Mommybloggers topic

Dit is echt zo een gevalletje, alle principes overboord want de kinderen brengen toch echt veel :heavy_dollar_sign: op
En het valt bij hen ook gewoon zo extreem op omdat ze vroeger (echt al in een ver verleden) de kinderen absoluut niet toonden (met een achterhoofdje als uitzondering ofzo)

4 likes

dat je dan wordt ingezet door je vader om reclame te maken voor broodjes die je bij een fucking tankstation kan kopen. bedankt pap

43 likes

Hoho, is niet zomaar een broodje he. Is iets heeel gezonds. Met wortel.

3 likes

De genderreveal van Tiger Elise staat online!

5 likes

En doorrrrr met de spon, vandaag Kelly in haar stories. Gaat lekker bij de fam Caresse :money_mouth_face:

Huh voor mijn gevoel is zij net 2 dagen zwanger haha. Wel leuk, eerste vlogger bij wie ik het allemaal zo leuk en oprecht vind

3 likes

Ik ben blij dat het allemaal gewoon gelijk in beeld komt zonder gigantische poespas. Leuk om naar te kijken. Alleen dat ge ‘oooh’ en gegil en ‘niet geloven’ man man kan t niet aan. Maargoed misschien ook wel logisch met al die onthullingen, dat is nu voorbij dat scheelt.

4 likes

Was vooral vervelend dat de vrouw die het filmde zo erg gilde inderdaad. Verder wel een leuke video!

3 likes

Kan niet stoppen met janken om die filmpjes van Elise, heerlijk hysterisch maar zo leuk! Ik kende haar niet maar vind haar + vriend erg leuk overkomen!

2 likes

Omgggf ik wil ook een jongens tweeling. Zo leuk die filmpjes van Elise. Ik had nooit echt een kinderwens maar door haar filmpjes wil ik NU een tweeling.

4 likes

Wraps. Het zijn wraps.
Dat is toch weer een level verder dan broodjes.

1 like

Leiden als ik het goed heb!

1 like

Jezus T.ivie in die nieuwe vlog is wel geobsedeerd door de poep van d’r baby. Echt ongeveer die hele vlog gaat erover. Doe normaal joh. Leuk ook voor dat kind om later terug te zien dat je al 24 uur niet hebt gepoept…

Klopt Leiden, heeft ze laatst een vlog over gemaakt.
Ik volg de Tigers al jaren en vind ze echt heel leuk ( mag volgens mij wel in het opbiechttopic want ben denk ik de enige). Moet wel zeggen dat sinds ze niet meer samenwonen ik de video’s wel minder leuk vind… En dat accent, tja, ik trek die zachte G van Kelly dus echt totaal niet.
Wat mij altijd bij is gebleven is hoe zij en Vita zich altijd zwaar ergerden aan andermans kinderen in winkels of op vakantie in het vliegtuig etc. Nu krijgt Elise er dus zelf twee, hahahaha ik ben heel benieuwd of ze dan nog op al dat commentaar terug gaat komen. Ik vind het echt heel leuk voor haar, maar ben ook zo benieuwd hoe haar leven zich nu vorm gaat geven!!

1 like

I know, ze liet nu ook weer een poepluier zien. En ook gefilmd terwijl hij naakt gewogen wordt bij het CB, alleen met hand piemeltje beetje afgeschermd. Snap dat echt niet. Maar blijft toch ook kijken haha

Ff de boyfriend overhalen!

1 like

Ik heb een jongen/meisje tweeling, is dat ook goed? Gratis af te halen, exclusief accessoires

9 likes

Ook leuk! Ik schaf zelf wel de accessoires aan haaha.

Zo speciaal. Hoe komt ze er toch bij, maffe meid.

42 likes

Haha omg, typisch 98% van de vrouwen zou ik zeggen. Echt een hoog snowflake gehalte :joy:

3 likes