Mommybloggers topic

Haha ik dacht echt precies hetzelfde. ‘Ach het is beter dan die witte plekken’ JA GOH

1 like

En volgens mij zie je altijd vlekken als je alleen aanstipt !

Hahahahah omg! Nou ja een keer wat anders he! Lekker feministisch.

Hèhè

7 likes

De vlag kan uit! :crazy_face:

Wel een ‘apart’ zitje? Of ligt dat aan mij?

De hele wagen is een beetje ‘apart’. :no_mouth:

Haha wat lelijk! Komt omdat het zo’n ouderwets kinderwagenmodel is. Daar staat een zitje gewoon heel raar op in plaats van de wiegbak.

1 like

Een geval NMSMVPE ja :sweat_smile::laughing:

2 likes

Lijkt ook alsof de rugleuning vet rechte hoek heeft van zo’n 90 graden.

Haha nee dit is die van scarlet, maar dan met zitje. Joyce heeft ‘haar kinderwagen’ al lang omgebouwd volgens mij.
Kan ook alleen in influencer life; twee kinderwagens.

Daarbij: ik word al gek van een zo’n lomp ding in de woonkamer …
WANT hij past niet in de gang … :crazy_face:

2 likes

Willetje zit weer lekker te vissen naar #spon. Mens, lunchtrommels en drinkbekers zijn echt geen wereldwonderen. En ook het personaliseren ervan is niks nieuws. En anders overleven ze het ook wel met een Blokker modelletje

10 likes

En is het niet hengelen naar spon dan is het wel een prachtige insteek om meer interactie te krijgen met je volgers. Alles voor de statistieken.

1 like

Dat geschooier van Shirley van mommyhood op instagram om via bepaalde affliate linkjes (zodst zij een bepaald percentage er van krijgt) iets te bestellen vind ik ook bijzonder…

Zou leuk zijn als ik dat ook deed met/bij mijn werk :joy::+1:t3:

10 likes

Al vind ik het ergens wel weer verfrissend dat Shirley gewoon uitlegt hoe het zit en er geen mooier verhaal van maakt dan het is

4 likes

Echt heel sneu! Deel die affiliates gewoon zo vaak mogelijk zodat meer mensen klikken. Zet erbij dat het affliate is zodat niemand erover valt.

Wat veel mensen niet weten is dat (volgens mij) zoiets nog best lang blijft ‘hangen’ dus je hoeft niet direct iets te kopen via die link. Als je hem sluit en later alsnog iets bestelt dan ben je nog steeds “affiliated” met haar link. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen, iets met cookies ook denk ik. Pas na een bepaalde tijd of als je weer een andere affliliate link klikt dan vervalt het ofzo.

Dus je hoeft alleen maar te zorgen dat mensen gaan klikken om te ‘kijken’ (niet kopen). Omdat die affiliate nog langer actief is.

3 likes

Ja beetje klagen dat ze weinig inkomsten heeft, maar in dr diary wel lekker met de kids naar het bos enz. Ik vind bloggen je ‘werk’ noemen nog steeds een behoorlijk privilege, dus als ik dat zie denk ik altijd je kan ook een ‘normale’ baan zoeken?

2 likes

Ik vind het wel een beetje triest. Net zoals ze reageert op de winacties van huismuts en jamieli met zielige verhalen waarom ze moet winnen.

Echt? Zij was ooit een van de topbloggers of had potentie om zo ver te komen. Als ze maar wat consequenter was.

Als Tien het heeft over dat ze lekker naar brandweerman Sam en bumba heeft gekeken de hele ochtend, is dat dan geheimtaal voor seksen?

45 likes

:100: