Mommybloggerstopic #10

Same!
Wil iemand de foto hier delen? :grin:

8 likes

10 likes

Hahahahah :dizzy_face::face_with_hand_over_mouth::face_with_hand_over_mouth:

(Ik snap ook werkelijk niet waarom Koen zo hot wordt gevonden. Echt pauper gone kakker.)

33 likes

Ik vind hem zon creepy gladjakker, gluiperd , bah. :face_with_spiral_eyes::face_with_spiral_eyes:

24 likes

Vraag me overigens af wie Koen hot vindt, behalve MB en JvP uiteraard

11 likes

Ik vind hem op die vent uit The Handmaids Tale lijken. Weet ff niet hoe die heet maar waar June in huis komt.

39 likes

Vriendinnen van mij zijn nogal enthousiast over hem. Ook een paar vriendinnen waarvan ik het écht niet verwacht had😅

6 likes

Fred!

6 likes

Koen Bollen is de ultieme Mr. Marvis man. Wat een saaiheid

52 likes

Hij ziet er iets te geleefd uit vind ik en volgens mij is hij net 30

15 likes

Die roken toch ook allemaal😂. En wellicht zonschade

7 likes

Die ja!

8 likes

Vreselijk goede acteur, ultra nare rol. Zit blijkbaar in de genen, zijn broer speelde een overtuigende SS-er in Schindlers List. Ik zie overigens de Fred Waterford gelijkenis wel met meneer Bollen.

Maar de Marvis-man is ook een vrij adequate beschrijving. Dat is dan de dertigers versie van de Jack and Jones gast. Saai, standaard, vergeet je meteen nadat je hem hebt gezien.

5 likes

Hij is in het echt ook wat kleiner en ieler. Niet erg maar komt op de socials daarom wat anders over vind ik.

6 likes

Er bestaan apps die van iedereen de beste foto kiezen en dat samenvoegen? :open_mouth:

Ik leef onder een steen ofzo, had hier nog nooit van gehoord. In ga direct door naar het ‘Ik voel me oud’ topic :smiling_face_with_tear:

11 likes

OMG ja!! Maar wel Ali expres versie

IMG_0221

23 likes

Ik heb em gezien en daar zie je wel echt duidelijk haar benen/voeten langs die van haar oudste zoons. Kon het me met deze foto ook niet voorstellen.

3 likes

En Voldemort 🥹

5 likes

Ik zie op de kleuren foto duidelijk 2 schoenen

5 likes

Ik zag ze beide wel, hoor?

6 likes