Als we dat zouden doen, kan meer dan de helft van de topics hier wel opgedoekt worden
Oh zo. Ik denk deels ook omdat het zo vanuit eigen perspectief is zonder rekening te houden met andermans gevoelens. Vrouwen die nu denken: moet ik dat gevoel ook hebben? Is het raar dat ik dit niet zo ervaar? Zoals @Paardenmeisje aangeeft.
Ik hoop vooral dat jouw kind JOUW humor heeft!
Ik weet het eigenlijk niet eens precies. Want het onderwerp boeit me niet genoeg Ik lees alleen de berichten hier en volg hen niet eens. Maar ik ben wel van mening dat als je zonodig influencer wil worden, je inderdaad best rekening mag houden met anderen en hun gevoelens.
Neh dat vind ik niet. Ze moet het lekker zelf weten en hierin hoeft ze toch niet als rolmodel op te treden? Maar ik vind de heeeele heisa, onthulling en uitleg waarom het ZO bijzonder is dat ze een meisje krijgt, echt teveel. En een kleine belediging naar haar zoon. En ben oprecht benieuwd hoe haar ‘draaiboek’ er dan uit had gezien als ze nog een zoon had gekregen.
Ja dat is het voor mij ook hoor. Die hele heisa. Maar kan me voorstellen dat het voor anderen hier ook gevoelig kan liggen?
Niemand zegt hier toch dat je geen voorkeur mag hebben? Het is alleen hoe je daar vervolgens mee omgaat.
O ja ik kom geheel openlijk uit voor mijn mening dat ik de genitaliënonthullingsparades met bijbehorende hysterie (want dat vind ik ze, hysterisch) onnodig en zelfs hartstikke debiel vind. Voorkeur mag wat mij betreft best, maar doe een beetje rustig man. Maar dat vind ik van die over the top bruiloften en cake smash (ook zo onnozel Amerikaans) eerste verjaardag partijen ook.
Dan kun je dit soort topics beter opdoeken. Over Cynthia en Mascha wordt ook vaak genoeg negatief gepraat bijvoorbeeld.
En even, met zulke zweetklets kun je zelf ook bedenken dat mensen daar lacherig over doen. Of je nou een jongen of een meisje krijgt, er is niks superspeciaals aan. Het is logisch dat je of een jongen of een meisje krijgt en die kans is 50/50. Heeft niks te maken met energiestromen en hogere goden en dat soort onzin.
Vergeet de zelfbeminningssessie met genotsknots van jade niet
Omg hahahahahaha deze had ik niet door. Typtyfus altijd
Ik heb het niet meer als het tóch ineens een jongen blijkt te zijn.
En anders heb ik mij net al bescheurd om al jullie reacties.
Kan nooit joh als je al een meisje gemanifesteerd hebt.
Oh wacht, andere onnozele zweefinfluencer zeker.
Alleen is het bij Martine niet bepaald een uitzondering dat er nu een meisje wordt geboren aangezien ze 3 zussen heeft😅
Zijn er meer die dat kapperspraatje uit de nieuwe vlog van Martine niet geloven? Volgens mij zijn die gewoon geknipt door Sue maar mag het niet gefilmd worden aangezien Sue te maken heeft met concurrentiebeding.
Oh?? Wat dan?
Ik vond het zo’n raar stukje.
Nah heel verhaal over dat Sue weg is bij haar werkgever en dat ze daarom haar voormalige klanten niet meer mag knippen, dus dat een kennis van Sue hen heeft geknipt maar dat diegene ábsoluut niet op YouTube wilde. Nou, volgens mij knipt Sue hen gewoon alsnog zelf, maar mogen ze het over een jaar pas weer filmen als Sue niet meer te maken heeft met dat contract. Je moet het maar even zien, het is lastig uit te leggen haha
Wauw ik keek net de vlog. Het klinkt echt als een bullshitverhaal🙈 Ik denk eigenlijk ook dat ze gewoon bij Sue zijn geweest. Want anders kunnen ze toch ook gewoon de kapsalon filmen zonder de kap(s)ter zelf?