Dat dus, behalve af en toe een topo toetst kan ik me echt niet herinneren dat er echt al voor toetsen geleerd moest worden op de basisschool
Ik heb de video niet gezien en vooral ook weinig zin om 'm te kijken maar vind het zo typisch. Ik werk in het onderwijs en krijg minstens 1x per jaar een mail van een ouder die het niet eerlijk vindt dat hun kind (a.k.a. zijzelf) een onvoldoende hebben gekregen voor een praktische opdracht. Echt gĂȘnant gewoon. Als ik Wil was zou ik denken van: âBalen, maar weet nu wel dat mijn kind het nog moeilijk vindt om dit zelf in te plannenâ en moooooove on.
Maar dit is ongeveer letterlijk de boodschap van de video. Hoe kun je nou een conclusie trekken van een video die je niet hebt gezien.
Heb de video inmiddels gezien maar ze heeft het in haar story toch alsnog over hoe ze âsemi beschaamdâ naar de juf ging? En als je er dan ook nog twee videoâs over maakt vraag ik me af in hoeverre je het los hebt gelaten.
Dan kreeg je dus huiswerk. Ik ken geen basisscholen die kinderen begraven onder huiswerk, maar kleine huiswerkopdrachten, zoals het leren van een beperkt aantal landen/provincies/steden/rivieren, een dictee of grotere zoals het voorbereiden van een spreekbeurt, het maken van een werkstuk zijn echt van alle tijden en ze hebben een functie.
Enige dat gesprekken zoals deze aantonen is dat kinderen dat prima aankunnen omdat ze het zich als volwassenen niet eens meer kunnen herinneren.
Die topo toets is dus precies waar het over ging
Voordelen van opgroeien zonder vader;
Opgroeien zonder ruzies en huiselijk geweld.
Ehh oke
Beetje context bij deze vrouw. Ze is alleenstaande moeder van 6 kinderen (en 6 verschillende âvadersâ, die niet betrokken zijn). Dit is trouwens geen oordeel verder. Ze verteld dat ook uitgebreid op haar insta. Maar vond dit beetje bijzondere redenatie.
5 vaders hoor!! (Zit een tweeling tussen )
Ze is wel bijzonder vind ik.
Sommige reels toen ze zwanger was vond ik echt apart. Ze keek heel erg verleidelijk de camera in en was hoogzwanger. Heel erg ongemakkelijk.
Ik heb een keer in de comments bij een interview gelezen dat ze in de adult industry werkt (verder ook geen oordeel aan) Maar sinds ik dat weet en in combinatie met die buikwrijf filmpjes en de âzwoeleâ blik in de camera kreeg ik er ook een heel ander beeld bij. Onder die filmpjes zag je ook veel mannen ineens reageren.
Klopt heb ik ook ooit eens gelezen.
Ja zij heeft ook meegedaan aan Adam zkt Eva en Wie trouwt mijn zoon. Daar werd haar baan ook benoemd.
Sjezus die Michelle Bollen heeft echt nog nooit van zonnebrandcrĂšme gehoord hĂš.
Smeer je kind gewoon in man of zorg ervoor dat zoân kleintje niet teveel in de zon zit.
Het viel mij ook al op dat die jongste zo verbrand is. Een uv pakje is echt geen overbodige luxe.
Die fotoâs van Michelle zijn zo grappig. Boeie of mijn kind er leuk op staat, als mijn reet er maar op staat
Is de parodie van Vic Cle weer gebaseerd op Elise Boers ? âEven paar dagen naar Ams gevlogenâ
Ging toch om dr billen
Zit momenteel zelf op Curaçao en zelfs ik heb een uv shirt aan. De zon is hier zo krachtig de tering en die kinderen maar in het water spelen in de zon. Arme schoudertjesâŠ. Zoveel mensen die hier verbrand zijn en ook heel veel kinderen.
Ik kom er regelmatig i.v.m. familie en de UV index is daar dus 11 wat zeer hoog is waardoor je al in een paar minuten verbrand. Ik kan mij voorstellen dat het echt snel gaat met kinderen maar het ziet er echt heel zielig uit. Snap dan zelf niet waarom je op de social media een foto zet waar je kind met een verbrande rug ligt.