Mommybloggerstopic #10

Vorig jaar gezien in het Gooi

8 likes

Waarom. Zolang ze maar niet terug kwakzalverij verkoopt boeit het toch geen hol waar ze uithangt.

9 likes

Ik blijf het toch fascinerend vinden hoe je na een carrière als influencer, en daarna behoorlijk publiek onderuit gaan, online helemaal kunt verdwijnen

14 likes

Ja net als dat meisje waarmee mascha die kookvideo’s mee maakte!

8 likes

Maar zij koos daar toch gewoon voor? Voor een leven buiten de camera’s? Annic was echt wel doorgegaan als ze niet onderuit was gegaan op die manier.

15 likes

Ja dacht dat Francis (?) inderdaad gewoon weer een leven wilde buiten de camera’s om en meer anonimiteit.

3 likes

Gaat er toch om dat je er dan in slaagt helemaal weer in de anonimiteit te verdwijnen?

5 likes

Jaa maar het leek wel echt of er iets was voorgevallen vond ik, het was heel plots (zeker na zo’n grote keukenspon)

11 likes

Nieuwe editie van Diep’r is teamwork hahaha ik zie me al zitten op werk in een vergadering en dit spel tevoorschijn toveren

14 likes

Ik wil dat spel echt als dagdate bij Boer Zoekt Vrouw.

8 likes

Haha, maar dat is wel een van de weinigen die mij nog wel leuk lijkt om te spelen.

4 likes

Is dr wel gelukt, was Foodgloss en haar helemaal vergeten.
Wel schattig om het nu weer terug te zien.

1 like

Ik kon niet vinden of dit al gepost was ergens, maar Martine heeft blijkbaar vanochtend in haar live inderdaad bevestigd dat ze in scheiding ligt. Bron: haar eigen insta story van eerder vandaag. Pittig zeg met drie jonge kinderen

24 likes

Jeetje wat sneu zeg. Ook daarna kijken wie waar gaat wonen, etc. Gun je niemand. Zie tot nu toe dat het vooral ouders met 3 kinderen zijn die gaan scheiden, Nynke de Jong, Nina Pierson en nu Martine. Kan me best voorstellen dat dat meespeelt. Vind zelf met 1 kind de balans en een leuke relatie houden al lastig, laat staan met drie.

2 likes

Echt een trend (met mediameidenstem dit)

28 likes

Neu die ook, maar toevallig de laatste 3 koppels op rij waar ik van hoorde hadden er drie dus ik vond het wel opvallend

4 likes

Is het dan niet eerder dat influencers de mensen zijn van wie je het hoort en die eerder geneigd zijn drie kinderen (meer dan gemiddeld) te hebben, al dan niet omdat ze er de tijd voor hebben (en het voor extra content zorgt :grimacing:).

15 likes

Welke Martine?

6 likes

Van dat duo. Tienvanwil

3 likes

Ik zie deze insta story niet terug, dus ik denk dat die al weg is. Heel verdrietig wel.

6 likes