Mommybloggerstopic #10

Nadat ze haar advocaat achter meerdere forummers aan stuurde omdat ze vond dat je aan kwakzalverij mag verdienen

28 likes

Moet je deze boos aflevering even kijken. Vlak nadat dit uitkwam is ze gestopt met alles.
Ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.

5 likes

Ik vind het ook echt bizar hoe zij van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn. Ook benieuwd wat voor werk ze nu doet.
Er was wel een paar jaar geleden bekend dat ze die villa weer hadden verkocht omdat hij op Funda stond.

8 likes

Je kan haar nog boeken als spreker. Maar weet niet waarover dan? Want over het succes van social media weet ik niet of je daar voor zou betalen :sweat_smile:

6 likes

Dat is dr inderdaad. Wow!

6 likes

Ja het eigenlijk wel echt heel bizar he?! Vooral voor iemand die geld verdiende ‘via’ bekend zijn is het gek dat ze echt nergens meer te vinden is.
Heeft niemand haar ooit nog eens ergens zien wandelen ofzo? Of haar kind naar school zien brengen?

5 likes

Zo ja hoeven we dat écht niet te delen hier.

60 likes

Nee ik ben ook niet geïnteresseerd in waar ze wanneer precies uithangt, maar of ze ergens uithangt. Is ze uberhaupt nog wel in NL

3 likes

Ik denk dat ze eigenlijk niet zoo bekend was, dat mensen haar herkennen op straat.

3 likes

Vorig jaar gezien in het Gooi

8 likes

Waarom. Zolang ze maar niet terug kwakzalverij verkoopt boeit het toch geen hol waar ze uithangt.

9 likes

Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe je na een carrière als influencer, en daarna behoorlijk publiek onderuit gaan, online helemaal kunt verdwijnen

14 likes

Ja net als dat meisje waarmee mascha die kookvideo’s mee maakte!

8 likes

Maar zij koos daar toch gewoon voor? Voor een leven buiten de camera’s? Annic was echt wel doorgegaan als ze niet onderuit was gegaan op die manier.

15 likes

Ja dacht dat Francis (?) inderdaad gewoon weer een leven wilde buiten de camera’s om en meer anonimiteit.

3 likes

Gaat er toch om dat je er dan in slaagt helemaal weer in de anonimiteit te verdwijnen?

5 likes

Jaa maar het leek wel echt of er iets was voorgevallen vond ik, het was heel plots (zeker na zo’n grote keukenspon)

11 likes

Nieuwe editie van Diep’r is teamwork hahaha ik zie me al zitten op werk in een vergadering en dit spel tevoorschijn toveren

14 likes

Ik wil dat spel echt als dagdate bij Boer Zoekt Vrouw.

8 likes

Haha, maar dat is wel een van de weinigen die mij nog wel leuk lijkt om te spelen.

4 likes