Mommybloggers topic

Ja dat gebeurd ipv gebeurt irriteert mij ook mateloos.
Als ik dit lees denk ik weer hetzelfde als wat ik afgelopen week ook over Shirley postte; zoek een normale baan?
Mijn instastories worden door ongeveer 150 mensen bekeken en ik krijg op foto’s bijna nooit meer dan 60 likes. Ff een story posten en leuren om likes en reacties brb :raising_hand_woman:

10 likes

Hahahaha heerlijk, hou van deze pettiness

6 likes

Omg ik zou diegene echt per direct ontvolgen. Zo irritant

6 likes

Hahahahaha huh alsof ze ons een soort dienst verleent waar wij iets voor terug moeten doen?? Insta is nou eenmaal gratis

9 likes

Wow ik ben echt ouderwets ik like alleen iets als ik het heel leuk vind, niet gewoon omdat ik het gezien heb. Het is toch een like-knop en geen gezien-knop, doei.

Kan hier ook wel ingevoerd, dat je het wjekw-bijleest en elke post waar je langsscrollt moet liken, want hoezo zit je anders op het forum?

Wat een doos. Likes betekenen geen kut hè, is dan toch nep, oh wacht dat is haar hele industrie ook.

:roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

29 likes

Gokje: Martines dochter krijgt de naam Spirit

22 likes

Ik vind het nog heftiger dat je een fucking selfie maakt als je man ‘met gierende banden naar de hap’ is met een van je kinderen. Dat je er dan dus serieus aan denkt om een selfie van je bijna jankende gezicht te maken?! Zat bijna te schreeuwen tegen mijn telefoon, vind het oprecht walgelijk. Met je ‘kijk me zielig zijn’ gezicht. Direct ontvolgd

55 likes

Dit dus. Fucking aandachtstrekker.

8 likes

Omggg wat bizar dit!! Ik weet nog toen Cynthia paar jaar geleden een selfie had gemaakt toen ze onderweg was naar een begrafenis van een kennis van haar, dit past ook wel een beetje in dat straatje…

4 likes

Jaaaaa dit hoort natuurlijk helemaal bij oooooh je bent zo eerlijk!!! Je deelt ook de moeilijke momenten!!! Dit is hét echte leven!!!

Jongens WANNEER stopt deze online hysterie???

19 likes

Ja en dan twee uur later posten, als je weet dat het goed gegaan is, als een soort cliffhanger voor je volgende stories. Post dan gewoon 1 story met “Bos was naar het ziekenhuis maar het is allemaal in orde”, dit is gewoon dramatisch doen.

Lekkere engagement, het zal wel “puur” zijn om dit te delen.

4 likes

het echte leven is dat je er op dat moment geen moment aan denkt om een foto van je jankbek te maken. Tenminste, normale mensen denken daar niet aan. Wel aandachtsgeile bloggers blijkbaar.

19 likes

Nee. Zou 'ie wel kunnen wonen . Want hij heet Fos :joy:

(again; I will see myself out now…)

42 likes

Nee maar ik vond Bos nét iets minder erg dan Fos.

7 likes

Ik snap ergens wel dat ze haar verhaal kwijt wil, zeker omdat ze (denk ik?) niet mee is naar het ziekenhuis, maar dst doe je dan niet met een selfie oid.

Precies! Niks mis met je verhaal delen hoor, dat is wel ‘echt’. Maar kom op zeg, met een selfie?! Hoe narcistisch kan je zijn?

1 like

Met andere woorden: lekker liken luitjes, dan hoef ik minder te doen voor mijn inkomen! Sneu.

5 likes

Lekker likkuhhh :tongue:

6 likes

Ik vind Elise zo’n onsympathiek mens. Heel uit te hoogte. Als je dit al nodig vindt om te delen, vertel het dan op een sympathiekere manier. Vind haar ook echt zo iemand die vindt dat zij zelf nooit het probleem is. “Het algoritme werkt niet mee” of mensen vinden je gewoon minder interessant of mensen hebben geen zin in de foto’s van je kinderen of mensen hebben een andere like-policy dan jij zou willen.

19 likes

Ik dacht in eerste instantie: hmm ok er zit misschien wel in dat hele verhaal. Maar na die jank foto denk ik: ja dag. Die krijgt echt geen likes meer van mij, doe even normaal en heb een beetje respect voor je kind

1 like