Rooomy die zich afvraagt of ze vlekken ziet door de stress of door het feit dat ze zichzelf keihard herhaaldelijk op haar hoofd heeft geslagen in een episode.
Yiiiiikes
Rooomy die zich afvraagt of ze vlekken ziet door de stress of door het feit dat ze zichzelf keihard herhaaldelijk op haar hoofd heeft geslagen in een episode.
Yiiiiikes
Wat
Ik heb dit nog nooit gedaan bij mezelf maar ik kan het me wel voorstellen. Ik werd echt hélemaal gestoord van mijn huilbaby
Ja ik weet niet wat er bij haar aan de hand is en oordelen is ook makkelijk, maar postpartum rage is wel echt een ding. Weet dus niet of zij een huilbaby heeft, maar het is niet voor niets dat er, althans dat is mijn ervaring, voor/tijdens de kraamweek aandacht is voor wat je moet doen als je gek wordt van je baby, want ik denk dat veel mensen het gevoel kennen dat je het wel uit wilt schreeuwen haast van hooouuu je koppppp. En ja shaken baby syndrom is niet voor niets een ding.
Maar goed ik weet dus helemaal niet wat er speelt bij haar verder. Maar liever dat ze zichzelf op haar kop slaat dan iemand anders.
Maar dat bespreek je dan toch met je vrienden en vooral met je therapeut, en niet met je duizenden (als ze er zoveel heeft, geen idee, ken haar alleen van hier) volgers?
Ja ze deelde ook iets dat ze heel veel meer te vertellen heeft maar om niet veroordeeld te willen worden dit wellicht gaat delen via een betaald iets of zo. Kan het niet meer zien nu maar zoiets was het.
Ja, ik snap best dat je als influencer ook de niet leuke dingen met je volgers deelt, âom authentiek te blijvenâ. Maar dit lijkt me toch een wat serieuzer issue, waar je professionele hulp bij nodig hebt en geen huis-tuin-en-keukenadvies van een willekeurige miep uit Schubbekutteveen die toevallig ooit eens op âvolgenâ heeft geklikt
Ik wist niet dat betalende mensen geen oordeel hebben. Fascinerend.
Maar ze vraagt ook helemaal niet om advies aan haar volgers?
Ze gaat overigens ook naar een psycholoog.
Rianne heeft 1 van haar honden (Harvey) weggedaan omdat er een incident is geweest tussen hem en haar zoontje
Nee, klopt, ze vraagt om aandacht.
Ik vind dit een nare ondertoon hebben.
Ahh wat rottig zeg. Lijkt me echt een hele lastige, verdrietige situatie. Mijn hond kan ook niet met kinderen - en ik heb en wil zelf geen kinderen - maar ik begin steeds meer kinderen om me heen te krijgen en dat is echt wel super lastig ook. Verdrietig dat ze de hond weg hebben moeten doen.
Oh, ik dacht niet dat het een ondertoon was, maar gewoon duidelijk ![]()
Als het echt zo erg is dat je jezelf zo hard op je hoofd slaat dat je vlekken ziet moet je dat niet op insta pleuren maar een oppas regelen en een extra afspraak bij je therapeut boeken. De enige reden om het op insta te zetten is aandacht vragen ![]()
Wat een onzin! Ten eerste loopt ze toch ook bij een psycholoog ten tweede zijn postnatale problematiek zoals neerslachtigheid, depressie en rage vet normaal, maar worden vaak niet behandeld omdat vrouwen er niet (tijdig) mee naar de ha gaan. Er zit enorm veel schaamte op, en er wordt vet weinig over gedeeld, online en bij vrouwen onderling. Het is hartstikke goed dat hier wat meer openheid over komt.
Alleen omdat het Romy is wordt het afgedaan als âaandacht zoekenâ.
Ja daar heb je gelijk in, het was inderdaad overduidelijk dat je haar belachelijk maakt.
Je bent niet echt een girls girl he?
Waar is Boeffie ook gebleven? Dat ging van âmijn eerste ware liefdeâ naar uit beeld? Ze heeft er ook niks over gedeeld.
Ik lijk wel een fan ofzo maar haar hond is er gewoon nog? Zag vorige week een foto van hem. Volgens mij is hij wat vaker bij haar moeder. Dat mag toch, we mogen elkaar toch een beetje helpen in de kleine community die je om jezelf hebt verzameld?
Wat zijn jullie hard voor een moeder die het duidelijk zwaar heeft.
Ja mee eens. Ik volg haar nu al wat langer en ze is echt helemaal niet zoân âaandachttrekkerâ als hoe ze hier vaak wordt neergezet (hoewel ik ook wel weer snap dat sommige dingen wel wat onnodig theatraal waren een paar jaar geleden).