Mommybloggers topic

Ja like d’r advertentie ff! Want we gaan van een hevig jankhoofd doorrrrrr naar een spon post :joy:

2 likes

Ik keek laatst voor het eerst sinds tíjden weet eens een vlog van IVVJ, of nee: een poging, ik hield het niet heel lang vol (is bij elke vlogger de laatst tijd het geval). Maar wat me wel gelijk opviel is hoe slecht ik Joyce eruit vond zien. Misschien door minder slaap of stress, maar zal misschien wel iets achter zitten wat te maken heeft met haar beslissing. Verder is het inderdaad vooral Scarlet die vraagt vlogt inderdaad.

1 like

Ik vind het oprecht schokkend. Haar kind is net 2 uur geleden naar het ziekenhuis gebracht en vervolgens plaats ze een jank foto op Instagram. Heb je dan oprecht iets beters te doen op zo’n moment? Hoe bestaat het dat je in zo’n situatie alsnog de enorme en blijkbaar onbedwingbare drang voelt om een foto te plaatsen?!

5 likes

Haha ik kwam hier naartoe om te kijken of iemand het had gepost :heart: Ik mistte de eerste story want die was al verdwenen uit haar story. En wilde echt graag weten wat de aanleiding van de salty stories was

2 likes

Jaa ik besefte me pas later dat zij degene is met een Hazel, het was niet bewust hahaha :sweat_smile:

Over dat algoritme hè.
Als we van iedereen die we volgen, want We VOlgEn dIe AlLEMaAl oMDaT wE zE WillEn ziEn, alles liken. Is het algoritme toch weer terug bij af?! Want je kan niet über liken oid. Dus dan is het effect toch weg?!

10 likes

:sob::face_vomiting::sob::face_vomiting::sob::face_vomiting:. Sowieso alles met ‘lief’ erachter

vriendjelief

:crazy_face:

Nu kijk ik de allerlaatste vlog van ik vrouw van jou en doet Scarlet Hunter weer in die wiegbak :roll_eyes:

2 likes

Haha, ik volg echt alleen mensen die ik ken, en accepteer alleen mensen die ik ken.

Bij de influencers koekeloer ik een keer in de zoveel tijd door door te klikken in verkennen.

Maar ik like altijd alles van mijn vrienden. Vind het sneu anders :rofl: Voelt als een morele verplichting. Like altijd alles even in mijn instagramrondje.

3 likes

Ik volg best wat BN-ers en YouTubers maar ik hou me blijkbaar niet aan het protocol wat er heerst? Ik like echt nooit (behalve mensen die ik echt persoonlijk ken), snap niet waarom dat verwacht wordt. Van mij mogen ze dat liken en aantal volgers helemaal afschaffen op insta. Benieuwd hoe het er dan uit komt te zien.
Dacht trouwens dat er plannen waren om dat in te voeren?

10 likes

Ik dacht dat instagram nu de likefunctie heeft verwijderd in een paar landen, als test!

1 like

Klopt inderdaad. Volgens mij kun je dan enkel zelf nog zien hoeveel likes en volgers je hebt, en kun je het niet meer bij een ander zien dacht ik.

Heel goed plan!

Ben benieuwd naar de meltdowns van onze grote vloggervrienden en instagram infloewenzers

11 likes

De tekst (contaminatie) doet pijn aan mijn ogen :weary:

6 likes

Is dat niet bewust? Ik maak zelf continu bewust van zulke fouten omdat ik het grappig vind, ‘een visuele cirkel’ en zo, nu ben ik bang dat mensen denken dat ik niks van taal weet, haha

9 likes

De worstenbroodjes zelf doen ook pijn aan mijn ogen, dat zijn geen worstenbroodjes! :sweat_smile:

Dit is een worstenbroodje

:joy:

15 likes

Dat is zeg maar de grap.

Reactie van IVVJ onder de vlog op andere reacties over waarom Scarlett Hunter nog steeds in de bak zet. Kus!

3 likes

Het valt mij sowieso op dat zei kritiek beantwoorden met ‘wij willen echte het beste voor Hunter’. Dat gelooft iedereen wel. Maar ze maken daarin wel vreemde keuzes en ze zetten nou eenmaal de hele opvoeding op internet én verdienen daarmee hun geld.

1 like