Mommybloggers topic

Wat is een herinneringskist??

En och ja die wil, hier konden we op wachten. Ik hoop dat ze er nog 2 van een ander merk heeft gekregen en in de stress was welke ze zou gaan delen… Ik ben oprecht benieuwd hoe je dan in dat geval je keuze maakt als influenzah

Oh wat een leuk idee, nooit over nagedacht. Die bineke maakt dat en dan in de stijl van je geboortekaartje? Ik zal eens kijken bij haar.

Ik vond het een beetje ‘zwaar’ klinken ( als je begrijp wat ik bedoel) maar dit is dus gewoon ‘voor later’. Hier zit alles al doorelkaar in vacuumzakken :see_no_evil:

4 likes

Op goede dagen. Op slechte dagen is het ‘hoogachtend’

6 likes

“Gr.”

5 likes

Ja doei ik heb drie kinderen, wil die kaartjes wel gewoon voor ieder kind kunnen gebruiken. Geld groeit me niet op mijn rug he!

8 likes

Dit is top :laughing:

Ah joh gewoon alleen de letter M. Meer dan genoeg.

Ik zou het op je werk doen, nog goedkoper :see_no_evil:

6 likes

Ik snap wat je bedoelt, dat er meer waarde wordt gehecht aan het feit dat iets er perfect moet uitzien. Ook vervelend om zo je kinderen min of meer op te voeden.

Toen mijn zoon 5 werd en ging trakteren hadden we zelf cake gemaakt. Het zag er echt niet uit maar hij heeft het zelf gemaakt en hij was zo trots en de kinderen stormde er op af en vonden het lekker.

16 likes

Daarom vind ik Romy Boomsma ook altijd heel leuk, die houdt daar ook totaal niet van

Maar die deelt dan wel weer veel hele dure producten. Misschien geen spon dealtjes (of niet allemaal) maar er zullen een heeeeleboel verkopen uit komen. Zoals het beddengoed van Forivor, of alles van Archive-Store, om Artipoppe nog maar even te negeren. Haar invloed is volgens mij echt veel en veel groter dan ze doet lijken.

(Prachtig wel)

5 likes

Eenpersoons hoeslaken is 150 pond.
Ledikantformaat 148 volgens mij.

Ja mee eens. Ik vind haar leuk om te volgen (en heb ook stiekem de Vogue Living gekocht omdat hun interieur daar in stond haha), maar ze post echt iedere week wel iets ‘waar ze megafan van is’. Dus maakt wel degelijk veel reclame vind ik eigenlijk…

T*ring en dan zo’n lekluier of griepje over zo’n hoesluier heen :scream::joy:

3 likes

Gelukkig houdt de Albert Heijn dit stereotype, icm de hulpeloze maar hilarische vader, ook anno 2019 gewoon in stand.

22 likes

Ja maar dat is puur haar smaak en dat vindt ze zelf mooi waardoor ze voor mij geloofwaardig is. Voor mij zijn ook al haar producten veel te duur maar ze staat er wel echt achter, i.p.v. influencers die luxaflex promoten of bepaalde verf.

Ze verdient niet aan haar instagram

Buiten dat waardeer ik het dat ze zo achter duurzaam staat. Je ziet haar nooit met tassen fashion

Ze heeft met haar man een boek geschreven maar ik word niet doodgegooid met promotie van die boeken. Ze heeft het echt gedaan omdat ze het zelf oprecht leuk vindt.

2 likes

Ik kan Romy Boomsma ook erg waarderen.
Alleen vraag ik mij altijd af wat haar relatie tot Artipoppe is, is dat ook niet spon/gekregen? Ze staat ook op hun pagina met foto’s ed. Artipoppe spont bv wel Marly van der Velden.

Forget het lintje. Kom maar door met de chips

2 likes

En samen met haar man ook enzo op die site? Geloof echt niet dat de familie Boomsma dat allemaal doet in ruil voor een draagzakkie :roll_eyes:

@anon12348926 door te stellen dat ze niet aan haar Insta verdient vind ik te kort door te bocht. Ze gebruikt haar Insta oa voor promotie van haar producten (sieraden zie ik?). En daar casht ze wel voor. Neemt niet weg dat ze het zeker beter en netter doet dan menig influenzah

3 likes