Ik mis echt iets
Laatst had ze er om zitten schooien in een story en vroeg ze om tips voor broodtrommels.
Dit dus. Ik koop iets juist niet maar ik ben ook wel een mean bitch dus ja
Oh wauw. Waarom heb je daar tips voor nodig?
Dan verdien je zoveel en ben je zelfs te armoe om zelf een broodtrommel te kopen
Inderdaad. Als ik in mijn omgeving kijk, gebruikt het merendeel van de mensen Rosti Mepal brooddozen en lunchdoosjes, voor zowel kids als kantoor.
Ik word doodmoe van Elise.
Is toch leeeeeeuk! Foto van iemand met shampoo in t haar! Of verf of, whatever het is:crazy_face:
Het is al eerder gezegd (volgens mij bij Mascha), maar dat vragen om tips hoort vaak gewoon het #spon traject.
Door zo’n vraag te stellen hebben de lezers al broodtrommels on their minds, en als dan even later het merk genoemd wordt blijft dat beter hangen dan alleen een post waarin Willemijn laat zien dat ze een broodtrommel heeft gekregen. Bedrijven vragen daar dus vaak om.
Als het niet extra schooierig is, is het dus gewoon extra sneaky
Snap ik ook wel qua marketing truc. Maar het is gewoon zooooooo irritant.
Ja natuurlijk is het irritant!
Maar je leest hier zo vaak dat mensen zeggen “oooh ze zitten weer te schooien om dingen gratis te krijgen, en dan krijgen ze het ook nog eens voor elkaar!”
Terwijl het dus al deel van de reclame is, dus ik hoop dat mensen zich niet zo voor de gek laten houden. Ook dat onderdeel is vaak niet spontaan, maar #spon
Andersom gebeurt trouwens ook, weet ik uit ervaring. Dat de influencer of het bureau afraadt om te vermelden dat het om een samenwerking gaat. Of het gewoon niet wil vermelden. Omdat ze zien dat het dan beter werkt. Niet dat alle bedrijven heilig zijn hoor, maar heel die business is gewoon zo raar en ongestructureerd (nog steeds!) eigenlijk.
Je kinderen de bloedjes noemen
Over 25 jaar:
Vriend of vriendin van Fos: “hadden jullie vroeger ook bijnamen?”
Fos: “ja bloedje”
Ja echt he?
De namen Fos en hazel doen mij denken aan een verhaal met paddestoelen en kabauters.
Bijnamen belachelijk maken, sure. Maar hun voornamen vind ik niet aardig. Zeker niet aangezien we gister allemaal de namen van onze kinderen hebben genoemd. Zou het heel naar vinden als iemand dan ‘omg die naam van je zoon haha lijkt wel uit een tekenfilm’ zou zeggen
Ik kan er gewoon niet tegen dat ze zo loopt te janken op insta om relatief onschuldige dingen.
Echt als ik een vlogger/blogger was werd ik slapend rijk. Want mijn leven is op dit moment een achtbaan haha .
Ze mag haar handjes dichtknijpen.
De namen van jullie kinderen heb ik niet gelezen. Als zij er blij mee zijn prima, maar zou het zelf niet kiezen. Met heel veel namen kun je toch bepaalde associaties hebben? Ben nog niet zo lang actief op het forum, dus wellicht kan je mij helpen. Is het niet geoorloofd om daar een mening over te delen? (oprechte vraag)
O jazeker wel.
Alleen vinden sommige mensen soms van niet, mogen ze vinden, net als jij iets van namen mag vinden.
Ik zeg niet dat het niet mag hoor. Alleen dat ik het wat onaardig vind. Dat is mijn mening, net als dat jij iets van die namen vindt zeg maar.
Edit; precies wat @Zemraluani zegt dus!
Toch wel met korting neem ik aan!