Mommybloggerstopic #10

En ze heeft het nog echt gedaan ook​:joy::joy: check haar stories.

4 likes

Caresse

4 likes

Hmm ze haalt wel veel leuke reacties weg helaas

3 likes

Ik wil het eigenlijk niet bekijken omdat ik haar de views niet gun maar ik vind het echt heel erg grappig

5 likes

Hahaha dit kán toch niet. Zitten ook wel weer lekker wat kontenlikkers reacties bij hoor:

‘Mooi om op Insta ook eens wat beelden te zien die puur en eerlijk zijn’

‘Brok in mn keel :heart:

:woozy_face::woozy_face::woozy_face:

18 likes

Ik vind die reacties altijd nog erger dan de feiten zelf. Echt triest al dat gedweep.

33 likes

Vooral de namen van die accounts

Allemaal mensen die van hun kind(eren) hun volledige identiteit hebben gemaakt.

20 likes

Ik vind het vrij irritant dat Elise Joanne best vaak dingen zegt als ‘rib uit mn lijf’/‘ik heb orgaan verkocht’/hint op dat ze geen geld heeft voor dingen terwijl ze imo ook laat zien dat ze zich behoorlijk wat luxe kan veroorloven. Prima hoor dat je geld uitgeeft aan een dure kast/haarverlenging/behandelingen/verbouwing maar ik trek het slecht als mensen die luxe uitgaven kunnen doen en tegelijkertijd overdreven klagen over dat dingen heel duur zijn.

28 likes

Ook al kan je het veroorloven en doe je veel dure uitgaven, dan nog kan je hetgeen wat je aanschaft duur vinden. Veel prijzen zijn tegenwoordig ook niet in verhouding. Denk dat menig influencer ook schrikt van de prijs van een doosje eieren tegenwoordig haha, maar dat zal ze er waarschijnlijk niet van weerhouden om de eieren links te laten liggen :nerd_face:

8 likes

Weet niet wat ik treuriger vind… haar schreeuw om aandacht en bevestiging met dit acteerwerk. Of al die simpele zielen in de comments die dit ’spontane’ moment op beeld de hemel inprijzen. :sweat_smile::joy:

9 likes

Ik zat echt met verbazing de reacties te lezen. Trappen mensen hier echt in? Zelfs de ‘ugly crying face’ van Kim K. was nog geloofwaardiger destijds :sweat_smile:

8 likes

Zo Puur!

7 likes

Haar reactie ook op alle negatieve reacties.

6 likes

De reacties heeft ze nu uitgezet…

6 likes

Bij Elise Boers is nu een professionele organIzer aan de slag om haar kasten in te ruimen. Ongelofelijk dat dit bestaat. Je kunt wel echt alles uitbesteden tegenwoordig😜

2 likes

Mij ook. Probleem is dat je het wel bij moet houden natuurlijk. Door mijn tactiek van alles in de kast en snel de deur dichtdoen, zou het binnen de kortste keer weer een zooi zijn. Maar goed, bij genoeg geld zou ik die persoon dan gewoon opnieuw langs laten komen

11 likes

Ik wil dit ook hahaah! Alleen lijkt het me dat je wel erbij moet zijn en moet weten waar ze alles bewaren andere ben je daarna voor altijd op zoek naar je spullen.

4 likes

Haha niet dat het mij niet heerlijk lijkt hoor, maar hoe priveliged zijn zij?? Echt werkelijk alles laten doen haha.

4 likes

Ook mijn droom! En ik denk dat het wel makkelijker bijhouden is als zij al een goed systeem enzo bedacht hebben dan als je het zelf helemaal moet gaan bedenken.

En zal wel een deel gesponserd zijn denk ik?

3 likes

Haha een oud-collega van mij is ook net zoiets begonnen. Ze woont/kent echt veel mensen in A’dam Zuid, dus zal nog wel goeie business zijn ook.

3 likes