NMSMVPE Tien
Ik zie ze wel vaker bij mensen maar ik vind die anuskussens zoooo lelijk
Hahah nooo nu kan ik er niets anders meer in zien en menig bekende heeft deze
Ja dat vond ik een beetje vaag haha! Wie bedenkt dit
Overal die manden aan de muur
Willemijn had dat toch ook al op twee of drie muren?
@LaPetiteRobeNoire ze hadden beide die manden, alleen had martine ze nog niet opgehangen! maar idd ook NMSVPE
Die is binnenkort zwanger.
Dit Ăs bedacht door een stylist van Essenza als ik het goed heb begrepen.
Maar ik vond het ook een nogal vage omschrijving, Tien wilde iets veranderen maar wist niet goed wat en vroeg toen spontaan aan Essenza of zij geen mensen hadden die konden meedenken en die stonden meteen te springen. Riekt naar raar verpakte spon als je 't mij vraagt (en dat deed Wil laatst ook al zo raar met die Nakd kortingscode).
Dat roze kussen is net een anus.
Annic moet ook eens stoppen met irritant âgeheimzinnigâ te doen in haar stories
Omg deze associatie nu forever
Ik heb nu de video gekeken en ik vind het echt extreem vaag.
Die manden op zich vind ik niets mis mee trouwens hoor, maar zo vreemd om dat dan meteen overal op te hangen. En dat Martine een paar keer zegt dat ze samen met Willemijn een tijd terug âeen shitloadâ aan manden heeft besteld, en dan een aantal keer zegt dat ze er zelf over twijfelde of ze ze wel leuk vond en waar dan. En vervolgens zegt ze dat ze heel prijzig zijn. Als ze zo prijzig zijn en je het niet zeker weet, waarom koop je er dan zoveel? Sponnetje dat ze nu niet meer als zodanig wil benoemen? Of gewoon smijten met geld?
Er staat bij trouwens dat het een samenwerking is met dat bedrijf dat de styling heeft gedaan, maar waarom moet dat dan weer in zoân loos verhaaltje worden verpakt. Ze denken echt dat hun kijkers simpel zijn volgens mij.
Ik vind het trouwens ook vreemd dat ze dit soort videos tegenwoordig alleen doen, terwijl Willemijn er blijkbaar wel gewoon was. Maar die kwam alleen als schreewerige stem in de video en in dit shot:
Ze doen tegenwoordig zo aan het verkeerde soort efficiëntie.
En Djurre komt binnenkort ook in beeld in een eigen klusserie blijkbaar.
Moet meteen aan wratten denken, die stip je ook aan.
Eigenlijk moeten vloggers en bloggers meteen beginnen met 'en nu volgt er reclame van (noem het merk of in deze vlog wordt reclame gemaakt voor (noem het merk). Gewoon transparant vanaf het begin zijn en niet onderaan in de # tussen de standaard # of helemaal op het eind snel ad(influencernaam) of spondeal etc.
Dan kun je nog steeds vloggen, maar dan heb je meteen duidelijkheid over oké ik ga reclame zien over een klusteam of rieten manden. Of iets anders. We weten allemaal dat influencers wandelende reclameborden zijn en daarmee geld verdienen. Dat is geen geheim meer. Dus laat het zien aan het begin en niet sneaky tussendoor of zo vaag.
Ik werd hier nieuwsgierig van want ik dacht ânee joh zal toch niet echt, misschien een woonwijkje tegen een bedrijventerrein aan?â dus heb sherlock uitgehangen en het huis gevonden en het is Ă©cht middenop een bedrijventerrein?! Haha wat erg. Super deprimerend lijkt me om te wonen en ook totaal niet leuk voor dat dochtertje? Smaken verschillen zo blijkt maar weer.
Anuskussens. Veeg me op.
Weet je wat ik zo apart vind? Dat boek van Wil en Tien is wat? Een jaar geleden uitgegeven? Maar ik vind dus Willemijn echt compleet anders eruitzien daar. Ze is in de afgelopen tijd veranderd van degelijk naar een soort van hip? Ze is ook ontzettend into het shoppen volgens mij de laatste tijd en valt me op dat ze echt haar best doet om influencer-hip te zijn/worden.
Dit heb ik even gemist ( kijk geen Kelly meer) maar watte? Dit wordt echt gezegd? Ze spreekt âAmerikaansâ ?
Het is niet altijd zo geweest, vroeger liep ze bijna altijd in een wit t-shirt en spijkerbroek volgens mij
Jazeker daar poste ze toen steeds dezelfde outfits of the days van haha
Maar dat was dus voor dat artikel over die Dr Martins.