Zoveel posts in dit topic en nog geen geslacht bekend!! Jongens waar blijft die liveblog
Bij 10 000 likes verloot ze de placenta.
ik zit klaar hoor. zo’n moment moment waarvan je later nog weet waar je was toen je het hoorde.
Ja klopt maar het wedkantoor is nu geopend. De bookmakers zetten 1.35 op een jongen en 1.12 op een meisje.
Nog een extra partij in het sponfest?
ja, maar geen bijbehorende hashtag.
Echt belachelijk dat een beetje kritische reacties meteen weer verwijderd worden. Zie dat bij meer influencers. Zo ontzettend flauw en kinderachtig
Wil iemand even die video doorscrollen en hier posten?
Dit topic vandaag
Nou dit hebben we ook weer gehad.
Ik durf er bijna geld op in te zetten dat Wil binnen nu en 3 jaar toch nog een wanhopige poging doet om ook een #meisjesmama te worden.
Overigens wens ik mensen die zo uitgesproken een bepaald geslacht wensen, meestal het tegenovergestelde geslacht toe.
Ik ook haha! In dit geval ook
Oh ja natuurlijk, nu kunnen ze dat meisje aan Jelle of Gijs koppelen en de hele trouwbusiness gaan uitmelken.
Nu maar hopen dat ze een liefde voor hun legacy aan designertassen krijgt en niet wil ravotten met de 3 musketiers
sarcasm off
Oh maar zelfs dat niet hoor. Ik vond mijn babyshower al overdreven, hoe lief bedoeld ook. En het irritante is dan, dat je min of meer verplicht bent het ook weer te organiseren voor diegenen die dat bij jou gedaan hebben als ze zwanger zijn. Ik werd vreemd aangekeken toen ik ‘gewoon’ aan iedereen vertelde dat we weer een jongetje kregen ipv op een hele theatrale manier. We hebben ook gewoon iedereen gebeld om te vertellen dat ik zwanger was, waarom moet dat altijd zo hysterisch? Niet om mensen af te zeiken die dit wel zo doen, maar ik ben er gewoon heel nuchter in en werd door mijn omgeving voor gek verklaart.
(dit doet overigens niks af aan hoe dankbaar is was voor beide zwangerschappen)
Wat een chaotische video ook…
Vraag me stiekem af dat als het een jongen was geweest of ze er dan ook zo’n video van hadden gemaakt. Ergens denk ik dat ze het wel wisten.
Oh ja, dit denk ik nog steeds…
Dat tweede niet, ik vind dat je best een (sterke) wens mag hebben, gun dat ook iedereen wel met de kanttekening dat ik er dan ook vanuit ga dat het andere geslacht dan ook erg welkom is.
Holy shit krijgt ze nou daar gewoon live een echo in die lunchroom??
Wat is er aan de hand met mensen
Moeten we hier nou ook alles in spoilers zetten?
Terwijl we juist grappen maken hoe lame die onthulling is.
Ze krijgt een kind met een vagina.