Oranje.
Ja, sinds de vriendengroep van Bonnie #goals is, heb ik het ook maar opgegeven.
Maar wat betreft die Michelle⦠we zijn allemaal volwassen mensen. We kunnen toch ook wel bedenken dat die vent waarschijnlijk zijn gore sokken overal laat slingeren of iets in die trant. Snap echt niet dat je je op deze leeftijd nog voor de gek laat houden door social media.
Nou en wat voor een chaos het moet zijn met al die kinderen bij elkaar elke dag Lijkt mij verschrikkelijk.
Fake
Hoe is dat je definitie van perfect? Je man delen met een andere vrouw, mega veel kinderen, er ouder uitzien dan je bent en je lelijk kleden terwijl je geld zou hebben voor mooie kleding
Het is een nachtmerrie
āHet is een hel gelijkā - vibes
Addergebroed, dat is 't!
Dit huis, dit vervloekte huis!!
Welkom op het forum
Mies is wel een actief meelezer hier!
Want?
Want, omdat ze meeleest/zichzelf googelt? Of bedoel je hoe ik dat weet?
Ja het tweede haha sorry
Lang verhaal kort: ik heb ooit iets vaag herleidbaars over haar gepost, wat ik viavia had gehoord. Als reactie daarop heeft ze achterhaalt wie mij dat verteld had en heeft ze die persoon geblokkeerd. Toen die om uitleg vroeg deelde ze de post van hier waardoor mensen in mijn omgeving wisten dat het mijn account was (ik postte in die tijd wat specifieke dingen uit mijn leven). Daardoor ben ik nu al jaren een meelezer in plaats van een poster hier
triest allemaal
Wat een zelfkastijding om hier mee te lezen als een influencer
Ja maar ik zou ook sowieso meelezen als je weet dat hier continu over je gepraat wordt. Je moet wel heel veel zelfbeheersing hebben om dat niet te doen lijkt me
Dankzij dit forum weet ik überhaupt wie Mies is. Daarvoor had ik nog nooit van haar gehoord.
En? Een verrijking van je leven?