Dit heb ik ook wel eens bedacht bij de deelnemers van “Je huis op orde”. Het was daarna helemaal opgeruimd en netjes met logische bakken en labels etc. Maar ik dacht dan: als deze mensen niet zélf veranderen of hun systeem aanpassen, is het daarna weer net zo’n zooi uiteindelijk. Jammer dat ze niet nog een follow-up hadden na een bepaalde tijd om te zien hoe het dan is. Was wel heel benieuwd of het dan bij iedereen nog zo netjes is of weer een ontplofte bom
Kim Kardashan was de kast organiser van Paris Hilton. Gouden bergen. Daar kan die meid op rekenen!
Dat is juist het hele verdienmodel volgend jaar komen ze terug om opnieuw orde op zaken te stellen. En omdat je natuurlijk niet zelf even een los bakje kan bestellen als er een stuk gaat blijf je aan ze vast zitten.
Josh V laat dat ook weleens zien. Diegene komt inderdaad eens in de zoveel tijd weer bij haar.
Als ik geld teveel had, mocht iemand mij ook wel komen helpen hoor.
Dit is echt mijn droombaan maar helaas geen start kapitaal om eerst duuzend bakjes te kopen
Whahah ja in een vlog een paar weken/maanden terug zei ze ook dat ze totaaaaal geen stress had van de verbouwing en dat ze niet wist waarom mensen altijd zeiden dat een verbouwing zoveel gezeik was. Paar minuten later zei ze dan gelukkig wel “ja wij laten natuurlijk alles doen dus als je het zelf moet doen snap ik wel dat het stressvol kan zijn”.
Plus zij woonde daar niet eens tijdens de verbouwing
Nou Wouter vond het anders wel pittig
Hahahaha. Ja dat is wel een ander verhaal. Volgens mij heeft Wouter wel nog zelf wat geklust toch?
Verhuizen geeft haar nu waarschijnlijk ook geen stress. Alles in en uit laten pakken door een verhuisbedrijf en de boel laten organizen. Dan kun je inderdaad zelf heel relaxed blijven.
Ik denk niet dat hij zelf effectief veel heeft gedaan, maar hij volgde alles wel goed op.
Hij ging bijna dagelijks naar de verbouwing om de werken te controleren en te bespreken.
Als er iets niet volgens plan was uitgevoerd ging hij dat overleggen met de werkmensen.
Elise ging er wekelijks heen, vaak met de kinderen om te kunnen kijken hoever het stond.
Wouter liep dan controlerend rond en Elise was vrolijk aan het vertellen dat het zo goed vooruit ging.
Ik ben absoluut geen Wouter fan en spoel meestal door als hij langer dan 1 seconde in beeld is, maar op dat vlak is hij wel heel goed.
Maar dit is toch überhaupt he hele issue? Als je het geld / netwerk / connecties hebt en gewoon werkelijk alles wat je wil voor je kan laten doen ( verbouwen, verhuizen, opruimen, schoonmaken etc.), dan ervaar je het dagelijks leven met een gezin toch echt anders dan de ouders die om 06.00 opstaan, ontbijt maken, broodjes pindakaas- o nee toch liever kaas - voor lunch smeren, je eigen ontbijt naar binnen werken, jezelf aankleden, je kinderen aankleden; tassen inpakken, je werk agenda doornemen; naar school brengen, door naar je werk in de spits en dit hele riedeltje aan het einde van de dag weer. Daarnaast in de avonden en weekenden kijken hoe je je huishouden voor elkaar krijgt en ook nog je tuin doen, glas / karton wegbrengen, boodschappen halen, je boodschappen uitpakken en proberen in je ongeorganiseerde voorraadkast te duwen en daarnaast nog in je huis een muur behangen, plankjes aan de muur moet schroeven en een band plakken?!
Dus tja, als zij dat als relaxt ervaart, dan snap ik dat, maar het gros van de mensen vindt dat niet, en ik krijg niet de indruk dat zij dat door heeft en alleen Champagne problems heeft.
Haha precies, voor ‘gewone’ mensen is verbouwen 9 vd 10 keer zelf veel doen, in de avonden en weekend klussen etc. Volgens mij heeft zij geen kwast aangeraakt. Maar helemaal prima hoor, als ik het geld zou hebben zou ik zeker op deze manier verbouwen
Vind het een beetje dubbel op zo na die verhuizing. T spul zit nog steeds in dozen, alleen nu in doorzichtige.
Laatst had de huismuts dit ook al laten doen… Benieuwd wie er volgt.
Ja en zo handig is een plastic bak met opgestapelde theedoosjes toch ook niet? Ik droom echt van lades waar je van boven ergens op kijkt en goed overzicht hebt
Alsof je ook nooit net iets meer thee hebt gekocht dat het niet meer in het bakje past?!
Ik weet niet of jullie hier Kelly Beukers en haar man volgen, maar zijn oma is overleden. Nu zie ik een story met de vraag of iemand een fotograaf weet voor de uitvaart van zijn oma. Met in kleine lettertjes eronder
*op basis van samenwerking
Jezus echt schaamteloos gewoon.
Oh een echte BOYS MOM, zie ik.
Sarah Rebecca
De BELLiNGAS
Wow wist niet eens dat dit een ding was
Ik ging hierdoor eens kijken op haar insta maar zo veel spon!