Mommybloggerstopic #10

Ja op de kleurenfoto.

Op deze zie ik ook niks hoor

6 likes

Daar had ik het ook over

8 likes

Die skinny jeans van die kids, zo strak, ziet er echt oncomfortabel uit

9 likes

Ja!!! Dit zie ik wel vaker als ‘ stijltje’ van bepaalde types bij hun kinderen ( jongens). Ik vind dat sowieso echt niet mooi bij jongens of mannen en het lijkt mij ook zeer oncomfortabel voor spelende kinderen.

Heb zelf overigens ook geen skinny jeans want krijg acuut claustrofobische benen daarvan.

10 likes

Ja ik vind dit ook een bepaald stijltje wat je veel ziet
Het lijkt me ook een werk om dat aan te krijgen, zeker na het douchen of zwemmen.

14 likes

Zou dat niet gewoon van die rekbare stof zijn? Van de HEMA hebben mijn kinderen ook van die skinny’s maar die zijn heel rekbaar, niet standaard jeans stof haha

18 likes

Ik zie echt heeeel veel kinderen dat soort jeans dragen helaas. Ik vind het zelf ook afschuwelijk.

10 likes

Ah mijn minst favo forumactiviteit, haten op kindernamen van lagere sociale klasse

38 likes

Wat een onzin om de kleding van de kinderen van een influencer af te gaan kraken. En dat ook nog te koppelen aan iets van volgens jou bij een bepaalde naam hoort.

Mijn kind heeft ook skinny jeans en daar zit gewoon rek in hoor, ze kunnen er op elke mogelijke manier mee bewegen. En ook na zwemles geen enkel probleem.

11 likes

Ja klopt vooral als er dan tips gevraagd worden voor ‘extra smalle pijpen’

6 likes

Heet ie toevallig Jayden?

9 likes

Sorry Jayden

1 like

Laf hoor, je post aanpassen en alles behalve inhoudelijk reageren. Leuk dat je meepost :clown_face:

14 likes

Voor mommybloggerliefhebbers met een zwak voor Britse mensen;
Mummysflippinhouse

Ik vind haar filmpjes en humor heel geestig en ik ben nav haar filmpjes weer Weetabix gaan kopen :heart_eyes:

2 likes

Volgt iemand hier Jenn Darby? Haar dochter klaagde eergisteravond over pijn aan haar oog. Eerst naar huis gestuurd bij de SEH omdat het een oogontsteking zou zijn, maar het werd steeds erger. Blijkt dat ze orbital cellulitis had en overgebracht moest worden naar het VUmc. Daar is ze volgens mij geopereerd (al zie ik nu de stories daarover niet meer) maar inmiddels is de infectie ook al naar haar hersenen verspreid en heeft ze meningitis opgelopen. vandaag is ze weer geopereerd maar het gaat nog niet beter dus nu wordt ze overgebracht naar de IC. Echt vreselijk zeg, het ene moment heb je een gezond kind en binnen 48 uur gebeurt er zoveel heftigs.

16 likes

Jeetje wat heftig. Hopelijk mag ze herstellen. Wat een onzekerheid.

8 likes

Lisa van Cuijk die met Lala en Lovie naar de Efteling gaat want “een dagje voor Lala”. Geen idee waar die vader van Lovie uithangt maar die is bijna nooit in beeld
 Het is juist belangrijk om quality time voor je oudste in te plannen zonder dat de baby de hele tijd aan haar lijf plakt đŸ« 

2 likes

Die voetbalt bij Vitesse :nerd_face: ofja, keept.

6 likes

Oh weer een voetballer? Dat wist ik niet :joy:

2 likes

Oh grapje ik heb het over de ex! My bad - kan het allemaal nie bijhouweee.

5 likes