Want?
Want, omdat ze meeleest/zichzelf googelt? Of bedoel je hoe ik dat weet?
Ja het tweede haha sorry
Lang verhaal kort: ik heb ooit iets vaag herleidbaars over haar gepost, wat ik viavia had gehoord. Als reactie daarop heeft ze achterhaalt wie mij dat verteld had en heeft ze die persoon geblokkeerd. Toen die om uitleg vroeg deelde ze de post van hier waardoor mensen in mijn omgeving wisten dat het mijn account was (ik postte in die tijd wat specifieke dingen uit mijn leven). Daardoor ben ik nu al jaren een meelezer in plaats van een poster hier
triest allemaal
Wat een zelfkastijding om hier mee te lezen als een influencer
Ja maar ik zou ook sowieso meelezen als je weet dat hier continu over je gepraat wordt. Je moet wel heel veel zelfbeheersing hebben om dat niet te doen lijkt me
Dankzij dit forum weet ik überhaupt wie Mies is. Daarvoor had ik nog nooit van haar gehoord.
En? Een verrijking van je leven?
Huh ik heb altijd gedacht dat die spiegel IN hun appartement hing. Blijkt dus de lobby te zijn?!
Hahaha ja dit viel mij ook al op. Alle bikini fotos zijn op die plek en je ziet ook heel vaak iemand achter die receptie zitten hahahah, echt why
Ik snap wel dat ze sommige comments verwijderd. Eerst zoveel haat en verwarde comments krijgen over de love triangle en nu is iedereen helemaal fan?
Nog een reden dat ik neverrrrr influencer kan zijn, ik zou die comments echt niet aankunnen.
Hilarisch😂 Hoe heet dat account?
Oh die lag voor de hand😂
Zie ik alleen niks op van wat jij zegt maar er zijn ergere dingen😅
Ik weet ook niet waarom ik ging kijken maar die 17 reacties uit 2021?
Ik vind Michelle altijd een beetje truttig, oranje en veel ouder lijken dan ze is.
Hoe oud is zij überhaupt?
30
Volg iemand mamalotje? Soms schrijft ze van die teksten dat ik denk, wat zeg je nou allemaal? Zo abstract en wollig, of ligt dat aan mij?