem een aai over zijn bol bij vragen, totdat hij tijdens een bezoek bij mijn opa en oma iets opving over ‘aangenomen kind’. Toen heeft hij het ze op de man af gevraagd en konden ze het niet meer ontkennen. Ik denk oprecht dat ze het hem anders nooit verteld hadden. Zoals gezegd; achteraf gezien hebben ze een paar hele verkeerde keuzes gemaakt…

1 like

Wel leuk dat ze niet super herkenbare foto’s van haar kindje op instagram plaatst, allemaal beetje van de zijkant of achterkant van haar hoofdje.

Het maakt niks uit maar wat een ontlading :thinking:

2 likes

Oké laten we een poll erin gooien, afgaande op de foto en de tranen van Wil denk ik een meisje.

• #Jongensmama
  • Een meisje (#jongenenmeisjemama?)

0 stemmers

Optie c: interesseert me niet

56 likes

Dat idee heb ik ook.

Ik vind dit overigens zo bizar. Natuurlijk is het voor de hele directe naasten interessant om te weten wat het wordt, zodat je in bepaalde gevallen wat gerichter kan gaan shoppen.
Maar de manier waarop Martine zichzelf nu in de kijker zet… Echt bah. Ik zal wel iets niet goed begrijpen maar waarom moet ze er zoveel aandacht op vestigen? Hoe vol ben je dan van jezelf?

3 likes

Het lijkt gewoon wel alsof ze zoiets post om ons te stangen ( aangezien het gros hier al tenenkrommend zit).

Overigens vind ik het best ja ehm. Ik wil respectloos zeggen maar dat dekt de lading niet goed. Ehm, overdreven dan misschien. Ook deze ‘ontlading’. Man het lijkt wel alsof er sprake was van een heftige of risico zwangerschap met kans op een aandoening bij het kind. De ‘ontlading’ die sommige ouders bij een 12/15/20 weken-echo ervaren om medische redenen is toch wel groter dan de spanning om het feit of het een jongen of een meisje is. Heb zelf in zo’n situatie gezeten waarbij tot en met de 20 weken echo het zo spannend was, dan kan ik mij hier extra aan storen. Vraag mij af hoe deze zwangerschap nog meer uitgebuit zal worden.
Als het een meisje is komen er waarschijnlijk allemaal “ OMG hoe verschoon/kleed/benaderen/noem/borstvoed/beval/kam je de haren van een meisje? Of: top 5 dingen die je in huis MOET hebben voor een meisje. Of: hoe bereid je ‘de jongens’ voor op een meisje?

22 likes

Wat een drama, ongelooflijk. Wat me nog het meest stoort: ‘‘Een jongen omdat we dan vier musketiers hebben. Een meisje om onze legacy met designertassen en sieraden aan door te geven.’’ Want een meisje kan niet bij de drie musketiers horen! Die huppelt hihaho met haar designertas achter de ravottende jongens aan. #hihaho #boysmom #ohnotochnot

43 likes

Zou Verspon haar geslachtsonthulling ook zo gaan uitbuiten?

2 likes

Vroeg ik mij ook al af…

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit klopt. Jankfest.
En het interesseerde ons echt helemaal niks of het dan een jongen of meisje zou zijn.

5 likes

Dat vind ik in ieder geval sympathieker dan het hysterische circus waar Tien & Wil nu mee bezig zijn.

4 likes

@FrauHelga @Paardenmeisje
Ja precies! Hoe langer ik er over nadenk hoe frustrerender ik dit vind…

3 likes

Ik snap wat je bedoelt. Aan Serena erger ik me weer om andere redenen dan Wil & Tien.

Als ze het heeft over een jasje DIE ze aan het ‘eyeballen’ was bijvoorbeeld. Hoe kan je een blog hebben met geschreven teksten als je Nederlands zo slecht is.

5 likes

:face_vomiting:

1 like

Goeie reactie (en mooie foto’s op je feed!).
Ben benieuwd of ze reageren.

En heeft mevrouw Rubbertje nu echt 3 keer gereageerd onder de foto?

Edit: OMG. “I had so fun”? Lijkt wel Ali Express-Engels joh.

7 likes

WIE ZIJN DIE MENSEN die op de foto van willie reageren? Allemaal reacties van: oh ik heb tranen in mijn ogen. Oh wat speciaal

Doe normaal zeg. Echt ik snap dan wel dat ze dit soort foto’s plaatsen. Bluh

9 likes

Dit is echt een bizar circus inderdaad. Gatverdamme.

5 likes

Ik hoop dat het (edit:) kindje in kwestie nul interesse voor die suffe mulberrytasssn en hun make-up ontwikkeld.

9 likes