Mommybloggers topic

Hahaha hadden ze beter niks kunnen zeggen want het boeit toch niemand bij wie ze naar de kapper gaan :woman_shrugging:t3: Of vinden mensen die vlogs nou echt meerwaarde hebben?

9 likes

Ja wauw, heel mooi!!

1 like

Oh ze zijn bang dat we Sue gaan missen dus misschien dat ze wel een keer een haartutorial kunnen opnemen hahaha
Echt niemand gaat Sue missen? :joy:

6 likes

Present dan :raising_hand_woman:t3::heart:

3 likes

Ik hoop gewoon dat ik een dochter krijg want ik kan helemaal niet omgaan met mannen joh. Om de alwetende Tjitske Reidinga maar eens te citeren: “ik kan dat helemaal niet, voor zoons zorgen, wat moet ik daar nou mee?”

5 likes

Noh jongens zijn NOG liever voor hun moeder he!

Edit; dat piemelzwaaien is wel irritant overigens

10 likes

“oeps, iets teveel energie bekomen bij de switch”

4 likes

Vooral hoe enorm amikaal Martine en (vooral!) Willemijn altijd doen tegen haar en dat Sue dan maar zo schaapachtig ongemakkelijk staat te glimlachen

29 likes

Sue heeft niet die resonante energie die Tien wel heeft voor haar!

8 likes

Dit heb ik gescreenshot.

4 likes

Hahaha ik keek net de vlog en kwam hier om te zien of iemand dit al bestempeld heeft als een bullshit verhaal!!

Wil&tien die het bullshit verhaal over de kapper vertellen zijn echt net hoe ik ben als ik een keer ergens mee weg probeer te komen (ik kan echt niet liegen). Als je het niet kan, niet doen ook :’) Dan gewoon niet benoemen en bij vragen een mini bullshit verhaaltje typen. Dit lag er echt veeeeel te dik bovenop.

5 likes

laten we de wereld influencen en een beweging starten om van gender reveal genital reveal te maken. dat is immers correcter en grappiger.

15 likes

Of geslachtsdeelonthulling, want niet alles hoeft altijd in het Engels :stuck_out_tongue:

4 likes

ik denk mondiaal.

1 like

Oh my bad

Vraag me af wat er op de muur van Tien hangt omdat ze het geblurd heeft (?) of zit er gewoon een mega smerige vlek?

4 likes

Vroeg ik me ook af! Mss foto’s van maik ?

1 like

Is het niet een tak van buiten, en dat het door het licht inval zo lijkt ?

Een klein beetje kots in mijn mond :face_vomiting: