Mommybloggerstopic #10

Agree to disagree dan maar, ik vind dat dus echt niet

3 likes

Als iemand van het moederschap haar hele identiteit heeft gemaakt?

6 likes

Zeg het nog een keer, hardop: Ma-ma Lot-je.

67 likes

Daar ben ik het niet mee eens.
En met name vroeger draaide het alleen maar om haar kinderen. Ik volgde haar vanaf het begin, nu al een hele tijd niet meer omdat ik juist wel vind dat ze veel deelt over ouderschap.

4 likes

Haar bio is:

Houden van jezelf.
Het moederschap en al haar uitdagingen.
Zo eerlijk mogelijk verteld.

6 likes

Ja vroeger miss. Ik volg haar vooral om haar bekkentraject en nu heeft ze het voornamelijk over human design, haar scheiding, sporten, en ze maakt vooral reclame voor junggluck gezichtsverzorging. Geen typische momvlogger ik had haar dus bewust niet hier geplaatst.

4 likes

Ah bekkeninstabiliteit die natuurlijk niks te maken heeft met haar bevallingen.

33 likes

En ze klaagde vooral erg veel over het moederschap daarbij.

4 likes

Ik moest dit googlen, maar :nauseated_face:

19 likes

Vooral blijven volhouden

12 likes

Waarom kan je niet gewoon zeggen oh ja bij nader inzien hebben jullie toch wel gelijk! Is niet erg om een foutje toe te geven toch.

22 likes

Nee zeker niet, maar ik vind haar gewoon geen momvlogger. Daarom zei ik al agree to disagree.

1 like

Hoe kan je iemand waarvan de naam mama bevat geen mommy influencer vinden​:joy::joy::joy::joy::joy:

33 likes

En dan gewoon stug ā€˜agree to disagree’ blijven zeggen :joy:

29 likes

Ja echt prachtig

8 likes

Omdat je je instanaam niet altijd kunt veranderen maar je content wel? Kelly Caresse is toch ook geen hondenvlogger (haar hond heette caresse)

10 likes

Ik heb me oprecht altijd afgevraagd waarom het caresse is, ik dacht eerst haar achternaam ofzo.

50 likes

Hahaha same. Was echt een openbaring dit.

12 likes

Is veracamilla ook geen britse koningshuis vlogger? En enzoknol geen paardenvlogger???

50 likes

Oh ik dacht dat ze zichzelf naar maandverband met vleugels had genoemd.

Vind ik ook wel passend bij haar.

15 likes