Volgens mij is de comment van @HvO al verwijderd. Ik kon iig niet vinden
Ohhh ik keek ook bij die indd. Ff checken dan
zijn jullie ook zo zenuwachtig?
nog maar 6u wachten!
Sowieso dat die hele zwangerschap zo overdreven uitgemolken moet worden tegenwoordig snap ik niet. De enige voor wie dit leuk is, is voor de vader en moeder in spe. Snap die hele heisa van tegenwoordig eromheen echt niet.
Ik heb voor geen meter geslapen van de stress.
Ik dacht eerst dat ik nerveus was over het Eurovisie, maar dit is een nóg grotere onthulling.
Ik vraag me bijna af of er onder deze nieuwe generaties een minderwaardigheidscomplex zal ontstaan bij het enige* kind wiens/wier ouders geen geslachtsonthullingsparade met fanfare en springkussen hebben georganiseerd
*mag hopen natuurlijk dat normaal doen de norm blijft (haha) en dat mijn beeld nu vervormd wordt door dit topic
Omg, de horror
In mijn omgeving is het in ieder geval nog geen ding, gelukkig! Er zijn al veel baby’s geboren, maar ik heb nog geen enkele gender reveal party gehad. Hopelijk blijft het zo .
Ik vind het sowieso een bizarre trend in een tijd waarin steeds meer de focus gelegd wordt op het feit dat geslacht niet uitmaakt en jongens meisjesdingen mogen doen en omgekeerd, meisjes gestimuleerd worden om STEM te doen, jongens ook emotioneler mogen zijn etc.
Dan wil ik verdorie elke maand een yes, ongesteld!-feestje. Ik bedoel, ik haat ongesteld zijn en pijn hebben maar in mijn geval is het goed nieuws dat ik (nog) geen kind krijg dus ik wil daar ook cadeaus voor, ja?!
Er wordt in Nederland wekelijks een kindje geboren met een ondefinieerbaar geslacht. Ik hoop dan zó dat die ouders niet zo hysterisch hiermee omgaan zoals Martine dat nu doet. En al die stereotypen, bah. Als die jongens graag met designertassen willen rondlopen mag dat toch ook. Vind het allemaal zo bekrompen bij hen.
Hoho, dat noemen we niet meer ongesteld. Dat is een negatieve benadering van het vrouwelijk voortplantingssysteem, echt een woord dat in de krabbenmand is ontstaan.
Maar oh my echt he… dat verbaasde mij ook al. Ik huil nog niet eens bij mn eigen gender reveal (die niet bestond, wij kregen het gewoon met zn 2en tijdens een echo te horen en hebben het daarna aan mensen verteld) laat uit staan bij die van een vriendin ofzo. Dus al helemaal biet bij die van iemand die ik alleen online volg en verder niet echt ken??? Vind het echt vrij bizar, maar dat is misschien ook wel weer de kracht van influencers; dat je achterban zich zó met je verbonden voelt.
Ik vind dit eigenlijk veel leuker dan een gender reveal party. Gewoon vieren dat je blij bent dat je een kindje krijgt, zonder er meteen zo’n stempel op te plakken (gender is ook maar een sociaal construct).
Klopt, t enige wat fijn is met kleding en de kinderkamer?
Ik werk op de verlos in het ziekenhuis en de mensen die het geslacht nog niet weten heb ik nog maar heel soms. En wauw, persoonlijk vind ik dat echt leuk. Dan is het een verassing bij de geboorte. Vaak laat ik de vader/moeder dan vertellen wat het uiteindelijk is zodat ze de naam kunnen onthullen. Ja prima dat je het kan zien via een echo, maar die mensen bestaan dus ook nog hoor ;)! Als mensen tegen me zeggen dat ze het geslacht nog niet weten vind ik het extra leuk haha.
Zouden Denderz en Dubbelzen (van de genderreveal) dan ook meerdere posts en een video gekocht hebben? Klinkt als een lucratief maandje, snap ineens de hele genderreveal heisa
@Solsikke ja ik vind dit ook wel leuk eigenlijk! Ook wel tricky omdat je natuurlijk echt nog niet weet of de hele zwangerschap goed gaat verlopen. Maar kan me voorstellen dat je het wilt vieren als je (eindelijk) zwanger bent.
Dat hele gender revealen vind ik echt mega onzin.
ahhh ik vind het echt zo jammer he. dat ik tien niet meer leuk kan vinden hierdoor.
ben in rouw gedompeld.
Het is wachten tot tien een “babymoon” gesponsord krijgt…
Heeeee wacht eens ff! Deed ze ooit toch al eenz? Wat is daarmee gebeurd??? Zo’n vaag figuur waar al die zwangere bloggers heen gingen, in een huisje. Was dat niet een vriendin van shirley? Volgens mij is Tien daar toen gesponsord geweest