Mommybloggerstopic #10

wait, what? Ik heb dat ‘dieet’ vaker voorbij zien komen en schijnt idd dat mensen met diabetes daar lekker op gaan, maar dat past echt zó niet bij het beeld wat ik van Kelly heb… :sweat_smile:

4 likes

ja het is echt een krankzinnig ‘dieet’; geen groente, geen fruit, alleen dierlijke producten. Rijmt inderdaad niet met het beeld wat ze verder van zichzelf probeert af te geven.

4 likes

Oh ik vind het juist precies in haar straatje passen. Ze is de laatste tijd ook helemaal into ‘vrouwelijke energie’ enzo? Dat is echt precies wellness rechts toch. Was ze ook niet wappie tijdens de coronatijd?

66 likes

Want van groente, fruit en vezels raken je darmen alleen maar geïrriteerd… Zo achterlijk en gevaarlijk dit dieet

6 likes

Vrouwelijke energie en carnivoor vind ik dan weer niet samen gaan :joy:

14 likes

Een grap over worsten ligt voor een open doel

9 likes

Ja jawel het komt allemaal uit diezelfde conservatieve/ wappie hoek.

15 likes

Ja volgens mij deed Vita dit ook een keer :joy:

3 likes

Elise Boers heeft een anafylactische shock gehad door het eten van noten in een restaurant dat blijkbaar haar allergie niet serieus genoeg heeft genomen of een foutje heeft gemaakt. Ze heeft 24 uur op de IC gelegen en het is blijkbaar kantje boord geweest. Ik zou echt nooit meer iets durven eten wat ik niet zelf heb klaargemaakt.

16 likes

Ja brr eng joh! Wat kut van dat restaurant. Pinda/noten allergie kan zo heftig zijn!

6 likes

Echt verschrikkelijk ja! Ik vind haar bericht heel netjes verder. Er zijn mensen die de naam van het restaurant zouden noemen.

4 likes

Ken een aantal mensen met een notenallergie, en helaas gaat het soms inderdaad wel eens mis. Is nooit leuk, maar als je je epipen gewoon meteen in je been jast en daarna zsm naar het ziekenhuis gaat zou het geen kantje boord moeten zijn… Maar ja, ken ook mensen die er overmoedig in worden nadat het al lang goed gaat en dus hun epipen maar thuis laten, dus misschien was dat het geval?

6 likes

Nee die had ze wel mee, gelukkig maar. Wat schrikken zeg.

8 likes

Oh damn, en dan alsnog kantje boord? Dan was het wel heel heftig ja. Echt extreem slordig van dat restaurant! Ik zou ze echt openbaar aan de schandpaal hebben genageld als het bij de mensen die ik ken was gebeurd, knap dat ze zich kan inhouden.

@Maanzaad bedankt voor je duimpje :+1:t3:

3 likes

Ja, ik was er natuurlijk niet bij, dus ik ga gewoon uit van wat zij schrijft op insta. En dat het ook een half uur duurde voor de ambulance er was, misschien dat dat ook nog meespeelde? Ik heb verder ook geen verstand van allergische shocken/reacties. Ik zou denk ik ook echt laaaaaiend zijn op het restaurant hoor.

5 likes

Pff een halfuur op de ambulance wachten is echt mega lang, ze moeten doodsangsten hebben uitgestaan :cry:

3 likes

Was het in Nederland of Ibiza?

4 likes

Omdat je laatste zin echt hartstikke onnodig is? :+1:t2::+1:t2:

28 likes

Mijn laatste zin waarin ik vraag of ze haar epipen wellicht niet bij zich had (met de uitleg erbij waarom ik dat vraag)? Volg haar niet en had ook geen zin om de video te gaan kijken om het zelf uit te vinden, dus vandaar dat ik het hier vraag. Snap niet wat daar onnodig aan is?

4 likes

Zou je als spion eigenlijk een voedselallergie mogen hebben?

10 likes