Mommybloggers topic

Ik werd hier nieuwsgierig van want ik dacht “nee joh zal toch niet echt, misschien een woonwijkje tegen een bedrijventerrein aan?” dus heb sherlock uitgehangen en het huis gevonden en het is écht middenop een bedrijventerrein?! Haha wat erg. Super deprimerend lijkt me om te wonen en ook totaal niet leuk voor dat dochtertje? Smaken verschillen zo blijkt maar weer.

Anuskussens. Veeg me op. :joy:

1 like

Weet je wat ik zo apart vind? Dat boek van Wil en Tien is wat? Een jaar geleden uitgegeven? Maar ik vind dus Willemijn echt compleet anders eruitzien daar. Ze is in de afgelopen tijd veranderd van degelijk naar een soort van hip? Ze is ook ontzettend into het shoppen volgens mij de laatste tijd en valt me op dat ze echt haar best doet om influencer-hip te zijn/worden.

3 likes

Euh… Ik heb het idee dat ze dit letterlijk altijd al is? (doet ze ook niet echt geheimzinnig over of zo)
Ik heb ook het idee dat ze bezig is om te verhippen/verjongen (vreemde termen maar ik weet niet hoe ik het beter kan zeggen), maar dat het al veel langer bezig is dan jij zegt. Ongeveer sinds hier:

Dat ik dat ook echt nog weet :roll_eyes: maar het viel me toen dus echt op
Het valt me wel op dat ze altijd veel dingen koopt maar dat er altijd maar een paar dingen zijn die ze hele periodes constant draagt. Zoals die riem met die grote gesp en die witte en die gele trui.
Alle andere jurkjes en spullen zie je misschien terug in een video waarin ze alles in een vuilniszak mikt en (lekker verantwoord) naar de kringloop brengt.

(lekker zuur weer, maar goed…)

Edit: ze kan dit goed hebben trouwens vind ik, ik vind het leuker dan dat tuttige Vanilia achtige wat ze eerst altijd droeg

Edit: ik weet niet waarom maar de quote die ik uit je bericht haalde is meteen weer verwijderd toen ik het poste. Gebeurt wel vaker, @moderators is er een reden waarom dit is?
In ieder geval: ik bedoelde het stukje over dat ze “de laatste tijd erg into shoppen is” oid.

3 likes

Dit heb ik even gemist ( kijk geen Kelly meer) maar watte? Dit wordt echt gezegd? Ze spreekt ‘Amerikaans’ ? :sweat_smile:

1 like

Het is niet altijd zo geweest, vroeger liep ze bijna altijd in een wit t-shirt en spijkerbroek volgens mij

2 likes

Jazeker daar poste ze toen steeds dezelfde outfits of the days van haha
Maar dat was dus voor dat artikel over die Dr Martins.

1 like

Willemijn had ze in drie verschillende ruimtes maar had alsnog wat over volgens mij :joy:

2 likes

Hahahahaha oke ik ben even terug gegaan op haar instagram, t-shirt overload

7 likes

Ooo die riem met die gesp vind ik echt niet mooi. Was ook even de vanilla periode vergeten. En al die lelijke dure loafers die ze toen kochten.

15 likes

Ja dit bedoel ik inderdaad! En inderdaad een beetje sinds haar dr Martens aankoop. Naja moet ze natuurlijk hélemaal zelf weten, maar het viel me op!

citaten worden allemaal automatisch verwijderd, bij quoten voeg je ze zelf weer toe. dus als jij 1 keer quote en 1 keer bewerkt heb je toch 2 bewerkingen.
ergens logisch, want je kunt wel iets niet quoten wat je hebt, maar niet iets quoten wat je niet hebt.
dat gebeurt elke keer dat iemand op een bericht antwoordt, of bedoel je dat niet?

1 like

Sorry ik snap de uitleg niet helemaal :sweat_smile: wat is het verschil tussen een citaat en een quote? En waarom wordt een citaat verwijderd?
Als ik iemand quote (dus de tekst in hun bericht selecteer en klik op “quote”) heb ik soms dat die quote zodra ik op “post” klik meteen wordt verwijderd uit mijn bericht. Niet altijd, maar in de afgelopen periode denk ik 3x?
En dat gebeurde dus ook hier.

1 like

er is geen verschil, sorry mss wat onduidelijk.
met citaat bedoel ik in deze context het hele bericht waar je op reageert.
als je op post reageert ipv een losse post te maken, wordt in jouw bericht op de achtergrond dat hele bericht ingeladen, maar ook weer verwijderd, omdat we het zo willen hebben dat je expliciet zelf moet citeren wanneer je dat zinnig vindt.
omdat het irritant is om steeds weer tekst opnieuw te moeten lezen als het niks toevoegt, en je toch zo bij de post terug bent waar de reactie over gaat.

nou heel verhaal maar wat jij nou zegt klinkt dus als iets anders. raar wel.

Oh ja, duidelijk.
Nou ik heb dus soms als ik expliciet citeer, dat dat citaat automatisch meteen verwijderd wordt als ik mijn post publiceer. Echt meteen.
Er staat dan ook zo’n potloodje bij dat de post gewijzigd is maar dat heb ik dus niet zelf gedaan.

omg die muur met die witte vlekjes. wat een genoegen zou dat zijn geweest om dat zorgvuldig te repareren. eerst de gaatjes opvullen en dan voorzichtig alleen de vlekjes aanstippen.
mijn muurreparatiehart huilt.

4 likes

Haha ik dacht echt precies hetzelfde. ‘Ach het is beter dan die witte plekken’ JA GOH

1 like

En volgens mij zie je altijd vlekken als je alleen aanstipt !

Hahahahah omg! Nou ja een keer wat anders he! Lekker feministisch.

4 likes