Ik denk dat je nu als opvang ‘blij’ bent met extra ruimte. Ook om andere kinderen extra en ruildagen aan te bieden. Want dat kan nu ook bijna niet meer. Of je hebt opeens weer ruimte voor personeel. Dus voor een organisatie is dit ook ‘fijn’ natuurlijk. Wel geld én ruimte.
Ik ben het met je eens dat ze privileged zijn, maar de problemen zijn de gevolgen van waardeloos overheidsbeleid ten opzichte van de kinderopvang. Daar zijn mensen de dupe van, niet alleen van de keuzes van dit gezin.
En doordat ze niet komen zullen er juist ouders zijn die nu wel eens extra dagen kunnen opnemen denk ik
Same! Heb hier helemaal niet over nagedacht
Oke agree to disagree hier dan haha, in andere genoemde gevallen hier wat ik lees 100% eens & het is een rot als je als je als normaal gezin zolang moet wachten ed maar niet als je naar Ibiza verhuisd & een au pair hebt.
Het ziet er van de buitenkant ook uit als een goedkoop notitieboek met het allersaaiste lettertype ooit. Doe dan op z’n minst een mooie emboss oid.
En je remind…
Huilen…
en het had remindT moeten zijn. Áls je dan onnuttig engels wil gebruiken doet het dan wel met de juiste Nederlandse grammatica.
Expres of?
Met opzet denk ik
hoop ik
Oefff…
Bedoel je dat onnuttig een verkeerd gekozen woord is? Onnodig was beter geweest, maar onnuttig is ook een woord. Of zit er er helemaal naast 🥹😅
Nutteloos?
Ohja
Al staat onnuttig wel in het woorderboek
Staat denk ik in hetzelfde woordenboek als disrespectvol
Ach ik maak gewoon een fout. Ik vind dat er best passief agressief wordt gereageerd op mijn fout.
Oh zo bedoelde ik het niet hoor! Veel fluflu’s gebruiken gewoon dat woord dus moest daaraan denken
passief agressief is mijn middel name