Mommybloggers topic

Klopt ik dacht het ook al. Heftig zeg :pleading_face:

Oh wauw Willemijn slaat echt de plank mis in haar stories.

Van dit


Naar dit. :thinking:

Ik hoop dat ze hier reacties op gaat krijgen want ze slaat wel heel erg de plank mis. Is onwetendheid natuurlijk, kan ze ook niks aan doen. Maar stom is het wel. Dus vandaar; ik hoop dat iemand haar de waarheid verteld. Eerst je zorgen maken om het milieu en dan je weer onderdompelen in de fast fashion en consumptiemaatschappij.

24 likes

Nou inderdaad zeg
 Even betrokken lijken en dan ‘oehh
Moneyzz laa maaar met je milieu’

Sowieso raar want eerder zei ze iets van ‘jullie vragen massaal naar mijn trui maar ik ga eerst kijken of ik een kortingscode voor jullie kan regelen!’ Deze samenwerking stond toch allang gepland als ze die trui al had :woman_shrugging:t3:

dat hele milieu wordt gewoon langzamerhand een hip onderwerp, daar ‘moet je iets mee’, dat vind ik ook zo pijnlijk obvious. of is dat te cynisch, ik weet het gewoon niet meer. kompas kwijt.

26 likes

Ja ik vind ook dat ik er iets mee moet, maar weet niet goed wat

Kan ik heel stoer doen dat we straks energie neutraal wonen, maar we hadden dat huis ook gekocht als er een gasaansluiting was
 Ik weet het ook niet zo goed


Willemijn eet wel 7/7 vega toch? Dat vind ik dan wel weer tof ofzo. Doe ik overigens ook niet.

Ik vind het een mooie blog van Scarlet, maar haar stijl van schrijven tegelijk heel irritant. Van die korte, vagelijke zinnen.

16 likes

Goh ik dacht echt dat ik de enige was. Kwam er gewoon niet doorheen!

4 likes

Hebben jullie hun boek gelezen? Is precies zo geschreven. Ik vind dat dus ook heel onprettig lezen.

1 like

Nee, dat zou ik ook echt niet aankunnen! Heb bij dit blog al heel vaak zinnen over moeten lezen, want wat zegt ze nou eigenlijk steeds?

De hechtingsproblematiek haal ik er ook helemaal niet uit in het verhaal.

De hechtingsproblematiek? Waar moet ik dan in lezen?

Nee dat staat eigenlijk even los van dit verhaal dat ze hier nu vertelt. Maar ik moest er aan denken omdat hechting vaak met (een) ouder(s) te maken heeft. Dat ze hechtingsproblemen heeft (of heeft gehad/gevolgen van heeft), heeft ze een paar vlogs geleden verteld. Daarom leest ze er nu veel over t.a.v. Hunter. Ze liet de boeken zien die ze las.

Nouja in die zin heeft het allemaal wel te maken met de gevoelens rondom medische zaken die met je moeder gebeuren als er ouder-kind relatiebijzonderheden zijn.
Maar ik weet dus niet of dat daar sprake van is met haar moeder, of dat de hechtingsproblemen waar ze over sprak ergens anders in liggen.

4,5 maand pas :slight_smile:

Ik dacht dat de comments in dit topic daarover gingen, vandaar dat ik het niet snapte

Wie heeft de nieuwe vlog van kc gezien en wil verslag komen doen? Blijkbaar (via insta) leggen ze de 2 jongste kindjes op 1 kamer en wordt de slaapkamer die overblijft een guestroom. Maar hoe en waarom weet ik niet en ik kan niet de vlog kijken nu. Zouden ze echt een aupair inhuren?

Ik kijk geen vlogs dus geen idee verder. Maar ergens zou ik het wel ‘tof’ vinden om te zien eigenlijk! Ik ken niemand met een au pair dus vind het wel erg boeiend hahahaha.

1 like

Ik vind het zelf wat apart omdat zo’n aupair (voor zover ik weet?) altijd in huis is en wss dus ook altijd mee helpt. Kc werkt maar 3 dagen ofzo dus het lijkt me niet dat ze iemand in huis halen om 3x8=24 uur in de week aupair te zijn. Zeker omdat de kinderen ouder en zelfstandiger worden is het gek dat ze zoiets nu pas doet. Ik ruik spon.

Misschien is het een student oid? Je hebt van die organisaties dat je als student een paar maanden naar het buitenland kan, en je tegen kost en inwoning je gastgezin helpt een paar uur per week? Een vriendin van mij deed dit ooit, is ze 4 maanden naar Italie geweest! Ze ‘werkte’ ook maar 20 uur per week ofzo, rest van de tijd was ze vrij.

ze krijgen voor 2 weken een italiaans meisje(?) te logeren dus wilden ze haar een aparte kamer geven. Daarnaast zijn ze bezig de zindelijkheidstraining van Aimy, en omdat ze op zolder slaapt is het makkelijker om haar tijdelijk naar de eerste verdieping te verplaatsen.

Geloof dat dit de 2 hoofdredenen zijn, vanmorgen beetje half naar de vlog gekeken. :slightly_smiling_face: