Mommybloggerstopic #10

Hoe heet dit hotel? Ik wil het zieeeeeen

14 likes

Zhero!

5 likes

Misschien heb ik ergens iets niet goed gelezen op de insta van Michelle, maar hoe weten zo zeker dat die vrienden en familie niet ook in dat hotel verblijven?

(Lijkt me nog steeds kut dat er zo een groep in je hotel zit overigens)

4 likes

Zo tokkie ook allemaal.

23 likes

Staat idd in de stories van Michelle. Ze geeft aan ‘fijn dat de familie in dezelfde straat zit - niet op elkaars lip, maar toch dichtbij elkaar’ oid.

2 likes

Het valt me wel op dat alles en iedereen om Michelle lijkt te draaien en iedereen naar haar pijpen danst. In het bedrijf werkt ze samen met al haar beste vriendinnen en familieleden, en zelfs op vakantie volgt iedereen haar naar alle bestemmingen. Het komt daardoor over alsof zij altijd in het middelpunt staat. Het lijkt een soort grote Michelle-show, lekker amicaal op de voorgrond en iedereen die zich aan haar aanpast en altijd voor haar klaar staat.
Ik ken geen enkele andere persoon die dit zo heeft in ieder geval.

14 likes

Hahha nu doe je net of het dwangarbeid is. Misschien vinden ze het wel gewoon leuk.

14 likes

Volgens mij noemt ze mensen al snel beste vrienden, parels, steun en toeverlaat en al die overdreven termen die ze gebruikt.

15 likes

Ik denk dat het feit dat zij haar eigen content bepaalt wel heel erg aan dit beeld bijdraagt.

4 likes

34 likes

Elise Boers en Wouter hebben een experiment om een maand lang elke dag seks te hebben. Helemaal prima maar ik kan er niet aan wennen ofzo dat je dit soort dingen de wereld in slingert in je podcast

12 likes

Preuts much :joy:

18 likes

Het element om het met de wereld te delen, maakt het voor mij vrij apart. Maar dat is natuurlijk het hele influencer bestaan. Ik vind dat mensen veelteveel delen, ongeacht onderwerp.

7 likes

Sommigen van jullie hebben echt een obsessie met Michelle Bollen en het fascineert me

34 likes

Hoezo is dat een experiment :sweat_smile:

5 likes

IMG_0936

40 likes

Dit hele topic gaat erover.

5 likes
6 likes

Rijk.

10 likes

Ik dacht ook dat ik dikke bunda snapte, maar dat blijkt op het forum ook iets anders te betekenen.

8 likes