Nouja in die zin heeft het allemaal wel te maken met de gevoelens rondom medische zaken die met je moeder gebeuren als er ouder-kind relatiebijzonderheden zijn.
Maar ik weet dus niet of dat daar sprake van is met haar moeder, of dat de hechtingsproblemen waar ze over sprak ergens anders in liggen.
4,5 maand pas
Ik dacht dat de comments in dit topic daarover gingen, vandaar dat ik het niet snapte
Wie heeft de nieuwe vlog van kc gezien en wil verslag komen doen? Blijkbaar (via insta) leggen ze de 2 jongste kindjes op 1 kamer en wordt de slaapkamer die overblijft een guestroom. Maar hoe en waarom weet ik niet en ik kan niet de vlog kijken nu. Zouden ze echt een aupair inhuren?
Ik kijk geen vlogs dus geen idee verder. Maar ergens zou ik het wel âtofâ vinden om te zien eigenlijk! Ik ken niemand met een au pair dus vind het wel erg boeiend hahahaha.
Ik vind het zelf wat apart omdat zoân aupair (voor zover ik weet?) altijd in huis is en wss dus ook altijd mee helpt. Kc werkt maar 3 dagen ofzo dus het lijkt me niet dat ze iemand in huis halen om 3x8=24 uur in de week aupair te zijn. Zeker omdat de kinderen ouder en zelfstandiger worden is het gek dat ze zoiets nu pas doet. Ik ruik spon.
Misschien is het een student oid? Je hebt van die organisaties dat je als student een paar maanden naar het buitenland kan, en je tegen kost en inwoning je gastgezin helpt een paar uur per week? Een vriendin van mij deed dit ooit, is ze 4 maanden naar Italie geweest! Ze âwerkteâ ook maar 20 uur per week ofzo, rest van de tijd was ze vrij.
ze krijgen voor 2 weken een italiaans meisje(?) te logeren dus wilden ze haar een aparte kamer geven. Daarnaast zijn ze bezig de zindelijkheidstraining van Aimy, en omdat ze op zolder slaapt is het makkelijker om haar tijdelijk naar de eerste verdieping te verplaatsen.
Geloof dat dit de 2 hoofdredenen zijn, vanmorgen beetje half naar de vlog gekeken.
Ik trek elke dag een schone onderbroek aan. Lekker gek doen hihiiiii.
Ik las dit en wist DIRECT âdit is @anon42392789. Echt typisch Vanya, die gekke meid die iedere dag een schone onderbroek aan gaat doenâ
Ja jij draait hem natuurlijk elke dag om om het #klimaatprobleem tegen te gaan.
Nee ik draag helemaal geen ondergoed! Lekker voor het klimaat en #freethepoes #freethenipple #losinhethok. Allemaal van Wil geleerd, ekte influencer die meid
Nee nee daar doe ik niet aan. Heb uiteraard wel een cup want ja, die raadde ze ook an
Straks komen Wil & Tien nog met een oranje cup om het vrouwenvoetbal te #sponnen.
Ik denk eerder zoân cup met een hele inspirerende tekst van Martine
âKnap kutâ
âMaak van je kut geen krabbenmand, das pas gĂȘnantâ
âwel voor de poesâ
#wordsbymartine
#wordstoliveby
Dames even offtopic. Maar ik las een maand geleden dat je naar een maand meer privileges kon krijgen zodat je meer topics kon lezen⊠Ik kan het bericht niet meer vinden, maar hoe kan ik dat doen?