Mommybloggers topic

Altijd is niet altijd bij haar. Heb al verschillende foto’s gezien waarbij ze het niet heeft. Eén foto wel en die is ook nog eens niet instaperfect dmv filter en photoshop.

4 likes

Huh, zeg je nou heel random ineens iets over KellyC er tussenin, of is er in de Blonde Tigers (ken ze verder niet) ook een Kelly?

1 like

Nee het is meer dat ik hier veel op het forum hoor dat mensen vallen over het accent / manier van praten van de Blonde Tigers ( en dus Elise) en daarom niet kijken. Ik heb dat dus met het accent van Kelly C, maar daar keek ik wel gewoon naar (Nu niet meer omdat ik het echt niet meer leuk/echt vind overkomen maar dat staat dus los van het accent haha).

Dus niks naars tov Kelly maar wilde het even als voorbeeld gebruiken.

1 like

Omg influencer.

44 likes

Typisch Unquestionable

16 likes

Ja dit heb ik gewoon echt altijd. Zó handig.

2 likes

Maar dit is gewoon typisch mij. M’n handelsmerk. Als iemand zo’n pols ziet met elastiek denken ze meteen “hè dat is unquestionable”

38 likes

Ik zag alleen je foto en wist gewoon DIRECT dat moet Unquestionable zijn

24 likes

Ik denk dat tien de trendsetter is, zij heeft deze lifehack ontdekt en nu volgt de rest van de wereld.
Zoiets is toch niet iets wat ‘typisch tien’ is? Echt dom, ja ik heb elke dag een onderbroek aan, typisch beekeeper

16 likes

Deden hun niet op allemaal openbare plekken twerken?

Ik heb de jongens - jongens tweeling haha. Maar die hou ik lekker zelf :wink:

1 like

Hee leuk, ik heb er ook een! Hoe oud zijn die van jou?

Hier zijn ze net 4, kei leuk wel hoor. Bij jou?

Annic loopt het weer gigantisch uit te melken dat ze ‘iets’ anders gaat doen met haar leven maar nog niet wil zeggen wat. Ja mensen worden nieuwsgierig, dat is wat je wil bereiken. Maar het wekt toch ook kei veel irritatie om het constant te zeggen, zonder nog te zeggen wát dan. Blijkbaar denkt zij als ‘zelfbenoemd social media expert / coach’ dat dit een goede methode is. Maar het wekt toch alleen maar kei veel irritatie zoiets… Probeer echt de logica achter deze shit te snappen. Iemand?

4 likes

Prachtig geschreven.
Heeft ze ooit trouwens wel is verteld in een vlog of blog waar haar eigen hechtingsproblemen waar ze het wel is over heeft vandaan komen/mee te maken hebben?

1 like

Jaaa ik vind dat zooooo irritant heb er al een paar ontvolgd hierdoor. Haat dat zo erg als ze weken lang niet met iets geheims bezig zijn. Houd je bakkus of zeg het gewoon.

Klopt ik dacht het ook al. Heftig zeg :pleading_face:

Oh wauw Willemijn slaat echt de plank mis in haar stories.

Van dit…

Naar dit. :thinking:

Ik hoop dat ze hier reacties op gaat krijgen want ze slaat wel heel erg de plank mis. Is onwetendheid natuurlijk, kan ze ook niks aan doen. Maar stom is het wel. Dus vandaar; ik hoop dat iemand haar de waarheid verteld. Eerst je zorgen maken om het milieu en dan je weer onderdompelen in de fast fashion en consumptiemaatschappij.

24 likes

Nou inderdaad zeg… Even betrokken lijken en dan ‘oehh
Moneyzz laa maaar met je milieu’

Sowieso raar want eerder zei ze iets van ‘jullie vragen massaal naar mijn trui maar ik ga eerst kijken of ik een kortingscode voor jullie kan regelen!’ Deze samenwerking stond toch allang gepland als ze die trui al had :woman_shrugging:t3:

dat hele milieu wordt gewoon langzamerhand een hip onderwerp, daar ‘moet je iets mee’, dat vind ik ook zo pijnlijk obvious. of is dat te cynisch, ik weet het gewoon niet meer. kompas kwijt.

26 likes