Ik zie hem volgens mij nu altijd op foto’s bij State of Art, echt zo’n oudemannenwinkel haha.
Maar iemand hier vroeg zich af of de oppas mee was. Zo te zien wel, want ze zijn aan t hiken zonder die oudste 2.
Ik heb ook al 2 oppassen gespot op een foto
Ze gaan daar tijdelijk wonen toch, in NL gingen ze naar kdv dus wel logisch op zich als ze dan nu een andere oplossing hebben.
Wajoo hoeveel meelezers hebben we hier :o! Het aantal kliks haha
We zijn op het punt belandt dat WilvanTien fucking shapeware aan het promoten is.
Ja ik dacht al jeetje. Zij heeft maat xs/s…
En, maar dit puur op basis van het filmpje, vraag ik me af of het werkt/klopt. In het eerste stukje zit de trui ín de rok, en krijgt ze hem niet dicht. In het tweede stuk (met de shapewear aan), zit die trui niet in die rok.
Overigens zie ik nu Kelly C. reageren dat er een ‘mooie boodschap in de video’ zit… Ik zie die boodschap niet helemaal volgens mij
(post nooit in dit topic, maar dit filmpje viel me heel erg op vanochtend)
Ja dit is wel echt een shapewear dieptepunt. Alsof shapewear ook je aangekomen kilos terugdrukt in je organen en je nu wel je strakke rok weer past 🫠
Ik ben vooral verbaasd over haar gebit. Huh? Wat is er gebeurd? En waarom lacht ze zo geforceerd?
Ze heeft een beugel.
Haha dat was ook precies wat ik dacht met die trui.
Ik ben vooral in shock door de wollen trui op haar blote huid.
Ik denk dat ze wat kilo’s is aangekomen omdat ze geen stress heeft en dat ze dat dus juist fijn vindt. Maarja die shapewear haalt dat dan eigenlijk weer onderuit haha
Ik dacht komt vooral door het type rits in zulke rokken dat ie niet dicht gaat, haha. Daar loop ik ook altijd mee te kutten en geen shapewear wat daar tegen helpt
Elise en Wouter hebben de opvang in Nederland ook aangehouden . Je moet bijna wel omdat je anders je plek kwijt bent. Maar zo veel geld terwijl ze er nu zo weinig gebruik van gaan maken.
Ja heel bijzonder. Dat kost zoveel geld voor die paar weken dat ze in Nederland willen blijven. En dan hebben ze ook nog een au-pair mee naar Ibiza, dus dubbele kosten. Ze zijn waarschijnlijk zo rijk dat het ze niets uitmaakt, maar ik zou dat alsnog zonde vinden.
Snap sowieso niks van hun hele gedachtengang. Hebben pas dat nieuwe huis en dan nu alweer overwegen om naar Ibiza te verhuizen. De verbouwing van dat huis heeft langer geduurd dan dat ze er gewoond hebben.
Ja ik vind het ook wel sneu voor andere mensen dat zij nu drie dagen in de week, twee plekken bezet houden terwijl de wachtlijsten in de kinderopvang enorm zijn. En er ouders zijn die daardoor in de knel komen met werk. Neem dan ook een au pair in Nederland.
Ik snap het ook niet. Ze zijn zo vaak verhuisd. Het lijkt toch een vorm van onrust ofzo. Altijd blijven zoeken naar meer en verandering. Maarja zij gaan er goed op en ze hebben het geld ervoor.
Maar…waarvoor willen ze die plek houden dan? De jongens zijn bjjna 4? Of is het voor die 6 weken dat ze nu in NL zijn?
Ja ze zijn nu dan hier en ze zei in de vlog: ‘de jongens zijn naar de crèche.’