Mommybloggerstopic #10

Ik heb een wollen vestje in een vrij grote maat gegeven aan een vriendin, ik had geen flauw idee wanneer haar baby het aankon. Maar mij werd juist aangeraden om iets in een grotere maat te kopen. Ze vertelde later dat haar baby die het meest heeft aangehad. En idd laat haar toch. Dan kan ze het anders lekker weer verkopen op haar geliefde vinted.

4 likes

Heeft iemand hier al geprobeerd die docu over 8 passengers (‘Devil in the family’) te kijken? Ik heb een abbo op Disney+, maar kan hem dus niet vinden.

3 likes

Het staat op hulu en dat is niet beschikbaar in Nederland.

6 likes

Ik heb 1 episode van die documentaire gezien (niet in NL). Ik heb vorige maand het boek van Shari gelezen. Ik vind het wel interessant om nu ook Kevin’s verhaal te horen maar tot nu toe geeft hij gewoon Ruby de schuld van alles :roll_eyes:

3 likes

Ik ben nu aflevering 1 aan het kijken en vind het zo typisch hoe hij nu al dit hele verhaal opzet. Dat hij zo gelukkig was dat iemand met hem wilde trouwen en de eeuwigheid met hem koos, waardoor hij er alles voor over had om dat te houden. En dat hij letterlijk zegt dat hij het vloggen in het begin niet fijn vond, tot het eerste geld binnenkwam.

Het viel me ook al op in interviews die de afgelopen dagen zijn uitgebracht. Het hele verhaal is zo gevorm dat hij als een slachtoffer gezien kan worden. Echt een slappe vaatdoek die man.

Edit: “I had no idea this was going om behind the scenes”, waarna er meteen meerdere clips worden getoond dat hij aan het filmen is terwijl Ruby de kinderen slecht behandelt :clown_face:

9 likes

Hey, long time ago. Maar kwam dit berichtje tegen. Heb jij een accountnaam? Ben wel nieuwsgierig. :smile:

4 likes

Lol die instapost van mamalotje. 5 dezelfde foto’s met haar nieuwe vriend, die er “anoniem” op staat, om even te showen dat ze een nieuwe partner heeft.

11 likes

Jaa en al die stories ervoor (ze kocht -alweer- een blauw kledingstuk en dat kwam ook door ~de nieuwe liefde~).

Ligt er echt wel heel dik bovenop allemaal.

6 likes

Haha waarom zou je blauwe kleren gaan kopen door de liefde.
Ik vatte de blauwe fase op als in ineens heel gestructureerd/ verstandig/ netjes (je weer wel, die kleurentest) want er zat ook een telefoonkoord tussen de aankopen :joy:ik kijk bij haar nergens meer van op.

6 likes

Ik vind haar zo ontzettend cringy, zoveel toneelspel ook

19 likes

Nouja wat dat betreft past haar nieuwe vriend perfect bij haar, net zo’n zweverig raar type. Heeft op insta een filmpje waarop hij in een schriftje schrijft “I love seeing you happy. It’s all I really want”. Stuur elkaar gewoon even een appje ofzo?

5 likes

Heeft ze ergens gedeeld wie het is? :eyes: of ben jij een goede speurder

8 likes

Vind dit een beetje creepy, het is overduidelijk dat hij anoniem wil blijven en dan met man en macht op zoek gaan?

5 likes

Doe even normaal en verwijder dit.

6 likes

Lol het staat gewoon openbaar op insta

6 likes

Achja mensen zijn verliefd en de hele wereld mag/moet het weten hoe bijzonder en leuk het is. Ik vind het ook een hoog msn gehalte hebben maarja zo was ik zelf ook toen ik net verliefd was

2 likes

Ja ik snap de verbazing in de reacties ook niet. Mensen vragen serieus of het nu echt zo anders is dan destijds met haar ex? Duhh iedereen vindt z’n kersverse liefde toch 100x beter dan z’n ex.

6 likes

Ja of van die ‘goedbedoelde’ adviezen met ‘ik zou even pas op de plaats nemen, eerst rust voor de kinderen’, waarom zou je dat gaan reageren bij iemand die je niet kent :sweat_smile:
Vind haar schrijfstijl wel echt vreselijk, kan zo’n bericht 3x lezen en snap nog niet wat ze nou precies wil zeggen

5 likes

“wees in liefde.”

7 likes

Ik mis soms echt de :nauseated_face: reactie

6 likes