Wie zegt dat ze niet ingesmeerd worden dan…? Mijn kinderen worden op een stranddag ook altijd rood van de warmte, maar zijn dan gewoon ingesmeerd.
Is dan ook niet van verbranden. Kan me voorstellen dat die warmte voor zo ‘n kleintje ook gewoon wennen is.
Al worden ze wel ingesmeerd, intussen is er genoeg bekend dat (te veel) zon niet goed is voor je huid. Met de UV index daar ben je al snel te laat met bijsmeren, dus zorg dan gewoon dat die kinderen beschermende kleding aan hebben.
Ik heb nooit gelet op haar billen, want word in beslag genomen door haar lach. Mond open, ogen die niet meedoen. Bas Smit vibes.
So much fahn!
Nouja, als ik zo’n bips had gehad…
Jemig op die story van Jacqueline zie je inderdaad dat Laurens rug gewoon verband is, zo zielig. Je hebt zulke leuke UV-shirts en broekjes, waarom niet gewoon dat de hele dag aan?
Misschien zijn ze kamp anti-zonnbrand
Volgens mij niet, meestal zitten ze juist in “dure” maar leuke, uv shirts van liewood of konges haha
Die filter maakt het niet beter…
Is de story weg ivm langer dan 24 uur of verwijderd?
Of verwijderd. Ik zag hem een uurtje geleden nog volgens mij
Volgens mij was het wel al aflopende, dus misschien gewoon de 24u gepasseerd!
Je kunt hem nog zien bij de curacao highlights
Wow daar is inderdaad niks aan gelogen. Wat zielig zeg! Helemaal rood
Er is al eens eerder commentaar geweest op dat haar kinderen zo bruin worden en of ze (zeker de jongsten) wel een beetje uit de zon houdt. Destijds reageerde ze dat ze helemaal niet veel in de zon komen maar ‘gewoon heel snel bruin worden’. Ja ik snap dat je snel bruin wordt, als je in je vroege kindertijd al regelmatig flink verbrand bent.
Zal vast niet voor iedereen opgaan hoor maar als ik kijk welke witte mensen snel bruin worden in de zomer is dat heel vaak omdat ze vaak verbrand zijn (of zich nog steeds laten verbranden).
Is dat echt? Mensen die snel bruin worden zijn vaak verbrand?
Ik volg haar niet, maar ging even kijken naar die stories. Maar jeeeetje, hoeveel geld hebben deze mensen? Voor 9 mensen een ticket betalen in de meivakantie en dat húis. Kom zelf net terug van vakantie en dat was buiten hoogseizoen dus en binnen Europa en tickets en accomodaties waren toen al zo duur
Edit: oh huis misschien wel (deels) gesponsord gezien de mentions in de stories.
Nee echt onzin.
Niet alle mensen, maar huid die vaak verbrand is wordt vaak sneller bruin daarna. Ben ooit vreselijk verbrand bij een randje op m’n arm en dat wordt zodra ik in de zon kom veel bruiner dan de rest. Twee jaar geleden heb ik een borst ook flink verbrand bij het randje van mn bikini en dat zie je nu nog steeds doordat het daar veel bruiner is.
Dus ja zeker niet wetenschappelijk onderbouwd maar uit ervaring zeg ik ja.
Ken ook helaas ook nog steeds meerdere mensen die zich begin van het seizoen compleet laten verbranden en vervolgens ontzettend bruin worden. ‘Vandaag een tomaatje, morgen een chocolaatje’ gaat bij hen helaas echt op. Super slecht voor je, maar het werkt soms wel.
Nee dat zijn vaak de donkerste witte personen met donker haar en/of donkere ogen en meer pigment in de huid. Bij kinderen zie je dat al.
Ja die worden sneller bruin maar dat is logisch. De mensen waar ik op doel zijn degenen die wit zijn met een heel lichte huid, lichte ogen en blond haar. Veel van hen worden naar mijn idee gewoon bruin omdat ze zich eerst flink laten verbranden wat daarna bruin wordt.