Die topo toets is dus precies waar het over ging
Voordelen van opgroeien zonder vader;
Opgroeien zonder ruzies en huiselijk geweld.
Ehh oke
Beetje context bij deze vrouw. Ze is alleenstaande moeder van 6 kinderen (en 6 verschillende ‘vaders’, die niet betrokken zijn). Dit is trouwens geen oordeel verder. Ze verteld dat ook uitgebreid op haar insta. Maar vond dit beetje bijzondere redenatie.
5 vaders hoor!! (Zit een tweeling tussen )
Ze is wel bijzonder vind ik.
Sommige reels toen ze zwanger was vond ik echt apart. Ze keek heel erg verleidelijk de camera in en was hoogzwanger. Heel erg ongemakkelijk.
Ik heb een keer in de comments bij een interview gelezen dat ze in de adult industry werkt (verder ook geen oordeel aan) Maar sinds ik dat weet en in combinatie met die buikwrijf filmpjes en de ‘zwoele’ blik in de camera kreeg ik er ook een heel ander beeld bij. Onder die filmpjes zag je ook veel mannen ineens reageren.
Klopt heb ik ook ooit eens gelezen.
Ja zij heeft ook meegedaan aan Adam zkt Eva en Wie trouwt mijn zoon. Daar werd haar baan ook benoemd.
Sjezus die Michelle Bollen heeft echt nog nooit van zonnebrandcrème gehoord hè.
Smeer je kind gewoon in man of zorg ervoor dat zo’n kleintje niet teveel in de zon zit.
Het viel mij ook al op dat die jongste zo verbrand is. Een uv pakje is echt geen overbodige luxe.
Die foto’s van Michelle zijn zo grappig. Boeie of mijn kind er leuk op staat, als mijn reet er maar op staat
Is de parodie van Vic Cle weer gebaseerd op Elise Boers ? “Even paar dagen naar Ams gevlogen”
Ging toch om dr billen
Zit momenteel zelf op Curaçao en zelfs ik heb een uv shirt aan. De zon is hier zo krachtig de tering en die kinderen maar in het water spelen in de zon. Arme schoudertjes…. Zoveel mensen die hier verbrand zijn en ook heel veel kinderen.
Ik kom er regelmatig i.v.m. familie en de UV index is daar dus 11 wat zeer hoog is waardoor je al in een paar minuten verbrand. Ik kan mij voorstellen dat het echt snel gaat met kinderen maar het ziet er echt heel zielig uit. Snap dan zelf niet waarom je op de social media een foto zet waar je kind met een verbrande rug ligt.
Wie zegt dat ze niet ingesmeerd worden dan…? Mijn kinderen worden op een stranddag ook altijd rood van de warmte, maar zijn dan gewoon ingesmeerd.
Is dan ook niet van verbranden. Kan me voorstellen dat die warmte voor zo ‘n kleintje ook gewoon wennen is.
Al worden ze wel ingesmeerd, intussen is er genoeg bekend dat (te veel) zon niet goed is voor je huid. Met de UV index daar ben je al snel te laat met bijsmeren, dus zorg dan gewoon dat die kinderen beschermende kleding aan hebben.
Ik heb nooit gelet op haar billen, want word in beslag genomen door haar lach. Mond open, ogen die niet meedoen. Bas Smit vibes.
So much fahn!
Nouja, als ik zo’n bips had gehad…
Jemig op die story van Jacqueline zie je inderdaad dat Laurens rug gewoon verband is, zo zielig. Je hebt zulke leuke UV-shirts en broekjes, waarom niet gewoon dat de hele dag aan?