Mommybloggers topic

Ik trek elke dag een schone onderbroek aan. Lekker gek doen hihiiiii.

5 likes

Ik las dit en wist DIRECT ‘dit is @anon42392789. Echt typisch Vanya, die gekke meid die iedere dag een schone onderbroek aan gaat doen’

12 likes

Ja jij draait hem natuurlijk elke dag om om het #klimaatprobleem tegen te gaan. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Nee ik draag helemaal geen ondergoed! Lekker voor het klimaat en #freethepoes #freethenipple #losinhethok. Allemaal van Wil geleerd, ekte influencer die meid

13 likes

Nee nee daar doe ik niet aan. Heb uiteraard wel een cup want ja, die raadde ze ook an :tipping_hand_woman:t3:

2 likes

Straks komen Wil & Tien nog met een oranje cup om het vrouwenvoetbal te #sponnen.

2 likes

Ik denk eerder zo’n cup met een hele inspirerende tekst van Martine :rofl:

6 likes

“Knap kut”
“Maak van je kut geen krabbenmand, das pas gĂȘnant”
“wel voor de poes”

33 likes

#wordsbymartine

7 likes

#wordstoliveby

Dames even offtopic. Maar ik las een maand geleden dat je naar een maand meer privileges kon krijgen zodat je meer topics kon lezen
 Ik kan het bericht niet meer vinden, maar hoe kan ik dat doen?

Thanks!

Gut ik ben echt te veel beelddenker voor dit. Twinning menstruatie cups.

I’m out.

3 likes

Hahahahaha ooooo ik lees toch niet graag het woordje krab en kut in Ă©Ă©n zin, want ben echt een beelddenker.
Je kan deze cups dan overigens ook in een koele tien-tint of een warme wil-tint kopen.
En je krijgt ze dan heel duurzaam opgestuurd in een doosje met stro.

5 likes

hahah nou je cup wordt na een aantal maanden gebruik vanzelf een warme-wil tint :joy:

11 likes

Veenlijk-style

1 like

Gadverredamme :nauseated_face:

Hahaha oh sorry ik wist niet dat dit TMI was @Joejoejoe @BandiaBrigid (zit denk ik teveel in het TMI / menstruatiecup topic om dit vies te vinden :joy:)

3 likes

:joy::joy::joy::joy: