Mommybloggers topic

En ipv ~blauw of roze~ het feestje versieren met overal opblaaspiemels en opblaasvulva’s! Oehhh wat zou het worden?

22 likes

ik denk mondiaal.

1 like

Oh my bad

Vraag me af wat er op de muur van Tien hangt omdat ze het geblurd heeft (?) of zit er gewoon een mega smerige vlek?

4 likes

Vroeg ik me ook af! Mss foto’s van maik ?

1 like

Is het niet een tak van buiten, en dat het door het licht inval zo lijkt ?

Een klein beetje kots in mijn mond :face_vomiting:

Foto’s waar haar man op staat gok ik zo. Vind het wel netjes hoe ze hem buiten beeld houd, deed ze dat ook maar voor haar kind.

7 likes

Rob Geus kind.
Moeder van Rob Geus kind.

Ik zou het zo kopen. Incusief bijpassende schoenen en fel groen Jamai brilletje.

16 likes

Dat brilletje maakt het dan af! :heart_eyes:

Ik snap trouwens nog steeds niet wat er nou bedoeld wordt met een Rob Geus kind :grimacing:

2 likes

Omg op insta stories deelt Shifra dat Zara met haar oude barbiehuis aan het spelen is. Ten eerste grist ze al alles uit haar handen om het op haar manier ‘goed’ neer te zetten. Laat dat kind toch lekker spelen. Als die een kinderstoeltje op een tuinbank neer wil zetten, so what?

Vervolgens gaat ze een ‘tour’ doen van het huisje en zegt ze echt met zo’n týpische, zeurende vlogstem “dit is de slààpkamer…” Oh echt, cringeee :roll_eyes:

7 likes

Waar vind je dat dan? Ik heb nog nooit een shirt of schoen gevonden dat in een kindermaat en in een volwassene maat komt. Ja met uitzondering van bijv allstars ofzo, maar al die collecties die worden uitgebracht zijn toch meer gericht op dochters dan zoontjes. Terwijl zo goed als alle kinderen schoenen dragen en bijna alle kinderen een moeder hebben.

Ik vind dit zo leuk :flushed: Niet dat ik dit zou doen, maar ik vind dit leuk

1 like

Ik kan je de collectie van FC Barcelona aanraden.
Gegarandeerd in elke maat beschikbaar en elk seizoen een nieuwe collectie.

31 likes

Zo’n beetje alle grote sportmerken hebben toch schoenen in volwassen en kindermaten?

Ik vind dat Willemijn weer extreem blauw/roze kijkt. ‘Meisjes kunnen twinnen met hun mama en jongens niet!!’ Nee want jongens en moeders op zwarte Nike Air Max is natuurlijk niet oke :woman_shrugging:t3:

5 likes

the struggles of a #boysmom

1 like

Ik doe ook niet aan twinnen met mijn dochter. Shifra doet dat regelmatig en ik snap niet wat er leuk aan is.
Als we naar feestjes gaan, en ik weet dat er foto’s gemaakt worden, dan zorg ik er wel voor dat mijn dochter en ik geen patronen dragen die heel erg botsen. Maar dezelfde jurk dragen gaat mij persoonlijk veel te ver.

3 likes

Jij twint liever met je kat :ok_hand:t3:

2 likes

Ik ga volgend jaar lekker twinnen met m’n kind met Vans pattas :sunglasses:

3 likes

Hahaha ik doe ook twinnen met mijn dochter. Met nike air force, air max en vans. Geen speciale kledinglijn voor nodig hoor…

** Volgens mij kan dat het ook met all stars en adidas super stars :stuck_out_tongue:

1 like