Mommybloggerstopic #10

Lego wordt juist ingezet door coaches bij volwassenen:

De methodiek LEGO ® SERIOUS PLAY® is een krachtige bewezen methodiek om teams en organisaties te faciliteren in de ontwikkeling van visie en strategie, teamvorming, ondernemerschap of innovatie. Het spel helpt om beter te communiceren met elkaar. Zonder aannames.

Niet verpest maar zijn tijd ver vooruit #brickboss.
:smile:

8 likes

Sarahrebecca is naar mijn idee de afgelopen maanden zo veel meer cringe geworden dan eerder. Toch? :laughing: zoveel “dansjes op gevoel” en huilmomenten filmen en die ja academy zooi :sweat_smile:

12 likes

Let maar op. Zij gaat richting :sparkles:coaching :sparkles: Ze wil zo graag iets zijn wat ze niet is. Vet cringe ja.

18 likes

Zij zou echt in bescherming genomen moeten worden tegen zichzelf met wat ze allemaal het internet in slingert.

Vooral over dr kinderen etc.
:face_with_spiral_eyes:

15 likes

Ik zag net ook een filmpje op Sarah Rebecca’s insta dat iemand in haar omgeving had gevraagd of het wel goed met haar gaat en waarin zij vertelt dat het juist súper goed gaat en dat ze “staat te springen om iedere traan die komt” (gevalletje haar zelf overtuigen denk ik)

13 likes

Ja ik zou het al doodvermoeiend vinden om dit soort filmpjes steeds op te nemen en er zo mee bezig te zijn, maar waarschijnlijk ook de reden dat ik nooit zo een influencer zou kunnen zijn :joy: hoe meer je bepaalde zaken uitvergroot, des te meer wordt het een ding/issue in je dagelijks leven

6 likes

Bedenk je ook even dat er een hele gedachte achter zit. Eerst de camera goed neerzetten, kijken of het licht wel goed is etc. en dan zo gaan staan dansen😂
Ze maakt inderdaad wel andere content als vroeger. Wel positief dat ze haar kinderen minder laat zien

11 likes

Ze ging ook een weekend offline om vervolgens op maandag te posten wat ze allemaal in het weekend had gedaan :smiling_face_with_tear:

8 likes

Die halve hartjes voor het hoofd als ze er toevallig aan denkt? :rofl:

3 likes

:confused:

2 likes

Ja apart hè, laat die tranen mij maar lekker overslaan hoor. Ik krijg er alleen maar rimpels van, die krijg ik liever door het lachen dan het huilen

4 likes

Ja, ook met die huildingen of dat lunchen buiten dus eerst de camera neerzetten? Maar ik vind het ook vaak sneu voor de kinderen, de dagen met ze is ze alleen maar aan t klagen

5 likes

Weet iemand toevallig nog waar die geschilderde Tripp Trapp stoel vandaan kwam van roomy?

4 likes

Elise is naar Nederland gekomen om Vita te verrassen voor haar verjaardag. Lief hoor, maar is toch niet normaal hoeveel zij op- en neer vliegen, echt wel elke paar weken.
Denk dat er zat zussen zijn die vlak bij elkaar wonen en elkaar veel minder zien.

11 likes

Ze verrassen elkaar ook jaarlijks op hun verjaardag, hoe verrassend kan het nog zijn?

21 likes

Ze filmt gewoon ff een hele Jolie drop in de hal van dat hotel haha, lekker akward ook met die gasten die door het beeld lopen…

38 likes

Schaamteloos.
En tering die kleur.

14 likes

Maar ze voelen zich daar zo thuis

:nauseated_face:

10 likes

Zo zuur, toch mega lief als je zus ineens voor je deur staat op je verjaardag. Ze leek ook helemaal verrast in het filmpje.

15 likes

Ik vond dit best interessant om te lezen.

19 likes