Mommybloggers topic

Ik denk dat je met alles kan twinnen, zonder dat er “heule speciale zeer exclusieve influencer collecties” uitgebracht hoeven te worden :sunglasses:

6 likes

Soms twin ik per ongeluk met mijn hond. Hij heeft een zwart met wit tuigje en als ik dan per ongeluk die kleuren draag en ook nog eens iets in de kleur van zijn vacht (cognac) dan voel ik me helemaal insta perfect :sweat_smile:

34 likes

Echte Twinning goals! :heart:

1 like

Zo leuk. :heart:

69 likes

Welke film is dit ook alweer!!

1 like

101 dalmatiers

2 likes

Vind in de vlogs ook dat ze Zara soms zo erbij trekt, bijv dat Zara een kusje moet geven maar die loopt dan door en dan moet het toch echt gebeuren. Zo ongemakkelijk. En op foto’s ook vaak zulke rare geforceerde poses met Zara erbij

Ik vond haar eerder zo leuk spontaan en ‘echt’ en nu zo saai en nep.

6 likes

Ik krijg inderdaad ook vaak het gevoel dat Zara iets ‘moet’ omdat dat leuk is voor de vlog/ foto op insta.

3 likes

Dat is een ongewoon ras! Heel ongewoon, absoluut niet.
Wat hebben we hier? Een beetje te kort op de pootjes.
Te oud, te jong…
Tjonge, dat is een prachtig ras. Misschien iets te prachtig! Veel te prachtig…

101 keer gekeken misschien wel :wink:

9 likes

Pff ja precies wat ik bedoel met dat zitje in het Barbiehuis. Voor het filmpje moet het even “perfect” staan ofzo. Terwijl dat hele Barbiehuis nog over de kop ligt, maar ok. Laat haar toch lekker spelen…

Ik vind haar ook niet meer zo leuk om te volgen.

1 like

Misschien draagt ze wel een noise-cancelling koptelefoon.

6 likes

Maar echt he… ik verbaas me er nog steeds over.

Volgens mij heeft Koen (van Michelle) het in hun nieuwe vakantievlog over degenen hier die commentaar hadden op hun vakantie :sweat_smile: Ik vind overigens dat hij wel een punt heeft. Het is hun vakantie, als zij het zo fijn vinden: top.

2 likes

Vind het vooral jammer dat ie het afdoet als ‘haters’. De reacties hier waren helemaal niet haatdragend, maar meer in de categorie ‘mijn kind zou dit niks vinden’. Maar misschien dat ze in haar DM wel haatberichten gehad heeft en dat ie daarop doelt.

2 likes

Haha die Kelly. Maakt reclame voor whitening tandpasta en zet er vervolgens bij #nofiltersmile Nou ik weet niet, maar deze foto is niet bepaald #nofilter:sweat_smile::roll_eyes:

2 likes

#rozebril

Daar moeten wij dan doorheen kijken blijkbaar? Want zij heeft hem niet op :crazy_face:

1 like

Ik dacht dat dit een vrouw van 60 was toen ik snel keek, komt vast door die grauwe filter…

:nauseated_face::nauseated_face:

Nou idd. Vind dit echt geen mooi filter… Net zoals Shifra met haar veel te warme filters waardoor iedereen oempaloempa wordt. Ohnee komt door Wil, die heeft ze natuurlijk allemaal geïnfluenced met haar #veenlijkfilter :mask:

3 likes

Misschien dat ik het verkeerd begreep, maar volgens mij zelfs in hetzelfde bed? Ze zei iets van dan zet ik hem met de ipad in bed en dan gaan wij onder de dekens of zo?
Maar het zal voor hen wel de beste manier zijn, anders zouden ze het niet doen. Ik kan me er ook weinig bij voorstellen maar ik kan me ook wel indenken dat het dan weer iets is dat met jonge kinderen veel voorkomt maar wat niemand zegt of durft toe te geven? Ik vind het wel leuk dat zij het gewoon zegt, zonder er moeilijk over te doen.

1 like