Mommybloggerstopic #10

Hahahaha ja precies dit. Die naam is zo ‘Libresse’

9 likes

En jemig Caresse als naam voor je hond

31 likes

Haha ik dacht altijd naar een lippenstift lijn van loreal. Die heette ook caresse.

8 likes

Of iets in de zorg.

3 likes

Heh, een coach om te leren spelen?

7 likes

Tell me your’re privileged without telling me your’re privileged :face_with_spiral_eyes:

47 likes

Pfff nou wat overdreven idd.

Geef ze iets wat geen speelgoed is zoals een steen of een eikel ofzo.

:rofl:

Of een afstandsbediening

6 likes

Autosleutels :partying_face:

2 likes

Ik dacht ook altijd dat haar zoontje superlang alleen kon spelen n.a.v. haar video’s en Instagram posts. Het ligt dus zeker niet aan jou.
Zo’n coach lijkt me zo overdreven want het is ook volledig normaal dat een 4-jarige maar een spanningsboog van enkele minuten heeft.

15 likes

Ik dacht haar paard? :joy:

4 likes

Hallo waarom hebben die kinderen uberhaupt speelgoed nodig en zijn ze niet buiten in de allermooiste speeltuin genaamd de natuur???

8 likes

Lego wordt juist ingezet door coaches bij volwassenen:

De methodiek LEGO ® SERIOUS PLAY® is een krachtige bewezen methodiek om teams en organisaties te faciliteren in de ontwikkeling van visie en strategie, teamvorming, ondernemerschap of innovatie. Het spel helpt om beter te communiceren met elkaar. Zonder aannames.

Niet verpest maar zijn tijd ver vooruit #brickboss.
:smile:

8 likes

Sarahrebecca is naar mijn idee de afgelopen maanden zo veel meer cringe geworden dan eerder. Toch? :laughing: zoveel “dansjes op gevoel” en huilmomenten filmen en die ja academy zooi :sweat_smile:

12 likes

Let maar op. Zij gaat richting :sparkles:coaching :sparkles: Ze wil zo graag iets zijn wat ze niet is. Vet cringe ja.

18 likes

Zij zou echt in bescherming genomen moeten worden tegen zichzelf met wat ze allemaal het internet in slingert.

Vooral over dr kinderen etc.
:face_with_spiral_eyes:

15 likes

Ik zag net ook een filmpje op Sarah Rebecca’s insta dat iemand in haar omgeving had gevraagd of het wel goed met haar gaat en waarin zij vertelt dat het juist súper goed gaat en dat ze “staat te springen om iedere traan die komt” (gevalletje haar zelf overtuigen denk ik)

13 likes

Ja ik zou het al doodvermoeiend vinden om dit soort filmpjes steeds op te nemen en er zo mee bezig te zijn, maar waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit zo een influencer zou kunnen zijn :joy: hoe meer je bepaalde zaken uitvergroot, des te meer wordt het een ding/issue in je dagelijks leven

6 likes

Bedenk je ook even dat er een hele gedachte achter zit. Eerst de camera goed neerzetten, kijken of het licht wel goed is etc. en dan zo gaan staan dansen😂
Ze maakt inderdaad wel andere content als vroeger. Wel positief dat ze haar kinderen minder laat zien

11 likes

Ze ging ook een weekend offline om vervolgens op maandag te posten wat ze allemaal in het weekend had gedaan :smiling_face_with_tear:

8 likes

Die halve hartjes voor het hoofd als ze er toevallig aan denkt? :rofl:

3 likes