Mommybloggerstopic #10

Misschien deelt ze het nu niet direct omdat er ook 2 families achter zitten en ze 3 kinderen samen hebben. Eerder leek het er ook op uit cryptische posts die ze later verwijderde dat hij een ander had (gehad)

2 likes

Ik bedoelde juist dat ze het nu dan direct online deelt. Want de wandeling zorgde voor het inzicht, dat ze een niet leuke beslissing heeft genomen.

3 likes

Vind het wel heftig hoor, grote levenskeuzes (die indruk krijg ik) die mede worden ingegeven door engelengetallen op een wandelroutepaaltje :dizzy_face:

5 likes

Ik denk dat de mensen die dat doen de ā€œtekensā€ vaak zelf zo interpreteren zoals dat voor hen goed voelt.

Dus dat je het label ā€œopplaktā€ wat je toch al in je hoofd had.
Een boomstronk is idd een obstakel. Kan je voor jezelf verklaren als: ppfff ik maak nu een heftige periode door maar ik moet dit nu doen. Of ik moet het juist niet doen want ā€œobstakelā€

14 likes

Oprecht shit voor haar dat ze door een moeilijke tijd gaat. En die cijfers… Als zij er troost uit haalt: prima. Zolang ze maar geen cursus gaat verkopen dat die cijfers op zo’n anwb wegwijzerbord de oplossing zijn voor je moneymindset, kanker en wereldvrede.

31 likes

Als je er niet voor open staat komt er nooit wereldvrede. Het universum geeft je zoveel signalen.

5 likes

Dan kan ze beter aarden. Dichte schoenen werken het aarden tegen. Blote voeten is het meest ideale maar slippers is een mooi compromis.

3 likes

Niet raar maar er zitten veel teken deze tijd. Extra risico als je dan op slippers loopt. Ze raden nu ook bijvoorbeeld aan om niet met blote armen te lopen en een pet op. Denk dat @Malija dat bedoelt

11 likes

Je bedoelt tekens?

16 likes

Ik zoek een (oude) influencer/vlogger. Ik gok rond 2018. Een blonde vrouw zwanger/eerste weken van de baby. Geen idee hoe ze heet of haar werk . Haar man was piloot. Ze woonde in een prachtig loft of appartement in Amsterdam. Ze gingen verhuizen naar buiten de stad. Ik denk Het Gooi of iets als veluwe. Heel vaag, maar wellicht heeft iemand ene idee wat ik bedoel.

4 likes

Annic ten Duis? Of van Wonderen? Zij is van de aardbodem verdwenen.

21 likes

Nadat ze haar advocaat achter meerdere forummers aan stuurde omdat ze vond dat je aan kwakzalverij mag verdienen

28 likes

Moet je deze boos aflevering even kijken. Vlak nadat dit uitkwam is ze gestopt met alles.
Ik ben ook benieuwd hoe het met haar gaat.

5 likes

Ik vind het ook echt bizar hoe zij van de aardbodem verdwenen lijkt te zijn. Ook benieuwd wat voor werk ze nu doet.
Er was wel een paar jaar geleden bekend dat ze die villa weer hadden verkocht omdat hij op Funda stond.

8 likes

Je kan haar nog boeken als spreker. Maar weet niet waarover dan? Want over het succes van social media weet ik niet of je daar voor zou betalen :sweat_smile:

6 likes

Dat is dr inderdaad. Wow!

6 likes

Ja het eigenlijk wel echt heel bizar he?! Vooral voor iemand die geld verdiende ā€˜via’ bekend zijn is het gek dat ze echt nergens meer te vinden is.
Heeft niemand haar ooit nog eens ergens zien wandelen ofzo? Of haar kind naar school zien brengen?

5 likes

Zo ja hoeven we dat Ʃcht niet te delen hier.

60 likes

Nee ik ben ook niet geĆÆnteresseerd in waar ze wanneer precies uithangt, maar of ze ergens uithangt. Is ze uberhaupt nog wel in NL

3 likes

Ik denk dat ze eigenlijk niet zoo bekend was, dat mensen haar herkennen op straat.

3 likes